دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر کودک شمعی کوچک | نحوه خرید چادر کودک شمعی کوچک استاندارد

nahve-kharid-chador-kodak-shame-kochak-estandard چادر کودک شمعی کوچک

کودک شما با این چادر کودک شمعی کوچک بازی رنگارنگ ساعت ها سرگرم خواهد شد. شما می توانید آن را در حیاط پشتی مستقر کنید و بچه ها از آن به عنوان یک مخفیگاه استفاده کنند و سرگرم شوند. این نوع چادرها برای تشویق بازی، ماجراجویی و سرگرمی بسیار عالی هستند. این پناهگاه راحتی برای سفرها و فعالیت های خارج از منزل فراهم می کند. به خصوص برای هدیه تولد -در داخل یا خارج از خانه. شما می توانید برای کودکان سن ۳+، کودک نوپا تا نوجوان از این وسیله استفاده کنید. برای خرید چادر کودک می توانید به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کرده و این محصول را با قیمت ارزان و با گارانتی معتبر سفارش دهید. 

اهمیت استفاده از چادر کودک شمعی کوچک 

رشد مهارتهای حرکتی و شناختی کودکان بسیار نزدیک به بازی است، به ویژه با اشکال بازی های تخیلی و نقشی. بازی تخیلی عنصری حیاتی است که به بچه ها کمک می کند تا از دنیای پیرامونشان و نقش آنها در آن یاد بگیرند. از طریق این اشکال بازی، کودکان جهان را کاوش می کنند و با مشاهده آن آنچه در اطرافشان اتفاق می افتد را یاد می گیرند و عناصر موجود در محیط اطراف را از طریق بینایی، لمس، بو و طعم خود یاد می گیرند. مطالعات نشان داده است كه رشد جسمی و ذهنی كودكان هنگامی كه درگیر این نوع بازی هستند، بسیار موثر است. این به دلیل این واقعیت است که کودکان در طول بازی های تخیلی و نقشی نه تنها دانش بلکه تجربه را نیز به خود جذب می کنند و از این طریق جهان را معنا می کنند.
به عنوان یک والدین، شما احتمالاً بچه های خود را در زیر میز ناهار خوری، زیر صندلی های پوشیده شده با پتو، در کمد لباس یا پشت کاناپه ای که از بالا با بالش پوشیده شده، بازی گرفته اید. این بدان معنی است که بچه های شما می توانند هر گوشه ای از خانه را به مکان شخصی خود تبدیل کنند تا به تنهایی یا با همبازی های خود بازی کنند. درست است که خرابکاری ای که بعد از تمیز کردن کل خانه انجام می دهند ممکن است واقعاً آزاردهنده باشد، اما این را به گردن بچه های خود نیندازید، آنها همه کارها را برای ترتیب مکان بازی انجام می دهند و هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. اما اگر به آن فکر کنید، راهی برای نجات دارید. چرا خود را از چنین شرایط ناخوشایند نجات نمی دهید و برای کودکان چادر کودک شمعی کوچک بازی نمی خرید؟
چادر کودک شمعی کوچک بازی برای بچه ها یکی از مهمترین اسباب بازی هایی است که ارزش آموزشی زیادی دارد. با این حال، بیشتر والدین، که توسط تبلیغات گران قیمت ترین اسباب بازی ها جذب می شوند، اغلب از اهمیت خرید چادرهای بازی برای بچه هایشان چشم پوشی می کنند. اگر شما هم یکی از آنها هستید، همین جا توقف کنید و اقدام به خرید چنین چادرهایی کنید. ما در بخش های بعدی مطالب به ویژگی ها و تاثیر چنیین چادرهای بر رفتار کودکان حرف خواهیم ضد.

تولید کننده چادر کودک شمعی کوچک ارزان قیمت 

 شرکت دنیای چادر از مهمترین نمایندگی های فروش چادر کودک شمعی کوچک در کشور است. محصولات ما در اندازه ها، رنگ ها و سبک های متنوعی ارائه می شوند که مناسب نیازهای منحصر به فرد هر یک از مشتریان است. ما خود را برای پاسخگویی به سوالات شما در دسترس قرار می دهیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آنچه را که نیاز دارید دریافت می کنید. محصولات تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و از عمر و دوام بالایی برخوردار هستند.

چادر کودک شمعی کوچک | مناسب ترین چادر کودک شمعی کو...
چادر برزنتی ماشین | نحوه انتخاب و خرید چادر برزنتی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat