دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی | چادر برزنتی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

chador-berezenti-che-karbordi-darad-_20210120-172449_1 چادر برزنتی | چادر برزنتی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

 چادر برزنتی به دلیل عملکرد فوق العاده خوبی که دارد در اکثر صنایع کاربرد دارد، از صنعت نظامی گرفته تا صنعت حمل و نقل، ساخت ساز، کمپینگ و غیره. آنها تنوع زیادی در بازار دارند و به خوبی می توانند از شما و لوازم شما در برابر شرایط بد آب و هوایی محافظت کنند.

راهنمای خرید چادر برزنتی مناسب 

 بهتر است هنگام خرید چادر برزنتی این موضوع را در نظر بگیرید که چادر شما چه نوع استفاده ای خواهد داشت. آیا شما به طور مرتب آن را از ماشین به سایت منتقل می کنید، آن را به کوهپیمایی می برید، یا به طور کلی همه نوع استفاده ای از آن دارید؟ در این صورت ممکن است بخواهید حمل آن را کمی سبک یا آسان در نظر بگیرید و به فکر خرید چادرهای سبک باشید.اگر بخواهید مستقیماً آن را از اتومبیل به داخل محل استراحت خود حمل کنید، لازم نیست بیش از حد در مورد قابلیت حمل آن نگران باشید.

چادرها به طور کلی با توجه به فصل طبقه بندی می شوند. چادر برزنتی تک فصلی بسیار نازک و ارزان هستند و هوای فراتر از نسیم ملایم را از بین نخواهند برد. به طور کلی، چادرهای ۳ فصلی برای مسافرانی که در برف یا یخ بیرون نمی روند بسیار توصیه می شود، زیرا آنها می توانند از پس سرما، باران و باد برآیند. اگر می خواهید گزینه ای برای اردو زدن زمستانی داشته باشید، چادرهای۳ و ۴ فصل را که سنگین تر، محکم تر طراحی شده و برای مناطقی مانند دامنه کوه در فصول بسیار سرد هستند، را انتخاب کنید.
لازم به یادآوری است که هنگام خرید چادر برزنتی نیازی به اندازه گیری استاندارد چادر ندارید. آنچه سازندگان آن را به عنوان چادر دو نفره طبقه بندی می کنند، به نوعی یک چادر یک نفره و غیره نامیده می شود. بهترین چادرها برای خانواده ها، چادرهایی هستند که فضای زیادی را شامل می شوند، هم برای بدن خودتان و هم برای لباس ها و وسایلی که می خواهید داخل فضای چادر نگه دارید.

مراکز خرید چادر برزنتی ارزان قیمت 

فروشگاه دنیای چادر مجموعه ای بزرگ از انواع مدل های چادر برزنتی را در اختیار دارد و شما با مراجعه به وب سایت این مجموعه قادر خواهید بود مدل متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. در ضمن قیمت چادر و سایر محصولات در این فروشگاه را نیز می توانید قبل از خرید استعلام بگیرید.

توجه داشته باشید که قیمت چادر برزنتی در این فروشگاه ارزان و مقرون به صرفه است. شما می توانید با حداقل هزینه با کیفیت ترین برزنت را برای خود تهیه کنید.

چادر برزنتی این فروشگاه مقاوم هستند، مردم می توانند به وسیله چادر برزنتی از محصولات خود در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت کنند. چادرهای برزنتی ضد آب هستند و در برابر باد مقاومت می کنند. شما با ضمانت معتبر و با قیمت بسیار ارزان و به صورت آنلاین می توانید این محصولات را از فروشگاه ما خریداری کنید. 

قیمت ارزان برزنت مشمایی | فروشنده برتر پارچه برزنت...
فروش برزنت نظامی ارزان | چند نکته قبل از خرید برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat