دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت | بورس چادر و برزنت

bors-chador-berezent-3 برزنت
شرکت دنیای چادر از بزرگترین تولید کنندگان محصولات صنعتی به خصوص انواع برزنت در ایران است که تجربه چندین ساله آن باعث شده تا محصولات این مجموعه از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار باشند و با استاندارد های به روز دنیا تولید شوند. از این مرکز به خاطر تنوع زیاد محصولاتش به عنوان بورس برزنت در ایران یاد می شود.

این مجموعه علاوه بر تولید برزنت در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه های کششی، چادرهای بزرگ همایش، ساخت انواع روکش ترانزیتی و کانتینری نیز فعالیت چشمگیری داشته است.بهتر است در این بخش مروری بر انواع برزنت داشته باشیم تا شناختی کامل از این محصول حاصل شود. 

 تولید برزنت از گذشته تا حال

 در گذشته برای تولید انواع برزنت معمولا از مواد معمولی و طبیعی مانند بوم های پنبه ای استفاده می کردن که عملی کاملا اشتباه و نیز پر خطر بود، برای این که بوم و سایر مواد طبیعی در حالت اولیه ضد آب نیستند و در برابر آتش و حرارت سریع دچار آتش سوزی می شوند، افرادی که این کار را انجام می دادند از قابلیت های مواد طبیعی به خوبی آشنا نبودند. اما با گذشت زمان و نیز پیشرفت تکنولوژی دستگاه های کاملا مکانیزه وارد بازار شدن که بسیار پرکاربرد و نیز با ارزش تلقی می شدند. زیرا برزنت های پلاستیکی کاملا عایق و مقاوم را تولید می کردند.

این نوع برزنت ایرادات گذشته را رفع کرده و آنها را کنار گذاشته و به واسطه فناوری جدید، ویژگی هایی مانند، ضد آب بودن، نسوز بودن، مقاومت کششی بالا را برای ما فراهم آورده است.
این نوع برزنت ها از مواد مختلفی طراحی و تولید می شوند که هیچگونه، تخریب و یا آلودگی زیست محیطی ندارد(مدل های مختلف متفاوت هستند و هر کدام ویژگی مخصوصی دارند).
برزنت تولید شده توسط دنیای چادر، ضمن حفظ كیفیت مواد به کار رفته در برزنت ها، روكش های پلاستیکی آنها نیز پس تفکیک و بازیافت این امکان را دارند که دوباره به چرخه مصرف بازگردند.

تولید کننده چادر و برزنت در ایران 

 برزنت جزء جدانشدنی از صنعت به شمار می روند که همواره بخش وسیعی از روکش ها، چادرها، محافظ های بیرونی توسط این محصول صنعتی در پروژه‌های بزرگ و کوچک انجام می شود.

امروزه برزنت ایده‌آل‌ترین گزینه برای حوزه های حمل و نقل، کشاورزی، ساخت و ساز، دامداری، کشاورزی و همچنین بهترین گزینه برای صنعت دریانوردی و دیگر صنایع می‌باشد.
با توجه به رشد روز افزون صنعت خصوصا صنعت های بزرگ مانند حمل و نقل و ساخت و ساز و کشاورزی، برزنت نه تنها در صنعت برای محافظت از محصولات استفاده می شود، بلکه در دیگر زمینه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر نگاهی به اطراف خود داشته باشید کاملا به این مسئله پی خواهید برد.
شرکت دنیای چادر، با تولید انواع مختلف چادر و برزنت ضد آب و نسوز توانسته خدمت ارزنده ای به این صنعت کند، محصولات این شرکت ضمن کیفیت بسیار بالا از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند. برای خرید انواع چادر و برزنت از نوع ترانزیتی، کانتینری، مسافرتی، سایبان و غیره می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید تا ضمن بررسی و شناخت دیگر محصولات از قیمت آنها نیز آگاه شوید.
البته اگر علاقه ای به خرید اینترنتی ندارید می توانید به صورت فیزیکی به شرکت و یا نمایندگی های موجود آن در سراسر ایران مراجعه کنید و ضمن خرید محصول مورد نظر با کمترین قیمت، از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت دنیای چادر نیز بهره مند شوید.

 بهترین تولید کننده چادر و برزنت در کشور

شما می توانید بهترین چادر و برزنت موجود در کشور را از شرکت دنیای چادر خریداری نمایید. این مجموعه با داشتن نیروی کار مجرب و نیز متخصص و ماهر توانسته محصولاتی تولید نماید که با نوع وارداتی آن برابری می کند و حتی، برخی از ویژگی های آن از نوع خارجی آن بهتر و با کیفیت تر است.

شرکت دنیای چادر به دلیل تولیدات با کیفیت و نیز مقرون به صرفه، همواره از سوی مسئولان کشوری و استانی مورد تشويق و تقدير قرار گرفته است. افتخارات این شرکت به اندازه ای زیاد است که دیگر هیچ شبهه‌ای راجع به کیفیت و قیمت چادر و برزنت محصولات باقی نمی‌ماند. 

 بورس انواع چادر و برزنت در کشور

 برزنت ها از جمله منسوجات بسیار کاربردی در صنعت حمل و نقل، کشاورزی، ساخت و ساز، شیلات، دریانوردی، دامداری به شمار می روند، که قابلیت محافظت از انسان ها و لوازم با ارزش آنها در محیط بیرون از خانه را دارند. این گونه از برزنت ها باعث جلوگیری از ورود آب باران، برف، نور آفتاب، گرما و سرما می شوند. آنها بدون هیچگونه آلودگی و با قیمت کمتر در مراکز بسیار پیشرفته کشور تولید می شوند.

شما می توانید با ارزان ترین قیمت برزنت را از شرکت دنیای چادر خریداری کنید. تمامی محصولات این شرکت از گارانتی و ضمانت معتبر برخوردار هستند، و در صورت وجود هرگونه ایراد می توانید از ضمانت نامه این شرکت استفاده کنید. پیشنهاد ما برای شما خرید از مجموعه بزرگ و نام آور دنیای چادر است.

اگر قصد خرید چادر و برزنت از نوع، پلی استر، پلی اتیلن، بوم، پی وی سی، نانویی، شمعی، ۳ لا و ۶ لا را دارید بهترین کار مراجعه به بازار بورس و مرکز فروش در شهرهای بزرگی همچون تهران، و یا شهر های بزرگ صنعتی همچون کرج و تبریز است. شما با مراجعه به این مراکز به راحتی می توانید جنس مورد نظر خود را با کمترین قیمت پیدا کنید.
البته پیشنهاد ما برای خریداران برزنت استفاده از فروشگاه های اینترنتی دنیای چادر است. شما در هر کجا که باشید در کمترین زمان و بدون صرف هزینه می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید از قیمت های به روز با خبر شوید و با کمترین هزینه برزنت مورد نظر را خریداری کنید.
به دلیل این که قیمت ها هر روز در این فضا به روز می شوند، افراد زیادی به این فروشگاه ها مراجعه می کنند تا محصولاتشان را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی خرید کنند. شما نیز می توانید از این موقعیت پیش آمده بهترین استفاده را ببرید و خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی دنیای چادر انجام دهید.
فروش پارچه برزنتی | مرکز فروش پارچه برزنتی
چادر دوزی برزنت | چادر دوزی برزنت و برزنت دوزی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat