دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی ماشین | ویژگی های مهم چادر برزنتی ماشین

vijhegihaye-mohem-chador-berezenti-mashin
چادر برزنتی ماشین چه در پارکینگ و چه در فضای باز از ماشین شما نگهداری می کنند، این نوع محافظ رنگ ماشین را در شرایط بکر حفظ می کند و می تواند از آسیب باران، برف، رطوبت، نور خورشید و خاک جلوگیری کند. دانستن اینکه کدام چادر برای ماشین مناسب است، می تواند کمی دشوار باشد، بنابراین ما این راهنمای ساده برای خرید بهترین چادر برزنتی خودرو به شما کمک می کنیم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی های مهم چادر برزنتی ماشین 

ممکن است فکر کنید که با گذاشتن ماشین در پارکینگ از آن در برابر آسیب محافظت می کند. متأسفانه، این همیشه درست نیست. گرد و غبار و خاک می توانند روی سطح جمع شوند و رنگ ماشین را خراب کنند. استفاده از چادر برزنتی ماشین از وسیله نقلیه شما در برابر، گرد و غبار و خاک، و خراش های سطحی روزمره، محافظت می کند.
اگر در یک پارکینگ دو اتومبیل دارید، چادر برزنتی ماشین از وسیله نقلیه شما در برابر ضایعات درب ناشی از وسیله نقلیه دیگر محافظت می کند. چادرهای برزنتی همچنین صدمات ناشی از دوچرخه، اسباب بازی و هر چیز دیگری که ممکن است در گاراژ خود ذخیره کنید محافظت می کند. پوشاندن وسیله نقلیه به شما این آرامش را می دهد تا بدون نگرانی از خراشیدن رنگ یا وسایل روی کاپوت، از بین پارکینگ خود آزادانه حرکت کنید.
در صورت داشتن وسیله نقلیه لوکس یا قدیمی، چادر برزنتی ماشین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای محافظت بهینه به دنبال پوششی با زیرین نرم باشید.
بیشتر چادرهای ماشین هم در داخل و هم در خارج قابل استفاده هستند. اگر وسیله نقلیه شما زمان مساوی را در پارکینگ یا در فضای باز پارک شود، این مسئله نتیجه می گیرد. اگر ماشین شما بیشتر وقت خود را در خارج می گذراند، ممکن است بخواهید برای محافظت بیشتر در برابر آب و هوا، روی یک چادر سنگین تر و مقاوم تر سرمایه گذاری کنید.
پرندگان، درختان، گرد و غبار. مطمئناً آنها به اندازه کافی بی خطر به نظر می رسند، اما بدون داشتن چادر برزنتی ماشین، می توانند صدمات جدی به وسیله نقلیه با ارزش شما وارد کنند.

چادر برزنتی ماشین می تواند به خنک نگه داشتن وسیله نقلیه شما حتی در معرض آفتاب کمک کند. یا اگر در زیر درخت پارک کنید، یک پوشش ماشین می تواند از وسیله نقلیه شما در برابر حمله پرندگان و شیره درختان محافظت کند. 

مرکز خرید چادر برزنتی ماشین 

برای خرید چادر برزنتی ماشین پیشنهاد می کنم به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید. این مرکز مناسب ترین چادر برزنتی ماشین را متناسب با ابعاد وسیله نقلیه شما طراحی و تولید می کند. محصولات این فروشگاه درجه یک بوده و به خوبی از خودروی شما در برابر آسیب باران، برف، رطوبت، نور خورشید و خاک محافظت کند.

شما می توانید چادر برزنتی ماشین را به صورت آنلاین از این مرکز با قیمت ارزان خریداری کنید. با خرید آنلاین می توانید از تخفیفات ویژه این فروشگاه نیز بهره مند شوید. 

چادر برزنتی ماشین | ۷ مزیت مهم چادر برزنتی ماشین
قیمت برزنت خوب | فروش ویژه پارچه های برزنتی درجه ی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat