دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی اسکلتی | ۴ ویژگی مهم چادر برزنتی اسکلتی از نظر مصرف کننده

4-vijhegi-mohem-chador-berezenti-eskeleti-az-nazar-masraf-konande چادر برزنتی اسکلتی

انتخاب چادر برزنتی اسکلتی به دلیل تنوع زیادی که در بازار دارد کمی دشوار است، اما بهتر است هنگام انتخاب آنها به مواردی همچون، درب های ورودی توجه کنید، اگر قصد خوابيدن دو نفر در چادر را داريد، داشتن دو درب و دو دهليز راحت تر است. داشتن ورودی های جداگانه اطمینان می دهد که هر زمان که بخواهید وارد چادر خود شوید یا از آن خارج شوید. این یک مزیت بزرگ است و به همین دلیل است که تقریباً همه چادرهای تولید شده ما دارای دو در و دهلیز است. 

۴ ویژگی مهم چادر برزنتی اسکلتی که باید درنظر گرفته شود 

در انتخاب چادر برزنتی اسکلتی مناسب، شما از طیف وسیعی از چادرهای فوق سبک تا مدل های ارزان قیمت و سنگین تر، را در اختیار دارید. اما کاربردها و قیمت آنها متفاوت است و چادر ایده آل برای مبتدیان و کسانی که مسافرت های کوتاه تری می کنند تفاوت زیادی با چادرهای کوهنوردان دارد.
اردو زدن در جنگل، ساحل، یا در پای برخی از کوه های معروف یک روش واقعا شگفت انگیز برای برقراری ارتباط مجدد با طبیعت است. خیلی از افراد واقعا عاشق اردو زدن در چنین مناطقی هستند، اما برای این کار نیاز به تجهیزات بسیار با کیفیت است تا افراد را از هر نوع عوامل محیطی در امان نگه دارد. یکی از این لوازم، چادر است.
به نظر من چادر برزنتی اسکلتی بهترین نوع چادر برای اردو زدن در جنگل، ساحل، یا در پای برخی از کوه ها است. آنها از کیفیت فوق العاده خوبی برخوردار هستند و به خوبی می توانند در مناطق سخت و دشوار از شما و دوستان شما به خوبی مراقبت و محافظت کنند.
چادر برزنتی اسکلتی یکی از پر مصرف ترین چادرهای مورد استفاده در بازار می باشد، این نوع چادر علاقه مندان زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. طبیعت آنها غیر قابل انقباض هستند و حتی در تابستان های گرم زمستان های سرد نیز مقاوم در برابر آب هستند. چادرهای برزنتی اسکلتی به دلیل ضد آب بودن، مقاوم در برابر فشار باد و مقاومت در برابر رطوبت بوده و همواره در صنعت گردشگری و حوزه طبیعت گرید مورد استفاده قرار می گیرد. وزن آنها در مقایسه با سایر چادر ها کمی بیشتر است زیرا با مواد سنگین و مقاوم ساخته می شوند تا برای محیط های بد آب و هوایی مناسب باشند.

چادر برزنتی اسکلتی با کیفیت و ارزان قیمت را از کجا بخریم 

 از مراکز معتبر فروش چادر برزنتی اسکلتی در کشور می توان به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج اشاره کنیم. شرکت دنیای چادر بیش از یک دهه در تولید انواع چادر ضد آب تخصص دارد. ما می توانیم انواع چادر های را با توجه به نیازهای شما تولید کنیم تا نیازهای مختلف شما را برآورده کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


شما می توانید چادر برزنتی اسکلتی را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. دنیای چادر، یک تولید کننده و عرضه کننده حرفه ای است که به فکر طراحی، توسعه و تولید محصولات برزنتی است. تمام محصولات ما با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند و در بازارهای مختلف به فروش می رسد.
قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری | قیمت چادر برزنتی ۱۲ متر...
خرید چادر برزنتی اسکلتی | معتبرترین نمایندگی خرید ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat