دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر خیمه برزنتی | ویژگی های مهم چادر خیمه برزنتی چهار فصل

vijhegi-mohem-chador-kheyme-berezenti-chahar-fasl

چادر خیمه برزنتی در بین خانواده ها و مسافران آخر هفته محبوبیت بیشتری دارند. اسکلت چنین چادری مانند یک تیر چادر استاندارد محکم است و در برابر بادهای شدید مقاومت خوبی دارد، شما می توانید برای کوهنوردی، کمپینگ و اردوگاه از آن استفاده کنید. چادرهای خیمه برزنتی از ویژگی بسیار زیادی برخوردار است که مهمترین آن ضد آب بودن و ایستایی چادر است. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با دیگر ویژگی های این چادر آشنا کنیم. 

ویژگی های مهم چادر خیمه برزنتی چهار فصل 

چادر خیمه برزنتی یکی از هیجان انگیزترین چادرهای مورد استفاده در مسافرت ها هستند - این نوع چادر خانه شما در خارج از خانه است، اما انتخاب مورد مناسب آن نیاز به یک تحقیق و تفکر سالم دارد. این نوع از چادرها در طرح های متنوع تولید می شوند، از مدل های ارزان قیمت برای کسانی که تازه کار را شروع می کنند تا چادرهای فوق سبک و بسیار با کیفیت که برای ماجراهای جدی در مسافرت ها مناسب هستند.
در زیر به روند انتخاب چادر خیمه برزنتی مناسب اشاره شده است، شما در این بخش با چادرهای فصلی، وزن چادر، هزینه چادر، ظرفیت و فضای قابل زندگی چادر خیمه برزنتی و نیز درباره محافظت از هوا، دوام و موارد دیگر آشنا خواهید شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.
۱- فصلی بودن؟
اولین قدم در هنگام خرید چادر خیمه برزنتی ایده آل، مشخص کردن نوع استفاده و نیز فصل استفاده از چادر است اکثر چادرهای موجود در بازار از نوع ۳ فصل هستند، زیرا بیشتر مسافران بیشتر در ماه های تابستان به مسافرت های بیرون از شهر می روند. برای این گروه، اردوگاه ها به طور کلی خوب خواهد بود، و طولانی بودن هوای نامناسب نگران کننده نیست. اگر می خواهید به کوه های آلپ یا مناطق دیگر با وزش باد شدید و هوای سخت بروید یا قصد دارید در فصول سرد و طوفانی از خانه خارج شوید، یک چادر ۳ فصل به خوبی نمی تواند نیاز شما را فراهم کند و شما را ایمن و خشک کند و باید به دنبال یک مدل چادر واقعی ۴ فصل باشید. چادرهای ۴ فصلی همان چیزی است که اکثر مردم انتخاب می کنند تا در آب و هوای خشن از خود محافظت کنند.
۲- وزن برای شما چقدر مهم است؟
از نظر برخی مسافران، وزن یکی از مهمترین موارد در انتخاب خیمه برزنتی است. این چیزی است که شما باید بدانید: بیشتر چادرهای موجود در بازار از مواد ارزان تر و سنگین تر استفاده می کنند و وزن این مدل ها برای چادرهای دو نفره اغلب ۴ تا ۵ کیلو گرم است.

با این حال، چادرهای سبک تر با تعدادی مصالحه همراه هستند. به طور کلی، با کاهش وزن، قیمت بالا می رود، دوام پایین می آید، فضای داخلی کاهش می یابد، ویژگی ها مرتب می شوند و تنظیمات پیچیده تر می شوند. انتخاب صحیح باید بر اساس بودجه و چگونگی استفاده شما از چادر خیمه برزنتی باشد. اگر برای جابجایی چادر از یک کوله پشتی استفاده می کنید بهتر است مدل های سبکتر را انتخاب کنید تا خسته نشوید، اما اگر می خواهید با اتومبیل سفر کنید بهتر است چادر مناسب و سنگین را انتخاب کنید که دوام بیشتری دارد و می تواند بزرگتر باشد.

فروش برزنت کانتینری ارزان | عرضه کننده بهترین برزن...
قیمت خیمه برزنتی | خیمه برزنتی چیست و چه کاربردی د...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat