markaz-forosh-behtarin-berezent-chador-cantineri.jpg پارچه برزنت عمده

 پارچه برزنت عمده را با قیمت باورنکردنی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. مرکز فروش بهترین برزنت برای چادر کانتینری، همین حالا این‌ پارچه درجه یک را به صورت عمده و اینترنتی پخش می کند.

پارچه برزنت و مصارفی که دارد؟

 عصر امروز، عصر نو شدن و تولید محصولات جدید با کارآیی فراوان است که با بهره مندی از تکنولوژی روز، متخصصین بهترین ها را با کاربرد بسیار به تولید می رسانند.

پارچه های کاربردی که از الیاف مصنوعی تولید شده اند، قابلیت مقاومت در برابر تمام شرایط آب و هوایی را دارند و به نوعی به پارچه ضد آب و مستحکم شهرت دارند.
پارچه برزنت یک نوع پارچه بسیار مستحکم، مقاوم و انعطاف پذیر است که یکی از انواع این پارچه های تولید جدید با کارآیی فراوان می باشد.
این‌ پارچه در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و اگرچه تنوع در طرح ندارد؛ اما هر کجا که حرف از کیفیت پارچه باشد، نام برزنت در اولویت قرار دارد.
از پارچه برزنت عمده بیشتر برای تولید انواع چادر کانتینر، سایبان ها، چادرهای مسافرتی، آلاچیق، روکش ماشین، کاور محصولات صنعتی، کشاورزی و دامداری استفاده می شود.
از میان‌ تمامی انواع پارچه برزنت ها، چادر کانتینری از نمونه های پرفروش و پر کاربردی می باشد که برای حمل بارهایی که نیاز به احتیاط بیشتری دارند مانند اثاثیه منزل و مواد غذایی از آن استفاده می شود.
پارچه های برزنتی در برابر اشعه ماورإ بنفش نور خورشید، یخ زدگی، مواد شیمیایی، رطوبت و ضربه مقاومت دارند که خاصیت انعطاف پذیری و سبک بودن بر محبوبیت بیشتر پارچه نیز می افزاید.
این محصول در گوشه و لبه های خود دارای گیره های فلزی می باشد که نصب و نگهداری آن را راحت می کند.

انواع پارچه چادر کانتینر درجه یک

 همانطور که مستحضر هستید، پارچه برزنت عمده دارای انواع مختلفی می باشد که این تمایز به سبب کیفیت و نوع مواد به کار برده شده در پارچه است.

از انواع پارچه کانتینر که به چادر ترانزیتی هم شهرت دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• برزنت ترانزیتی کشویی سه محور: در این نوع چادر، شاسی و قطعات فلزی پارچه از فولادهایی با استحکام بالا تولید شده اند که سهولت و سرعت تخلیه و بارگیری در کانتینر کشویی از ویژگی های این‌ پارچه است.

• چادر کانتینری سقف ثابت سه محور: چادرهای سه محور ترانزیتی نیز از نمونه های این تمایز است که طبق استانداردها تولید شده و دارای ویژگی هایی نظیر پایه کشویی، قابلیت تنظیم ارتفاع و … می باشد.

• چادر ترانزیتی دو محور: در این محصول، تیرهای اصلی از تیر فولادی جوشی مخصوص تولید شده اند و تمام قطعات آن از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری پیشرفته با آرگون می باشند.

کف این محصول از چوب چند لایه ضد آب خارجی بوده و با رو کشی ضد خش که روی رام ها و شاسی با پیچ های مخصوص ثابت می گردد پوشانیده شده است.

فروش مستقیم پارچه برزنت عمده

در قسمت های بالا با پارچه برزنت، کاربرد و مشخصات آن آشنا شده اید و همانطور که اشاره شد، بیشترین کاربرد را در صنعت حمل و نقل دارد.

برزنت ها از لایه ای ضد آب تشکیل شده اند که همین لایه باعث انعطاف پذیری آن می گردد و بر کیفیت و قیمت پارچه نیز تاثیر گزار است.
شرکت معتبر توزیع عمده انواع برزنت ضد آب و مستحکم از جمله مراجع بسیار معتبر و قابل اعتمادی است که برزنت را با بهترین کیفیت و قیمت بصرفه به فروش می رساند.
اگر قصد اطلاع از قیمت پارچه برزنت عمده را دارید و یا می خواهید یک خرید مقرون بصرفه داشته باشید، با مشاورین این بخش تماس حاصل فرمایید.