دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

صندلی پیک نیک| بهترین صندلی پیک نیک در بازار داخلی کدام است؟

behtarin-sandali-piknik-bazar-dakheli صندلی پیک نیک

 صندلی پیک نیک چهارپایه تاشو جمع و جور با پشتی، بهترین نوع صندلی در بازار است، برای این که حمل آنها به دلیل حجم کوچک و وزن سبک بسیار آسان است. آنها ایده آل ترین نوع صندلی برای پخت و پز و نشستن در کنار آتش هستند. از نظر قیمت نیز بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند.

راهنما خرید صندلی پیک نیک برای ماجراجویی در محیط خارج از خانه 

در طول فصل تابستان، رفتن به پیک نیک برای اکثر ما یکی از برترین فعالیت های فضای باز محسوب می شود. این یک فعالیت سرگرم کننده نه تنها برای افراد یا گروه های است، بلکه یک روش عالی برای گذراندن وقت با کیفیت در کنار خانواده است. آفتاب گرفتن در فضای باز، غوطه ور شدن در آب یا ماهیگیری در دریاچه و نوشیدن شکلات داغ کنار آتش چیزی است که می تواند آرامش شما را بسیار بیشتر کند.
البته برای انجام این کار و راحتی بیشتر، بهتر است لوازم مخصوصی همچون صندلی پیک نیک را به همراه داشته باشید، صندلی هایی که با خود می بریم تا ماجراجویی در فضای باز خود را سرگرم کننده و مهمتر از آن راحت کنیم. یکی از مهمترین وسایل کمپینگ که اغلب فراموش شده صندلی است. هرکسی که تاکنون اردو زده باشد، می داند که این صندلی یک مورد بسیار مورد توجه است.
استفاده از صندلی پیک نیک ایده آل ترین گزینه برای ماجراجویی در طبیعت است. شما با استفاده از این محصول می توانند به راحتی وقت خود را به گشت و گذار در طبیعت اختصاص دهید و از سفر خود لذت ببرید. پس از یک روز طولانی در طبیعت، هیچ چیز به اندازه نشستن بر روی یک صندلی مناسب آرامش بخش و سعادتمندانه نیست، و اگرچه سنگ ها موجود در طبیعت ممکن است برای نشستن مناسب باشند، اما صندلی راحت ، گزینه بسیاری مناسب تری است. صندلی های پیک نیک مکانی مناسب برای استراحت هستند.

آیا شما فقط می خواهید روی صندلی پیک نیک بنشینید و بازی بچه ها را در اطراف ساحل تماشا کنید یا می خواهید یک نوشیدنی در اطراف آتش بنوشید و بر روی صندلی دراز بکشید.

هنگامی که افراد به صندلی های پیک نیک فکر می کنند، چیزی که برای اولین بار به ذهن خطور می کند چیزی جمع و جور است و تنظیم آن زمان بسیار کمتری دارد. با این حال، با پیشرفت های زیاد در چند سال گذشته در زمینه تولید صندلی های پیک نیک کمپینگ، این دو ویژگی اکنون فقط اصول اولیه هستند. اکنون می توانید با انتخاب هر یک از آنها، سطح راحتی، قابلیت جابجایی، سهولت در مونتاژ و دوام، راحتی را برای انتخاب یک سفر دلپذیر و آرام فراهم کنید. 

مرجع خرید صندلی پیک نیک ارزان قیمت 

 فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین و ارزان ترین مرکز خرید صندلی پیک نیک در کشور است که می توانید محصولی با کیفیت و ارزان قیمت برای خود تهیه کنید. این فروشگاه تنوع گسترده ای از محصولات پیک نیک را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بتوانند انتخاب مناسب تری داشته باشند. شما می توانید صندلی های این مرکز را زیر قیمت بازار و با تخفیفات ویژه ای خریداری کنید.

خرید عمده برزنت مقاوم | فروش بهترین کیفیت پارچه بر...
صندلی پیک نیک| قیمت فروش صندلی پیک نیک در بازار دا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat