دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت برزنت استخری | انواع مختلف برزنت استخری و قیمت هر کدام یک از آنها

anvae-berezent-estakhri-1

 آیا می خواهید پارچه برزنت استخری با کیفیت بالا برای فعالیت خود داشته باشید؟ به دنبال مراکز فروش معتبر و قابل اعتماد هستید که بتوانید برزنت های استخر مناسب را برای نیازهای خاص خود تهیه کنید و از قیمت برزنت های استخری آگاه شوید؟ هنوز قادر به انتخاب عرضه کننده مناسب برزنت استخری نیستید؟ دیگر نگران این مواد نباشید، شما بهترین مکان را برای این کار انتخاب کرده اید. کارشناسان ما آماده ارائه لیست قیمت انواع برزنت استخری برای شما هستند. فقط کافیست به فروشگاه ما به صورت اینترنتی و یا حضوری مراجعه کنید.

بررسی انواع مختلف برزنت استخری و قیمت آنها 

 دنیای چادر ارائه دهنده انواع برزنت استخری در طرح و نقش های مختلف است. شما با حداقل قیمت و با بالاترین سطح کیفیت می توانید این محصولات را از دنیای چادر خریداری کنید. همانطوری که می دانید برزنت ها برای محافظت از استخر نقش بسیار خوبی دارد. با توجه به بررسی های انجام شده در این زمینه مشخص شد که بازار بزرگی فقط برای این مواد پوششی در سراسر دنیا وجود دارد که فراتر از تصور من بود.

از مهمترین کاربرد برزنت استخری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 ایمن سازی استخر برای جلوگیری از وقوع حادثه به خصوص برای در امان ماندن کودکان و حیوانات خانگی
 جلوگیری از تابش نور آفتاب در روزهای گرم تابستان و ایجاد سایبان
 محافظت و جلوگیری از آلودگی آب استخر
 جلوگیری از تبخیر آب استخر در روزهای گرم سال
همانطوری که گفته شد از برزنت استخری به عنوان عامل محافظت از آب استخر استفاده می شود. آنها از تابش شدید آفتاب و بارندگی شدید محافظت کامل می کنند. به خصوص در مناطق پر بارش که ممکن است به صورت روزانه شاهد بارندگی باشیم. این نوع از برزنت ها به بهترین شکل از استخر در برابر گرما، گرد و غبار و همچنین نور مقاوم هستند. آنها از طول عمر بالایی برخوردار هستند، و شما می توانید برای سال های طولانی از آن در محیط های بیرونی و همچنین داخلی استفاده کنید.

معمولا برزنت استخری در انواع مختلفی از جمله، برزنت های پلی استر، برزنت های پلی اتیلن، برزنت های بوم و همچنین پلاستیک طراحی و تولید می شوند. قیمت هر کدام از آنها به ویژگی های آنها بستگی دارد. شما می توانید متناسب با نیاز خود از میان آنها انتخاب کنید. اما بهتر است برای این کار با افراد ماهر و متخصص مشورت کنید.

فروشگاه عرضه کننده برزنت استخری 

فروشگاه دنیای چادر تنوع گسترده از برزنت استخری در اختیار دارد و خریداران با هر سلیقه ای که دارند می توانند با قیمت بسیار ارزان و با خیالی آسوده و با اطمینان انواع مختلفی از برزنت های استخری را خریداری کنند. برزنت های ارائه شده در مجموعه دنیای چادر ضد آب، ضد آفتاب، ضد حرارت، مقاوم، بوده و از طول عمر بسیار بالایی در محیط های بیرونی برخوردار هستند. شما می توانید در هر موقعیتی از این برزنت ها استفاده کنید.

پارچه های کانتینری | 4 نکته قبل از خرید پارچه برزن...
خرید چادر برزنتی نظامی | فروشگاه چادر برزنتی با کم...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat