دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی| قیمت به روز چادر برزنتی در بازار کرج و تهران

gheymat-rooz-chador-berezenti-bazar-tehran-karaj-1

دنیای چادر یک شرکت متخصص در زمینه تولید، طراحی و فروش چادر برزنتی و تجهیزات فضای باز است. محصولات اصلی ما از جمله چادرهای موقت و دائمی برزنتی، چادرهای کمپینگ، چادرهای سایبان، چادرهای تریلر، کیسه های خواب، و غیره است. در حال حاضر، محصولات ما به بیش از ۳۰ استان و منطقه ارسال می شود. ما همیشه پیگیرانه نوآوری در فناوری هستیم و به استفاده از مواد درجه یک بین المللی با کیفیت بالا پایبند هستیم دنیای چادر مناسب ترین محصولات و بهترین خدمات را در اختیار کاربران قرار دهید. برای دریافت قیمت بروز چادرهای برزنتی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

خرید چادر برزنتی ارزان قیمت از شرکت دنیای چادر 

 دنیای چادر در سال ۱۳۷۹ آغاز به کار کرد تا به جامعه محصولات برزنتی و انواع مختلف روکش های ضد آب، نسوز و خدمات خود ارائه دهد. امروزه این شرکت یک مجموعه واحد است که در زمینه مختلف فعالیت می کند. وب سایت اینترنتی آن یک تالار ایده آل برای خریداران و فروشندگان چادر برزنتی ارزان قیمت و با کیفیت است، که می توانند با یکدیگر تعامل داشته از کارشناسان دنیای چادر مشاوره رایگان دریافت کنند و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

امروزه شرکت دنیای چادر با تبدیل شدن به یک ارائه دهنده و تولید کننده حرفه ای بهترین راه حل ها و ابتکار عمل را برای اصلاح بخش خدمات دهی خود به مشتری در دست گرفته است. این نه تنها به خریداران برای برقراری ارتباط با کارشناسان با تجربه این شرکت کمک می کند، بلکه در خرید ارزان قیمت محصولات برزنتی به خصوص، چادر برزنتی نیز کمک فراوانی می کند.
اگر علاقه مند به استفاده از خدمات دنیای چادر هستید می توانید به صورت اینترنتی و حضوری به این مرکز مراجعه کنید. نیروهای این شرکت در هر زمانی آماده ارائه خدمات به صورت حضوری و یا اینترنتی هستند. محصولات ارائه شده در این مجموعه، ساخت خود شرکت بوده و از مواد درجه یک برای تولید آنها استفاده شده است.

از مهمترین ویژگی چادر برزنتی تولید شده در دنیای چادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مهمترین مزایای چادر برزنتی نظامی عبارت است از:
 با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد
 از مواد مقاوم در برابر شعله و درجه یک استفاده شده است
 در دوره طولانی مدت دوام و ماندگاری خوبی دارد
 با حداقل هزینه تعمیر و نگهداری می شود
 نصب آنها سریع و آسان است
 در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می شود
 در برابر آب، کپک، باد، سرما و گرما مقاوم است
 به عنوان چادر مسافرتی، روکش خودرو و یا سایبان استفاده می شود

قیمت چادر برزنتی در بازار کرج و تهران 

قیمت چادر برزنتی تا حد زیادی به کیفیت، قیمت جهانی، میزان عرضه و تقاضای بازار بستگی دارد. با مراجعه به بازار کرج و تهران کاملا به این موضوع پی خواهید برد. برای خرید ارزان قیمت چادر های برزنتی به دو صورت می توانید اقدام کنید.

اولین روش این است که به صورت مستقیم به تولیدی و یا کارخانه تولید کننده چادر برزنتی مراجعه کنید. و دومین روش خرید عمده این محصول است. در هر صورت شما با این نوع خرید می توانید تخفیفات خوبی از فروشنده دریافت کنید. 

پارچه برزنت برای چادر کانتینری | فروشنده برزنت کان...
انواع چادر برزنتی| ویژگی های مهم چادر برزنتی و قیم...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat