دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی اسکلتی| ۱۰ نکته مهم درباره چادر برزنتی اسکلتی

nokte-mohem-chador-berezenti-eskeleti-1
مجموعه دنیای چادر واقع در کرج بهترین تولید کننده چادر برزنتی اسکلتی در کشور است، شما می توانید انواع محصولات تولیدی این مجموعه را با بالاترین کیفیت و نیز ارزان ترین قیمت تهیه نمایید. چادرهای تولید شده در مجموعه دنیای چادر، در برابر شرایط محیطی نامناسب، در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید به راحتی دچار آسیب نمی شود و همچنین در برابر عوامل آتش زای نیز غیر قابل احتراق هستند. علاوه بر این آنها جادار طراحی شده اند و برای شرایط مختلف آب و هوایی مناسب هستند.

۱۰ نکته مهم درباره چادر برزنتی اسکلتی را بدانیم

چادر برزنتی اسکلتی یک قطعه همه کاره از تجهیزات کمپینگ است، که می تواند به شما کمک کند تا باران را مهار کنید، خورشید را دور نگه دارید و جایی را برای نشستن فراهم کنید. آنها همچنین بسیار سبک وزن هستند و برای نگهداری در کیف شما ایده آل هستند تا زمانی که بخواهید از آنها دوباره استفاده کنید. به علاوه ، آنها فقط برای اردو زدن مفید نیستند بلکه علاوه بر ارود می توانید در هر شرایطی از آنها استفاده کنید.
چادر برزنتی اسکلتی شما در سایر رویدادها و مکان ها نیز می تواند مفید واقع شود. چه در ساحل، چه در باغ شما و یا حتی در یک مراسم محلی، توجه داشته باشید که بهترین چادر برزنتی نوع ضد آب است که برای همه موارد مناسب است.
برای در امان ماندن از عناصر محیطی بهتر است از چادر برزنتی اسکلتی چند منظوره استفاده کنید. چادرهای چند منظوره ضد آب همراه با گیره های چادر برای نگه داشتن آن در شرایط طوفانی عرضه می شوند. مناسب برای شرایط سرد و گرم هستند، شما و لوازم با ارزش شما را خشک نگه می دارد حتی در صورت شدت گرفتن باد. این نوع چادر یک محافظ کمپینگ همه کاره و قابل اعتماد با قیمت جذاب برای خریداران است.
اما موقع خرید چادر برزنتی اسکلتی باید به نکات مهمی توجه کنید که عبارت است از:
1. جنس چادر برزنتی اسکلتی
2. ظرفیت چادر برزنتی اسکلتی
3. ضد آب بودن چادر برزنتی اسکلتی
4. نوع سازه چادر برزنتی اسکلتی
5. قیمت چادر برزنتی اسکلتی
6. امکانت جانبی مانند کیف و طناب
7. میزان استحکام چادر در برابر مواد شیمیایی و اسید ها
8. میزان استحکام چادر در برابر حرارت
9. دارا بودن ضمانت نامه معتبر از سوی شرکت تولید کننده
10. داشتن تنوع زیاد در ظرفیت ها و رنگ های مختلف

کارخانه تولید چادر برزنتی اسکلتی ارزان قیمت

اگر به دنبال تولید کننده چادر برزنتی اسکلتی ارزان قیمت در کشور هستید، پس حتما امروز با ما تماس بگیرید، ما می توانیم بهترین نوع چادر برزنت ارزان قیمت را که برای نیازها و عملکردهای منحصر به فرد شما مناسب است، به شما ارائه دهیم. چادرهای برزنتی تولید شده در کارخانه دنیای چادر می توانند با امنیت بسیار بالا از شما و لوازم حساس شما در برابر عناصر محیطی محافظت کنند.

برای خرید چادر برزنتی اسکلتی می توانید به صورت حضوری به کارخانه دنیای چادر مراجعه کنید تا از تخفیفات این شرکت بهره مند شوید البته این کار را می توانید از خانه خود و به صورت آنلاین نیز انجام دهید. 

چادر برزنتی کانتینری | فروشگاه انواع چادر کانتینری...
چادر مسافرتی برزنتی ضد آب | فروشگاه عرضه چادرهای م...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat