دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه برزنتی | سایت فروش عمده پارچه برزنتی با کمترین قیمت

site-forosh-parche-berezenti
وب سایت دنیای چادر بهترین ارائه دهنده انواع مختلف پارچه برزنتی در کشور است که همه روزه در دسترس خریداران قرار دارد. این وب سایت تنوعی گسترده از محصولات برزنتی را در اختیار دارد. بسیاری از برزنت های های ارائه شده در وب سایت ما به صورت مستقیم در کارخانه دنیای چادر تولید می شوند. همه محصولات ما در سطوح بالایی از کیفیت و مقاومت به مشتریان ارائه می شوند. ما برزنت های مختلفی داریم که با انواع مختلف مواد ساخته شده اند. این پارچه های بادوام را می توان در مدارس، انبارها، محیط های نظامی و صنعتی، سالن های نمایشگاه و بسیاری از مکان های دیگر استفاده کرد. 

خرید عمده انواع پارچه برزنتی با کمترین قیمت

پارچه برزنتی برای ایجاد حریم خصوصی، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر دمای بالا و محافظت از کف و تجهیزات مفید هستند. شما می توانید با قیمت ارزان و به صورت عمده این محصول را از مراکز فروش در سراسر کشور خریداری کنید.
فروشگاه دنیای چادر یکی از معتبرترین مراکزی است که شما می توانید پارچه برزنتی را به قیمت تولیدی از این مرکز خریداری کنید. شما می توانید انواع مواد شامل بوم، وینیل، پلی اتیلن، مش، برزنت مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر دمای بالا، محصولات نظامی و بسیاری دیگر از محصولات برزنتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از دنیای جادر خریداری کنید، البته با قیمت ارزان و با کیفیت بهتر.
محصولات ارائه شده در دنیای چادر از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، شما با اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و بدون دردسر این محصولات می توانید برای سال های طولانی از این مواد استفاده کنید. پارچه برزنتی این شرکت در برابر بیشتر مواد شیمیایی مقاوم است و به کنترل نور، صدا، بو، دما، گرما و آلودگی کمک می کند.
از روکش ها و برزنت های دنیای چادر می توان به عنوان پارچه های چادر، صفحه های حصار، روکش ماشین، روکش کامیون و موارد دیگر استفاده کرد. فروشگاه دنیای چادر به کاربران امکان می دهد تا با دقت بیشتری محصول مورد استفاده خود را از فروشگاه ما جستجو و به صورت اینترنتی سفارش دهند

مهمترین دلیل استفاده از پارچه برزنتی چیست؟

عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود پارچه برزنتی محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد. این نوع پارچه مقاومت خوبی در برابر عناصر بیرونی دارد و انعطاف پذیری آن بسیار ارزشمند است. برزنت را می توان یک پارچه همه کاره دانست که کاربرد زیادی در صنایع حمل و نقل و ساخت و ساز دارد.

مهمترین مزیت پارچه برزنتی عبارت است از:
 ضد آب
 مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
 دفع کننده خاک، آب و گرد و غبار
 امکان سفارش برزنت متناسب با نیاز موجود
 قابلیت استفاده به عنوان پوشش کف
 برای پوشش نشت سقف
 قابلیت استفاده به عنوان پوششی برای پناهگاه ها و سازه های گنبدی
 مقاومت بالا در برابر پارگی
 وزن سبک برای سهولت کار
 مقاوم در برابر سایش
 قابلیت استفاده در کشاورزی و ساخت و ساز

 مقاوم در برابر اشعه خورشید 

خرید اینترنتی برزنت | فروشگاه اینترنتی ارزان پارچ...
قیمت چادر ترانزیتی | کمترین قیمت چادر برای ماشین س...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat