دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | فروش محصولات برزنتی ضد آب و ضد نور

forosh-mahsolat-berezenti-zed-ab-zed-nor

 پارچه برزنتی کاربرد بسیار زیادی را شامل می شود، آنها در مدل ها، طرح ها، رنگ ها و ضخامت های متفاوتی تولید می شوند که همگی ضد آب و برخی از آنها ضد نور هستند. برزنت های ضخیم نسبت به برزنت های معمولی کاربرد بیشتری دارند. به عنوان مثال از این نوع برزنت می توان برای محافظت از قایق ها، سایت های ساختمانی، حمل و نقل، استخرهای شنا، اتومبیل های برقی، ماشین آلات، پوشش چوب، ذخیره مواد دامی و کشاورزی موقت، تولید لوازم کمپینگ،چادرها، ورق های زمینی، و ... استفاده کرد. فروش پارچه های برزنت همیشه در بازار حرف اول را می زند، برای این که چنین موادی به بهترین شکل ممکن از محصولات با ارزش محافظت می کنند.

فروش محصولات برزنتی ضد آب و ضد نور 

تنوع و گستردگی پارچه برزنتی باعث شده تا خریداران در هنگام انتخاب آنها دچار مشکل شوند و نتوانند بهترین آن را تشخیص داده و انتخاب کنند. اما بهترین کار برای خرید چنین پارچه ای مراجعه به نمایندگی دنیای چادر و یا خود مجموعه است تا جدید ترین و بهترین مدل های برزنت را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید، البته شما در این مرکز از مشاوره رایگان کارشناسان دنیای چادر نیز بهره خواهید برد تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.
یکی از مهمترین ویژگی فروشگاه دنیای چادر داشتن، قیمت مناسب محصولاتش است که توانسته قشرهای مختلفی از جامعه را به سوی خود بکشاند. شما می توانید در این فروشگاه متناسب با نیاز خود از میان انبوهی از محصولات برزنتی مناسب ترین برزنت را انتخاب و سفارش دهید.
این شرکت بزرگ و نام آور چندین سال است که در زمینه تولید پارچه های برزنتی فعالیت می کند، برزنت های این شرکت کاملا ضد آب بوده و دارای طول عمر فوق العاده بالایی است که در هنگام استفاده کاملا به آن پی خواهید برد. برای همین در هنگام خرید این محصولات حتماً به این موضوع توجه داشته باشید.

شما در دنیای چادر جنس درجه یک و با کیفیت خریداری می کنید، این مرکز برای تمامی محصولات خود گارانتی معتبر ارائه می دهد تا مشتریان با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند. فروشگاه اینترنتی این مرکز به شما کمک می کند تا با مشخصات پارچه برزنتی این مرکز بیشتر آشنا شوید، مزیت ها و معایب آنها را بشناسید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید سفارش خود را ثبت کنید یا خیر. 

کاربرد مهم پارچه برزنتی ضد آب و ضد نور 

مهمترین کاربرد پارچه برزنتی ضد آب و ضد نور این است که آنها به خوبی از محصولات شما در برابر آب باران، رطوبت، حرارت، نور آفتاب، باد و عناصر دیگر محافظت می کنند. تولید کنندگان معمولا از این نوع پارچه ها استفاده می کنند تا چادرهای مسافرتی ضد آب، روکش محصولات صنعتی، روکش خودرو تولید کنند.

این نوع از مواد در مدل های مختلفی موجود هستند از پلی استر گرفته تا پلی اتیلن، پی وی سی، بوم و انواع مختلف پلاستیک. شما می توانید متناسب با نیاز خود آنها را انتخاب کنید. 

پارچه کانتینری تهران | میزان عملکرد پارچه کانتینری...
فروشگاه پارچه برزنتی | راهنمای خرید بهترین برزنت د...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat