دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت انواع چادر برزنتی | قیمت چادر برزنتی در بازار داخلی و خارجی

gheymat-chador-berقیمت انواع چادر برزنتی |  قیمت چادر برزنتی در بازار داخلی و خارجیezenti-bazar-dakheli-khareji قیمت انواع چادر برزنتی

چادر برزنتی در انواع مختلفی از مدلها و طرح ها تولید و به بازار فروش عرضه می شود، به همین دلیل قیمت این محصول در بازار متفاوت است. به عنوان مثال چادرهای برزنتی پلی استر برزنتی که متداول ترین نوع پارچه در بازار است، از قیمت نسبتاً ارزانی برخوردار است، اما چادرهای نانو به دلیل تکنولوژی بالای ساخت، و کیفیت فوق العاده بالا، از قیمت گرانترین نسبت به برزنت های معمولی هستند. 

عوامل موثر بر قیمت چادر برزنتی در بازار داخلی و خارجی 

چادر برزنتی یا بهتر بگویم یک چادر همه کاره، ساده اما بسیار اقتصادی و پرکاربرد است که به یک راه حل عالی برای محافظت از محصولات انسان ها و لوازم مختلف آنها تبدیل شده است.
قیمت چادر برزنتی همواره یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب خریدار بوده است، در دهه های اخیر عوامل مختلفی بر قیمت این نوع چادرها در بازار فروش تاثیر گذاشته است، قیمت چادرهای برزنتی بسته به کیفیت محصول و نوع آن متفاوت است.
برای آگاهی از قیمت این چادرهای برزنتی، شما می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید و برند های مختلف را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق مراکز فروش اینترنتی به قیمت این محصول دسترسی پیدا کنید.
در دنیای امروز به دلیل فروش‌ آنلاین دیگر نیازی به مراجعه فیزیکی به مراکز فروش در شهرهای شلوغ نیست، به خصوص با گسترش ویروس کرونا در جهان، بسیاری از شرکت‌ها مانند، شرکت دنیای چادر چادر برزنتی تولیدی خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند و با قیمت ارزانی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
قیمت چادر برزنتی عرضه شده در مجموعه معتبر دنیای چادر زیر قیمت بازار بوده و امسال هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است. چادرهای عرضه شده در این فروشگاه در ظرفیت های ۲ نفره تا ۱۲ نفره موجود است و شما متناسب با نیاز خود می توانید از مدل های ۳ فصل و یا ۴ فصل انتخاب کنید.

شما می توانید از چنین چادرهایی به عنوان چادر در خارج، مسافرت و بلایا نیز استفاده کنید. تا از خود در برابر شرایط محیطی به خوبی محافظت کنید. 

عرضه اینترنتی چادر برزنتی ارزان قیمت 

خرید اینترنتی چادر برزنتی به قیمت کارخانه در کرج. ما متعهد به تولید و توسعه انواع چادر با کیفیت با قیمت ارزان، مقاوم و ضد آب و ضد نور در کرج و سایر شهرهای ایران هستیم. ما تجهیزات پیشرفته ای داریم که قادر به تولید انواع مدل های چادر مسافرتی دو نفره تا ۱۲ نفره با کیفیت و ارزان قیمت است و به شما اطمینان می دهیم شما با خرید آنلاین از فروشگاه دنیای چادر، از بهترین خدمات و کیفیت برخوردار خواهید شد.

وب سایت دنیای چادر تنوع زیادی از چادرهای برزنتی ضد آب ۳ فصل و ۴ فصل را در اختیار دارد و به راحتی می توانید متناسب با نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید. خرید از این مجموعه راحت بوده و با انتخاب محصول و سفارش محصول در کمترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.
انواع چادر برزنتی | انواع چادر برزنتی از نظر سازه ...
قیمت خرید برزنت | مرجع فروش عمده برزنت درجه ۱
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat