دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چتر آلاچیق | فروش اینترنتی چتر آلاچیق فضای باز

forosh-interneti-chatr-alachigh-fazaye-ba_20210524-175612_1 چتر آلاچیق

 شما با استفاده از وب سایت دنیای چادر می توانید بهترین چتر آلاچیق را برای محیط ویلایی، حیاط منزل و یا استخر خود داشته باشید. چتر سایبان های تولید شده در دنیای چادر از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و از مواد درجه یک ساخته شده اند تا در برابر عناصر مختلف مانند نور آفتاب و باد و باران مقاوم باشند و از شما به خوبی محافظت نمایند.

قیمت چتر آلاچیق 

از نظر قیمت چتر آلاچیق تولید شده در دنیای چادر ارزان تر از سایر مراکز است زیرا شما خرید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از این شرکت انجام می دهید، بنابراین قیمت ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است ضمن اینکه شما هنگام خرید از گارانتی معتبر نیز استفاده خواهید کرد.

خرید اینترنتی از وب سایت دنیای چادر این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید از خانه یا محل کار خود بهترین و مناسب ترین و ارزانترین چتر آلاچیق را برای خود خریداری نمایید. فرقی نمی‌کند ساکن تهران باشید یا کرج و یا سایر نقاط کشور با مراجعه به وب سایت اینترنتی می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین و در سریعترین زمان برای شما ارسال شود. 

مزایای مهم آلاچیق فضای باز 

مزایای چتر آلاچیق در فضای باز را می توان وقتی متوجه شد که هوا به شدت آفتابی و یا بارانی باشد و شما نیاز به یک پوشش و محافظ مناسب باشید. آن وقت است که چترهای آلاچیق می توانند به شما کمک کنند و از شما در برابر عناصر محیطی مانند باران و نور آفتاب محافظت کنند.
ویلا، حیاط منزل و یا باغ شما باید مکان مورد علاقه شما در خانه باشد که بتوانید در آن آرامش بگیرید و فضای سرسبز را تحسین کنید. اما اگر چتری در فضای باز در باغچه خود نصب نکنید، باید روزها از باغ خود غافل شوید. بنابراین توصیه می کنم فقط چتر آلاچیق را در باغ یا حیاط خود نصب کنید زیرا فواید چترهای آلاچیق در فضای باز بسیار است. دنیای چادر یکی از برترین شرکت های تولید کننده است که طراحی منحصر به فرد این نوع چترها را ارائه می دهد.

مهمترین مزایای چتر آلاچیق فضای باز چیست:
 قیمت ارزان و بسیار مقرون به صرفه
 مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید
 مقاوم در برابر باران و رطوبت
 مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدها
 ضد کپک و ضد نور
 مقاوم در برابر کشش و سایش و فرسودگی
 تنوع زیاد در رنگ طرح و شکل
 تنوع زیاد در ابعاد و اندازه
 قابلیت تاشوندگی
 نصب سریع و آسان

 ایجاد سایه ای مناسب در روزهای گرم و آفتابی 

مرکز خرید آلاچیق فضای باز 

 وب سایت دنیای چادر بهترین و مناسب ترین مکان برای خرید اینترنتی چتر آلاچیق در کشور است. شما به راحتی با مراجعه به این وب سایت می توانید مدل های مختلف چتر آلاچیق را با یکدیگر مقایسه کرده و متناسب با نیاز و بودجه خود آنها را سفارش دهید تا در اولین و در سریع ترین زمان برای شما ارسال شود.

در صورت خرید عمده می توانید از وب سایت دنیای چادر تخفیفات ویژه نیز دریافت کنید. کارشناسان دنیای چادر در هر زمان آماده ارائه مشاوره رایگان و نیز ارائه لیست قیمت انواع چتر آلاچیق تولید شده در این مجموعه به شما مشتریان عزیز هستند.
سایبان تبلیغاتی | سایبان تبلیغاتی یک تبلیغ محیطی م...
سایبان فروشگاهی | بهترین نوع سایبان فروشگاه کدام ا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat