دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری | مهمترین قابلیت های پارچه کانتینری کرج چیست؟

mohemtarin-ghabeliyat-parche-cantineri-1

 بیشترین و مهمترین دلیل کارآمد نبودن پارچه کانتینری، عدم انتخاب صحیح مدل مورد نظر متناسب با نیاز خود و همچنین عدم توجه به نگهداری مناسب آنها است. توجه داشته باشید که انتخاب و خرید پارچه های کانتینری نیاز به مهارت و تخصص دارد. تمامی محصولات کانتینری از کیفیت و مقاومت خوبی برخوردار هستند اما همه آنها برای کار و هدف خاصی طراحی و تولید شده اند، برخی از آنها برای فضای بیرونی مناسب بوده و برخی دیگر با هدف استفاده در فضاهای داخلی تولید شده اند. مهمترین قابلیت پارچه های کانتینری بیرونی این است که می توانند در برابر باد و بارن و نیز نور آفتاب از محصولات شما به خوبی مقاومت کنند.

مهمترین قابلیت های پارچه کانتینری را بدانیم  

هنگام انتخاب پارچه کانتینری، معیارهای اصلی قابل توجه نوع و جنس پارچه، ضخامت پارچه، وزن پارچه، میزان ضد آب بودن پارچه و غیره است. با در نظر گرفتن این معیارها خواهید توانست بهترین و مناسب ترین مدل روکش کانتینری را برای فعالیت خود خریداری کنید. در کنار این با نگهداری مناسب و به موقع می توانید هزینه نگهداری از آن ها را در طول سال به شدت کاهش دهید.
پارچه کانتینری جزو بهترین و محبوب ترین روکش های موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. این گونه از روکش ها برای محافظت از بار کامیون ها بهترین گزینه هستند، به دلیل این که در برابر نور آفتاب و باران مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و همچنین نسبت به سایر پارچه ها عمر طولانی تری نیز دارند.
شرکت دنیای چادر تنها شرکتی است که شما می توانید پارچه کانتینری با کیفیت را به قیمت تولید خریداری کنید. این شرکت مدل های زیادی از پارچه های کانتینری را متناسب با صنایع مختلف تولید نموده است که هر کدام از آنها خصوصیات مربوط به خود را دارند.

اگر ساکن کرج هستید و نیاز به خرید پارچه کانتینری دارید، می توانید به مرکز فروش این شرکت مراجعه کنید. شما می توانید ضمن خرید محصولات مورد نظر با قیمت ارزان از جدید ترین مدل های روز دنیای نیز در این مرکز با خبر شوید. و در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان این مکر استفاده کنید. 

مهمترین ویژگی پارچه کانتینری چیست؟ 

مهمترین ویژگی پارچه کانتینری این است که کالاهای حساس و با ارزش شما را از آسیب های محیطی محافظت می کند. هنگامی که شما در یک تابستان پر حرارت چندین ساعت در زیر آفتاب می مانید، یا این که در محیط های بارانی به گردش می روید و یا کالای خود را حمل و یا نگهداری می کنید! پارچه کانتینری می تواند به طرز شگفت انگیزی به شما کمک کند و از آسیب رساندن آفتاب سوزان، باران به شما و تجهیزات شما جلوگیری کند.

به طور معمول مناسب ترین مواد برای تولید پارچه کانتینری مواد منعکس کننده و نیز مواد ضد آب می باشد، تا برای جلوگیری از ورود آب و نیز عدم آسیب در برابر نور آفتاب ایمن و مناسب باشد. 

قیمت چادر خیمه ای برزنتی| به روزترین قیمت چادر خیم...
خرید برزنت استخری | مرکز فروش بهترین پارچه برزنت ت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat