دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی نظامی | تولید چادر برزنتی نظامی ضد آب و نسوز

tolid-chador-berezenti-nezami-1
چادر برزنتی نظامی از محصولات بسیار با ارزش و مفید است که کاربرد زیادی در صنایع مختلف به خصوص حوزه نظامی دارد. این نوع از چادرها به صورت فشرده در یک کیف دسته دار مخصوص بسته بندی شده و به راحتی در صندوق عقب خودرو قرار می گیرد. برای مونتاژ سریع این نوع از چادرها معمولا اسکلت ضد خوردگی و سبک استفاده می شود. مهمترین مزیت آنها، محافظت از لوازم با ارزش و نیز محافظت از افراد در شرایط جوی مختلف است.

مرکز تولید و فروش تولید چادر برزنتی نظامی ضد آب و نسوز

شرکت دنیای چادر از موفق ترین و محبوب ترین تولید کنندگان چادر برزنتی نظامی در کرج است، که با داشتن ماشین آلات پیشرفته و نیز تخصص لازم در این زمینه توانسته مدل های بسیار با کیفیتی از این محصول را طراحی و تولید نماید.
ما این چادر برزنتی نظامی را در ابعاد و دامنه های مختلف تولید می کنیم همانطور که در زیر ذکر شده است. علاوه بر این، ما می توانیم چادرهای سفارشی را طبق مشخصات مورد نیاز شما طراحی و تولید نماییم. البته با کیفیت بسیار بالا و نیز قیمت ارزان و مقرون به صرفه
 چادر M-10
 چادر M-30
 چادر کارکنان
 چادر M-3
 چادر USB-56
ما چادر ده نفره M10 را برای زندگی در تمام فصول به خصوص در محیط های باز بیرون تولید کردیم. قاب فولادی از لوله های پروفیل این نوع چادر در برابر فشار برف تا ۱۴۰ کیلوگرم در متر مربع، و نیز در برابر طوفان های شدید - ۴۸ کیلوگرم در متر مربع مقاومت می کند.
شرکت ما چادر برزنتی نظامی با کیفیت بالا ارائه می دهد که چیدمان آنها آسان است و برای تنظیم آن نیاز به استفاده از دفترچه راهنما نیست. چادرهای برزنتی نظامی به شکل یک خانه است و می تواند افراد زیادی را در داخل خود جای دهد. چادرهای نظامی برای کمپینگ مناسب و مقاوم هستند زیرا در برابر وزش باد شدید در تپه ها و کوهستان مقاوم است.
ما چادر برزنتی نظامی را در اندازه های مختلف ارائه می دهیم و افراد با به دلخواه خود می توانند از آنها استفاده کنند. چادرهای نظامی از وزن کمتری برخوردار هستن و فضای زیادی را اشغال نمی کنند، به طوری که بعد از استفاده می توان آنها را درون یک کیسه کوچک جای داد.

خرید چادر برزنتی نظامی ضد آب و نسوز 

برای خرید چادر برزنتی نظامی ضد آب و نسوز، می توانید به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین خرید خود را از وب سایت اینترنتی این فروشگاه با قیمت ارزان انجام دهید. کیفیت محصولات تولیدی دنیای چادر به نسبت بهتر و مقاوم تر از محصولات مشابه خارجی است.

شما می توانید با خرید عمده از تخفیفات ویژه ارائه شده در دنیای چادر نیز استفاده کنید تا چادر برزنتی نظامی ضد آب را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. در صورتی که نتوانید این محصول ره صورتی حضوری تهیه کنید بهتر است به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید. 

قیمت چادر برزنت نظامی | بورس انواع چادرهای برزنتی ...
چادر برزنتی نظامی | قیمت چادر برزنتی نظامی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat