دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی | ۷ نکته مهم برای خرید چادر برزنتی با کیفیت

7-nokte-kharid-chador-berezenti-bakeyfiyat
خرید چادر برزنتی به دلیل تنوع زیادش کمی سخت و دشوار است، برای این که بتوانید مدل مناسبی از چادرهای برزنتی را تهیه کنید، نیاز است تا شناخت کاملی از مدل های موجود در بازار داشته باشید. شما می توانید نسب به مناطقی که قصد سفر و چادر زدن در آنجا را دارید چادر برزنتی را انتخاب کنید، اگر قصد دارید تا در روزهای سرد سال به خصوص زمستان در مناطق سرد و بادخیز چادر بزنید، بهتر است مدل های ۴ فصل چادر را انتخاب کنیدْ زیرا آنها مقاومت کافی در این شرایط و موقعیت ها را دارند و به خوبی از شما محافظت می کنند. اما اگر می خواهید در روزهای تابستان و بهار و اوایل پاییز در محیط باز چادر بزنید، بهتر است مدل ۳ فصل چادر را با قیمت ارزان انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این نوع چادرها آشنا شوید.

۷ نکته مهم برای خرید چادر برزنتی با کیفیت 

اگر دوست دارید هنگام تعویض لباس در داخل چادر برزنتی بایستید یا از هوای سقف بلند لذت ببرید، پس به دنبال یک چادر با ارتفاع قله بلند باشید. چادرهای سبک دارای دیواره های تقریبا عمودی برای به حداکثر رساندن ارتفاع کلی اوج و فضای قابل زندگی هستند (و برخی از مدل ها دارای ویژگی های پسند خانواده مانند تقسیم اتاق و سایبان یا یک درب هشتی هستند که می تواند به همین ترتیب بیرون زده شود).
چادر برزنتی سبک گنبدی از قدرت برتر و توانایی بادگیری خوبی برخوردار است که هنگام استفاده در یک شب طوفانی قطعا آن را تحسین خواهید کرد. مرکز چادر نسبت به کناره ها بلند است، اما دیواره های آنها شیب بیشتری دارد که فضای قابل زندگی را کمی کاهش می دهد.
اگر قد بلندی دارید، یا فضای اضافی دوست دارید، چادری با طول کف بیش از ۱.۵ متر را در نظر بگیرید.علاوه بر این هنگام انتخاب چادر برزنتی خود به تعداد درب های مورد نیاز و همچنین شکل و جهت آنها فکر کنید. اگر با خانواده خود در حال اردو زدن هستید، درهای چندگانه به شما کمک می کند تا برای بیرون رفتن از چادر در نیمه شب، از روی افراد خوابیده نروید. چادرهای به سبک چند اتاقه گزینه خوبی برای خانواده های پرجمعیت است. همچنین توجه داشته باشید که باز و بسته شدن درها چقدر آسان یا پر سر و صدا است. زیپ های روی درها بهتر از در برابر گرفتگی و شکستن مقاومت می کنند.

اسکلت چادر برزنتی کمک می کند تا تعیین کنید که چقدر در برابر بادهای شدید مقاوم است و نحوه باز و بسته کردن آنها چقدر آسان است یا دشوار است. تقریباً همه چادرهای خانوادگی این روزها مستقل هستند. این بدان معناست که آنها برای تنظیم نیاز به زمان زیادی ندارند و در کمترین زمان نصب می شوند. مزیت بزرگ این امر این است که شما می توانید چادر را بلند کرده و به مکان دیگری منتقل کنید. همچنین می توانید قبل از جمع کردن، خاک آن را به راحتی تکان دهید. 

مناسب ترین و معتبرترین مرکز خرید چادر برزنتی با کیفیت 

از این پس به جای مراجعه حضوری برای خرید چادر برزنتی بهتر است به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده تا این محصول ضد آب و نسوز را با قیمت ارزان و به صورت آنلاین خریداری کنید. ما معتبرترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده چادر برزنتی هستیم و بهترین چادر را با بالاترین مقاومت به شما ارائه می کنیم. شما از هر کجای کشور می توانید این محصول را از فروشگاه ما سفارش دهید.
قیمت برزنت کامیون | بازار فروش ویژه چادرهای برزنتی
برزنت استخری ارزان | فروش انواع برزنت مخصوص استخر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat