دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ترانزیت و انواع آن

transit_fabri.jpg
پارچه ترانزیت موضوع این مطلب می باشد. شاید تا به حال به گوشتان اسم پارچه ترانزیت نخورده باشد. اینجا می خواهیم همه چیز را درباره ی انواع پارچه ترانزیت مطرح کنیم و به طور کلی این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. قطعا در جاده ها ماشین های بزرگ باری را دیده اید که مخصوص حمل بارهای سنگین می باشند. تریلی های بزرگ و ده چرخ معمولا در قسمت پشت خود از پارچه ای به عنوان یک روکش بر روی بار خود استفاده می نمایند. این روکش در واقع همان چادر ترانزیت می باشد.

ویژگی های پارچه ترانزیت
پارچه ترانزیت یا همان پارچه چادر ترانزیت از جنس برزنت است. همانطور که میدانید الیاف پارچه برزنت بسیار مقاوم و انعطاف پذیر می باشد. این ویژگی مقاوم و محکم بودن این نوع پارچه باعث شده است که از آن چادری برای بار ماشین های بزرگ استفاده گردد. در مواردی پارچه ترانزیت می تواند حتی مقاوم تر از برخی فلز ها عمل نماید و بسیار کاربردی باشد. پوشش دادن ماشین با این نوع پارچه باعث می شود تا بار کاملا سالم به مقصد برسد و در طول مسیر دچار هیچ گونه آسیب و صدمه ای نگردد. همچنین در هر نوع آب و هوایی می توان از این پارچه استفاده نمود. خاصیت ضد آب بودن سبب می گردد تا در فصل های پاییز و زمستان به راحتی از آن به عنوان محافظ بار استفاده نمود. یکی از بزرگترین دغدغه های رانندگان کامیون ها سالم به مقصد رسیدن بار می باشد، زیرا تا زمان تحویل کالا مسئولیت سلامت آن ها بر عهده راننده است. در صورت استفاده از پارچه ترانزیت می توانید به راحتی و با خیال آسوده رانندگی کرده و از سالم ماندن بار مطمئن باشید.
البته باید به این موضوع نیز توجه نمود که این نوع پارچه برزنت ترانزیتی صرفا در ماشین ها استفاده نمی گردد، بلکه از آن در ساختن انواع چادرهای مسافرتی و سایبان، تولید کالسکه و چتر، روکش سقف ساختمان ها، به عنوان کاور برای محافظت از انواع کالاها در انبار و غیره استفاده می گردد. به طور کلی این محصول به عنوان روکش و محافظ در کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. الیاف مقاوم و قابل انعطاف آن باعث شده است تا کاربردهای زیادی داشته باشد. در زیر به انواع این پارچه اشاره می شود.

انواع پارچه ترانزیت
پارچه ترانزیت به طور کلی در دو نوع تولید می گردد. پارچه ترانزیت یک رو و پارچه ترانزیت دو رو، پارچه یک رو یا همان یک لایه دارای یک لایه پارچه ای و یک لایه چرم مصنوعی می باشند. پارچه دو رو یا دو لایه دارای دو لایه چرم مصنوعی در اطراف پارچه می باشد. نسبت به کاربرد و طرز استفاده از پارچه ترانزیت می توان یکی از این دو مورد را انتخاب نمود. به عنوان مثال اگر کاربرد پارچه بر روی کامیون باشد از نوع دو لایه استفاده می گردد تا بسیار مقاوم تر باشد، اما در ساختن چادرهای مسافرتی از نوع یک لایه استفاده می گردد.
نوع پارچه ها تعیین کننده موارد بسیاری از جمله، میزان مقاومت پارچه در برابر آتش، خاصیت خود خاموش شوندگی، تضمین ایمنی محصولات، مقاومت در برابر آب و ضد آب بودن، میزان دوام و ایستادگی در مقابل اشعه فرابنفش، مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدها، ایستادگی در برابر گرما و سرما. بنابراین در انتخاب نوع پارچه باید تمام موارد را در نظر گرفت و با کارشناسان حرفه ای مشورت نمود.
نکته ی مهمی که همیشه باید در نظر داشت این موضوع است که اجناس و پارچه های بی کیفیت را خریداری نکنید زیرا در مدت زمان کمی خاصیت محافظ خود را از دست داده و باید هزینه ای دوباره برای خریداری پارچه برزنتی و محافظ خود پرداخت نمایید.

قیمت پارچه ترانزیت
این مجموعه افتخار دارد با داشتن سال ها سابقه خدمت درخشان در فروش پارچه ترانزیت در خدمت مشتریان عزیز باشد. در مورد قیمت پارچه باید گفت که قیمت ها بر اساس نوع و کیفیت پارچه ها متفاوت می باشند. این مجموعه با ارائه بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه های ترانزیتی سعی دارد تا بهترین خدمات را ارائه دهد. همچنین سعی ما در عرضه محصولات و فروش پارچه ترانزیت ارزان قیمت می باشد. البته ارزان نه به معنی بی کیفیت بودن محصولات، بلکه ارائه مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عزیز می باشد.
سازه پارچه ای، از اجرا تا نگهداری
​پارچه برزنت با قیمت مناسب، خرید و فروش پارچه برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat