دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر دوزی| چادر دوزی کانتینری، ترانزیت و چادرهای مسافرتی با ارزان ترین قیمت

chadordozi-cantineri-teranzit-chador-mosaferati-arzantarin-gheymat چادر دوزی

قبل از پرداختن به چادر دوزی باید بدانید که چادر ها از پلاستیک های مختلفی مانند وینیل و پلی استر و از بوم ساخته می شوند. تمام چادر ها حداقل تا حدی در معرض آسیب ناشی از سایش و اشعه ماورا بنفش قرار دارند و برای همین باید در برابر این عناصر مقاوم و مستحکم باشند. معمولا برای هر کدام از چادرها دوخت های متفاوتی را در نظر می گیرند برای این که جنس هر کدام از چادرها متفاوت است و از نظر ضخامت و جنس تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای این که بتوانید چادر کانتینری، ترانزیت و چادرهای مسافرتی ارزان قیمت با دوخت عالی خریداری کنید، توصیه می کنم به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید. 

معتبرترین چادر دوزی در کرج و تهران 

شرکت دنیای چادر را می توان بزرگترین کارخانه چادر دوزی در کرج، تهران و سایر نقاط ایران دانست. بیشترین فعالیت ما تولید و عرضه انواع روکش های کانتینری است، و تنوع بسیار زیادی از این محصولات را در اختیار داریم. کیفیت محصولات ما بهترین است و هیچ کس از کیفیت محصولات ما تاکنون ناراضی نبوده است. روکش های ترانزیتی و کانتینری مورد نیاز خود را به راحتی می توانید در شرکت دنیای چادر پیدا کنید.
انواع مختلف روکش ترانزیتی و کانتینری را می توانید از مجموعه چادر دوزی دنیای چادر در رنگ ها و اندازه های مختلف تهیه کنید. مهمترین نکته این این است که شما از محصولات ما راضی خواهید بود و این بسیار مهم است. تقریباً تمام مشتریان درباره محصولات ما نظرات مثبتی را مبادله می کنند.
همانطوری که می دانید استفاده از روکش های ترانزیتی و کانتینری امروزه بیشتر از سایر روکش ها می باشد و تقاضا برای روکش های کانتینری از نوع برزنت و پلی استر به سرعت در حال افزایش است. تامین کنندگان و نیز چادر دوزی های بسیاری از این مزیت بهره مند می شوند، ولی سعی در سودجویی از خریداران دارند و اقدام به فروش کالاهای بی کیفیت به خریدار می کنند، اما ما در ارائه روکش های کانتینری و ترانزیتی با کیفیت بهترین هستیم.

راحت ترین کار برای مشتریان ما این است که همه می توانند در قسمت توصیف محصول، با نقاط قوت و نیز نقاط ضعف محصول آشنا شوند و راحت تر برای خرید تصمیم بگیرند. چادر دوزی در شرکت دنیای چادر با ماشین آلات پیشرفته و زیر نظر متخصصان حرفه ای صورت می گیرد. 

چادر دوزی انواع روکش های ترانزیتی و ترانزیتی 

چادر دوزی با مواد مختلفی انجام می شود، و هر کدام از آنها ارزش خاص خود را دارند. معمولا تمامی روکش های کانتینری و ترانزیتی موجود در فروشگاه دنیای چادر مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده و مقاومت فوق العاده بالایی دارند. روکش هایی که از پی وی سی به صورت برزنت ساخته شده است به راحتی در دسترس ما است و این دلیل اصلی است که مردم ترجیح می دهند خرید خود را از سایت ما انجام دهند.

شرکت دنیای چادر، چادر دوزی را در طیف وسیعی از پارچه ها با وزن سنگین ارائه می دهد. ما به خواسته ها و نیازهای مشتری خود احترام می گذاریم. ما در مورد محصولات با مشتریان خود با شفافیت زیاد صحبت می کنیم. تا بتوانند بهترین چادر را از ما خریداری کنند. 

چادر دوزی| چادر دوزی در مجهزترین و پیشرفته ترین کا...
چادر کودک شمعی بزرگ| راهنمای خرید چادر کودک شمعی ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat