دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی لمینت | کاربرد پارچه برزنتی لمینت

karbord-parche-berezenti-laminet-_20210428-163948_1 پارچه برزنتی لمینت

 پارچه برزنتی لمینت شده از مقاومت بالایی برخوردار هستند و ۱۰۰٪ ضد آب هستند. معمولا از پارچه های لمینت برای ساخت چتر، روکش کالا، سایبان، پوشش استخر، پوشش محصولات کشاورزی، وکیوم محصولات صنعتی، پوشش اماکن، چادر جداکننده و غیره ... می توان استفاده کرد.

مهمترین ویژگی برزنت های لمینت عبارت است از: 

 وزن سبک و در عین حال استحکام بالا
 اترس گروپ
 ضد رطوبت و ضد آب بودن
 جلوگیری از ورود اشعه یو وی و مضر خورشید
 عمر و دوام طولانی
 تنوع رنگی زیاد
 مقاوم در برابر پارگی
 مقاوم در برابر حرارت کنترل شده
 مقاوم در برابر کپک
 مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسید ها
 قیمت ارزان و مقرون به صرفه
 و غیره
لمینت یک لایه محافظ از مواد مقاوم است که معمولا بر روی برزنت ها به کار می رود تا این پارچه ها را در برابر نفوذ رطوبت، آب، نور آفتاب، گرد و غبار مقاوم کند. این عمل روی سطح خارجی پارچه صورت می گیرد. برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به صورت 100 درصدی می توان از پلی اتیلن داخلی پارچه استفاده کرد.

پارچه برزنتی لمینت یک محصول استاندارد وارداتی و یا تولید داخل است که توسط شرکت دنیای چادر ارائه شده است. استحکام بالای این نوع برزنت در برابر عوامل محیطی و همچنین سبکی آن موجب شده است که کاربرد های مختلفی داشته باشد. 

کمی درباره پارچه برزنتی لمینت 

روکش های برزنتی چند لایه لمینت از ماده ای مانند PVC یا بوم تولید می شود که با روکش لمینت پوشانده شده است تا پوشش کاملا ضد آب باشد. برای جلوگیری از آسیب در برابر آفتاب، برزنت های چند لایه لمینت ضد آب معاصر با پوشش محافظ پوشانده شده اند. برزنت های ضد آب ممکن است در برخی از روش های مختلف استفاده شود.
1. پارچه برزنتی لمینت شده PVC می تواند لوازم مهم و با ارزش را از آب و هوای مناسب دور کند و به خوبی از آن محافظت کند.
۲. برزنت های PVC لمینت در موقعیت های مختلف می توانند یک پناهگاه کوتاه مدت را برای صاحبان خود ایجاد کنند.
۳. برای نقاشان، پارچه چند لایه لمینت از اشیا آنها در برابر به دست آوردن رنگ ریخته شده در حین کار محافظت می کند.

۴. از برزنت های ضد آب لمینت ممکن است برای محافظت از بسیاری از محصولات بیرونی مانند هیزم، دوچرخه، اتومبیل های تفریحی، قایق ها استفاده شود. 

مواد مورد استفاده برای ساخت پارچه برزنتی لمینت 

پارچه برزنتی لمینت چند لایه از موادی مانند وینیل، پی وی سی، پلی استر، پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شود که با یک لایه اضافه شده میزان استحکام آن چندین برابر افزایش می یابد. در نتیجه این برزنت ها در برابر سایش، کپک، روغن، اشعه ماورا بنفش، پارگی و آتش سوزی مقاوم هستند.
آنها همچنین ضد آب هستند و دارای درزهای مهر و موم شده و لبه های مقاوم در برابر پارگی می باشند. ضخامت هر کدام از پارچه برزنتی لمینت چند لایه قرمز روکش شده ۲۲ میل است و وزن آن به ازای هر متر مربع 18 اونس است.
این برزنت ها در اندازه های مختلفی وجود دارند. هر پیکربندی ابعادی که معمولاً استفاده می شود در دسترس است. مانند بسیاری از برزنت های ما، پارچه برزنتی لمینت چند لایه به سفارش ساخته می شوند.

 بهترین نوع پارچه برزنتی برای محافظت از آفتاب

 مردم همیشه می پرسند بهترین پارچه برزنتی برای جلوگیری از آفتاب کدامند ۲ نوع برزنت برای این کاربرد وجود دارد. برزنت های نقره ای و برزنت های پلی نقره ای / مشکی. برزنت های نقره راهی برای جلوگیری از تابش آفتاب است. برزنت های نقره ما فوق العاده سنگین و مهارکننده های عالی آفتاب هستند.

تمام برزنت های پلی اتیلن سنگین ما تحت پوشش اشعه UV خورشید می شوند اما کاربرد نقره ای که بر روی برزنت ها اعمال می شود به سادگی مواد براق کننده ای ایجاد می کند. مواد براق کننده باعث بازتاب اشعه خورشید می شود.
تارهای نقره ای / مشکی از یک طرف نقره ای و از طرف دیگر رنگ مشکی برخوردار است. سمت سیاه برزنت، به عنوان یک بازدارنده نور، نور را بهتر از سایر برزنت ها مسدود می کند. در حالی که برخی از افراد ممکن است از یک پارچه سبز تیره برای سایه استفاده کنند، اما برای انسداد نهایی آفتاب بهتر است از پارچه های برزنت نقره ای ما استفاده کنید.

 مزیت های خرید پارچه برزنتی ایرانی

پارچه برزنتی لمینت دنیای چادر برخلاف سایر برزنت های خارجی موجود در بازار یک برند ایرانی با محبوبیت زیاد است که به دلیل کیفیت فوق العاده خوبش طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. برزنت دنیای چادر از معدود برزنت های موفق و با کیفیت ایرانی است. این شرکت با دانش و تخصص بالا محصولاتی بسیار ارزشمند تولید و با قیمت ارزان در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می دهد.
پارچه برزنتی لمینت دنیای چادر با استانداردهای روز دنیا تولید شده و از لحاظ کیفیت کاملا با برندهای مطرح خارجی برابری می کند، این نوع برزنت از یک ظاهر شیک و جذاب برخوردار بوده و کار کردن با آن آسان است.
از نظر ساختاری وزن پارچه برزنتی لمینت دنیای چادر بسیار سبک است و فرد به راحتی می تواند آن را با خود حمل کند. مواد مورد استفاده برای تولید آن نیز، پی وی سی، پلی استر، بوم، پلی اتیلن است که بسیار مقاوم هستند.
ما اینترنت را بالا و پایین جستجو کرده ایم تا بفهمیم کدام مارک پارچه برزنتی لمینت عالی و به صرفه است. در طی تحقیقات ما دریافتیم که بهترین برزنت لمینت شده، محصولات دنیای چادر است که نه تنها محصولات شما را می پوشاند، بلکه ویژگی های مفیدی مانند ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد کپک را نیز به شما ارائه می دهد.

برای خرید پارچه برزنتی لمینت با کیفیت، ارزان قیمت و مقرون به صرفه می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. ما بهترین و محبوب ترین برزنت ها را برای شما ارائه می دهیم تا نیاز شما به خوبی برآورد شود. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. 

خرید اینترنتی برزنت متری | سفارش آسان انواع برزنت ...
پارچه برزنت | آموزش دوخت پارچه برزنت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat