دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بیمارستان صحرایی

bimarestan_sahrae.jpg
تاریخچه پیدایش بیمارستان صحرایی
امروزه استفاده از بیمارستان صحرایی و بیمارستان سیار به عنوان یکی از راهکارهای مهم امداد رسانی به افراد آسیب دیده یا بیماران در نظر گرفته می شود. استفاده از بیمارستانهای سیار ایده جدیدی نیست و این ایده در چندین ارتش و در زمانهای مختلف به منظور برطرف کردن نیازهای پزشکی سربازانی که در مناطق دور افتاده خدمت می کردند، به کار گرفته می شد. در ابتدا، به بیمارستان صحرایی آمبولانس می گفتند و هدف آنها مراقبت از سربازان بیمار بود. سپس به موازات تحولات مختلف پزشکی، به ویژه در بخش جراحی، ماموریت اصلی آن به نجات جان افراد و جلوگیری از معلولیت سربازان صدمه دیده در جنگ تبدیل شد.

ضرورت استفاده از بیمارستان صحرایی
بیمارستان صحرایی در واقع یک واحد پزشکی کوچک متحرک یا یک بیمارستان کوچک است که بطور موقت و تا قبل از انتقال بیمار یا شخص آسیب دیده به مراکز درمانی دایمی مانند کلینیک ها یا بیمارستان ها از آنها مراقبت می کند و اقدامات اولیه جهت حفظ جان آنها را انجام می دهد. قابلیت تحرک بیمارستان صحرایی و توانایی تیم پزشکی آن برای نجات جان سربازان و انجام عملهای جراحی همواره مهمترین مزیت آن بوده است. بنابراین با گذشت زمان از آنها علاوه بر کاربرد نظامی، در موارد اضطراری از قبیل رخ دادن بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، و حتی بیماریهای همه گیر نیز از آنها استفاده شد. در واقع از آنجایی که هنگام بروز بلایای طبیعی با محدودیت زمانی برای نجات افراد آسیب دیده روبرو هستیم، اولین قدم احداث بیمارستان صحرایی برای امداد رسانی سریع به آنها است. البته کاربرد بیمارستانهای سیار به این موارد محدود نمی شود و حتی در مواردی مانند شیوع بیماری های همه گیر مانند کرونا، که امروزه کشورهای بسیاری را درگیر خود کرده است، می توان از آنها برای ایزوله کردن بیماران و جلوگیری از آلوده شدن محیط بیمارستانهای دائمی نیز استفاده کرد.

نحوه احداث بیمارستان صحرایی
این سازه های موقت با استفاده از چادر های مقاوم ضد حریق و با کمک اسپیس فریم ها که ابزاری برای ساخت سازه های موقتی هستند، ساخته می شوند. در واقع با توجه به طراحی بیمارستان می توان از اسپیس فریم ها برای تقسیم فضا و ساخت فضاهایی با اشکال و اندازه های مختلف استفاده کرد. علاوه بر این با استفاده از بست اسپیس به راحتی می توان بخشهای مختلف را به هم متصل کرد و یا بطور کلی طرح چادر را به سرعت تغییر داد.

مزایای بیمارستان صحرایی نسبت به بیمارستان سیار
بیمارستان سیار هم مانند بیمارستان صحرایی یک مرکز پزشکی یا بیمارستان کوچک با قابلیت جابجایی است ولی نحوه ساخت این دو سازه تفاوت بسیار زیادی دارد. در واقع طراحی بیمارستان سیار به صورت چند بخشی (ماژولار) انجام شده و هر بخش آن (ماژول) درون یک کانتینر قرار دارد در حالی بیمارستان های صحرایی معمولا با استفاده از چادر و اسپیس فریم ها ساخته می شوند. بنابراین بیمارستان سیار برای جابجایی نیاز به تریلی دارند در حالی که چادر ها و اسپیس فریم ها را می توان به راحتی و با خودروی شخصی جابجا کرد.
با توجه به اینکه حمل بیمارستانهای سیار نیاز به تریلر دارد بنابراین شرایط جاده ها و مسطح بودن مکان در نظر گرفته شده برای استقرار آنها نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی سرعت فرایند انتقال این واحد های پزشکی دارد در حالی که با استفاده از چادر و اسپیس فریم ها می توان بیمارستان صحرایی را در نزدیکترین فاصله نسبت به محل مورد نظر و حتی در محلهایی که دارای پستی و بلندی هستند، نیز احداث کرد.
این چادر ها علاوه بر حجم کم هنگام باز و بسته شدن، دارای قابلیت تغییر نقشه با استفاده از اسپیس فریم ها هستند و در مدت زمانی کوتاه می توان بخشهای مختلفی به آن اضافه کرد.

قیمت بیمارستان های صحرایی
مجموعه دنیای چادر که در زمینه سفارشات تخصصی انواع روکش، چادر، محافظ و ... در حال فعالیت است، اقدام به تولید، ساخت و اجرای سازه های چادری به منظور استفاده های مختلف نمایشگاهی، احداث بیمارستانهای صحرایی و ... نموده است. قیمت بیمارستانهای صحرایی بستگی به اندازه در نظر گرفته شده برای آنها دارد و با توجه به تنوع قیمت و اندازه اسپیس فریم ها، برای آگاهی از قیمت این محصول می توانید با مجموعه دنیای چادر از طریق شماره تلفن * تماس حاصل فرمایید. علاوه بر فروش سازه های مذکور، با توجه به شرایط فعلی جامعه و به دلیل تمایل مجموعه به مشارکت در امدادرسانی به هموطنان عزیزمان، امکان اجاره بیمارستانهای صحرایی نیز توسط این مجموعه فراهم شده است.
با توجه به اینکه بیمارستان صحرایی تولید شده توسط مجموعه دنیای چادر با استفاده از چادر های ضد حریق و ضد آب و اسپیس فریم ها ساخته می شود، این مجموعه در زمانی کمتر از 8 ساعت قادر به احداث بیمارستان صحرایی 10 تخته است. با تماس با این مجموعه شما می توانید از مشاوره رایگان در زمینه خرید و یا اجاره بیمارستان صحرایی بهره مند شوید. تیم اجرایی دنیای چادر در تمامی مراحل طراحی و احداث بیمارستان صحرایی همراه شما خواد بود.



منابع:


1. https:// www.cambridge.org 

سازه چادری نمایشگاهی
تولید کننده چادر مسافرتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat