دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

دوخت انواع چادر برزنتی | نمایندگی فروش پارچه برزنتی بهترین قیمت

namayandegi-forosh-parche-berzenti-behtarin-gheymat دوخت انواع چادر برزنتی

 دوخت انواع چادر برزنتی در شرکت دنیای چادر با بالاترین کیفیت ممکن، این شرکت از نیروهای متخصص و مجرب برای دوخت انواع چادرهای برزنتی استفاده می کند تا کیفیت محصولات خود را تا بالاترین درجه افزایش دهد. چادرهای دوخته شده در این شرکت بدون درز بوده و به بهترین شکل ممکن دوخته شده تا هیچگونه مایع روانی مانند آب باران وارد چادر نشود و در برابر کشش نیز مقاوم باشد. برای خرید از دنیای چادر می توانید به فروشگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنید تا با تخفیفات ویژه این محصولات را خریداری کنید.

مواد استفاده برای دوخت و تولید چادر برزنتی کدامند؟ 

 مواد مورد استفاده برای تولید و دوخت چادر برزنتی همه کاربردهای مختلفی دارند. حتماً موادی را انتخاب کنید که مناسب ترین کاربرد شما باشد و برای دوخت مناسب باشند. در زیر انواع مختلف مواد مورد استفاده برای دوخت و تولید چادر های برزنتی آورده شده است.

چادر برزنتی پلی اتیلن: (معروف به پلی تارپ) پلی اتیلن که توسط شیمیدان آلمانی هانس فون پچمن در سال ۱۸۹۸ کشف شد، آغاز آنچه انقلابی در صنعت پوشش پلاستیک ایجاد کرد، است. وقتی تری اکسید کروم در سال ۱۹۵۱ و ترکیب کلرید منیزیم در اوایل دهه ۱۹۷۰ معرفی شد، تولید برزنت پلی اتیلن معمولی را همانطور که امروزه می شناسیم امکان پذیر کرد.
این پوشش پلاستیکی ساده در بسیاری از برنامه های کاربردی اعم از محافظت از برف و باران، تبدیل شده است. سهولت تولید رنگ های مختلف در پلاستیک، آن را به پوششی پویا و قابل دسترسی برای بسیاری از مصارف صنایع تبدیل کرده است. پلی اتیلن تقریباً 0٪ آب جذب می کند و احتمال بخار آب و گاز از بیشتر پلاستیک های دیگر کمتر است.
چادر برزنتی بوم: بوم از یک پارچه بافته شده با صفحه بسیار مقاوم تشکیل شده است. ریشه یونانی و لاتین واژه بوم از معنای آن یعنی کنف گرفته شده است. بیشتر برزنت های بوم از پنبه یا کنف ساخته می شوند. تاریخ اولین پوشش بوم عمدتا از کنف ساخته شده است.
چادر برزنتی وینیل: وینیل از مولکول اتیلن گرفته شده است. تارهای وینیل معمولاً سنگین تر از چادر برزنتی پلی اتیلن هستند. پلیمرهای نهایی پیشرفته تر، دنیای برزنت را قادر می سازد تا یک برزنت سنگین تر بسازد. برزنته ای وینیل گرانتر از پلی اتیلن هستند اما ماندگاری بیشتری دارند و خدمات خوبی را با مقاومت بیشتری ارائه می کنند.

چادر برزنتی مش: برزنت پلی مش از رشته های پلی اتیلن تشکیل شده و ماده ای مش مانند ایجاد می کند. پارچه های مشبک پلی اتیلن ضد آب نیستند اما به دلیل الگوی بافته شده با پارچه مشبک، یک ضد آفتاب و جلو پنجره مناسب هستند. رشته های پلی به اندازه کافی ضخامت دارند تا در برابر اشعه های آفتاب سنگین مقاومت کنند تا بتوانند سایه آفتاب بلند مدت را تأمین کنند. از ماده مش به عنوان پخش کننده باد بر روی سازه های سایبان و چادر نیز استفاده می شود. 

مرکز خرید انواع چادر برزنتی با کیفیت و ارزان قیمت 

 شرکت دنیای چادر معتبرترین و مهمترین مرکز عرضه انواع چادر برزنتی در کشور است، خریداران با مراجعه به این مرکز می توانند با قیمت ارزان محصولی با کیفیت خریداری و از آن در هر شرایطی استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بهترین پارچه برزنت ضخیم | مرکز فروش پارچه برزنتی م...
خرید برزنت شمعی | معیارهای مهم انتخاب برزنت شمعی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat