دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی| بزرگترین فروشگاه ارائه دهنده پارچه برزنتی

foroshghaparche-berezenti-1
فروشگاه دنیای چادر، بزرگترین فروشگاه ارائه دهنده پارچه برزنتی در کشور است، محصولات این شرکت از مواد درجه یک و با استانداردهای روز دنیا تولید می شوند. برزنت پلی اتیلن تولید شده در دنیای چادر در برابر آسیب های ناشی از آفتاب که می تواند عمر برزنت های کمتر و کوتاه کند، مقاومت می کند. این ماده دارای مقاومت پیشرفته در برابر اشعه ماورا بنفش است که پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب طولانی مدت، همچنان قوی باقی می ماند. حتی در گرمای زیاد آفتاب. علاوه بر این محصولات برزنتی دنیای چادر نیز ضد آب، مقاوم در برابر کپک و ضد پارگی است.

بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنتی در کشور

شرکت دنیای چادر از بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنتی در کشور است که با قیمت ارزان این محصول را برای مشتریان خود عرضه می کند. یک پارچه برزنتی فوق العاده بادوام می تواند برای انواع فعالیت ها و پروژه های مختلف مناسب باشد. این نوع پارچه ها مخصوصاً هنگام حمل و نقل از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. بسیاری از افراد از آنها برای پوشاندن وسایل نقلیه، موتور سیکلت، چادرهای کمپینگ یا به عنوان محافظت از تریلرهای روکش دار، قایق ها، اتومبیل ها و سایر کالاها در هنگام حمل و نقل استفاده می کنند.
پارچه برزنتی در محیط خانه نیز بسیار مفید است. از جمله اینکه، آنها به عنوان چادر سوله یا سایر سازه های بیرونی استفاده می شوند و حتی می توان از آنها به عنوان سایبان استفاده کرد. در برخی مواقع نیز از این نوع پارچه ها برای پوشاندن سقف آسیب دیده و جلوگیری از نشت آب استفاده می کنند.
از پارچه برزنتی به عنوان روکش مبلمان استفاده می کنند. آنها در زمستان مبلمان حیاط و سایر لوازم موجود در حیاط را ایمن نگه می دارند آنها باعث می شوند مبلمان شما در برابر گرد و غبار و آفتاب محافظت شوند. از دیگر موارد استفاده می توان به محافظت از چوب درخت و پوشاندن زمین های ورزشی در زمستان اشاره کرد.
داشتن پارچه برزنتی مناسب می تواند همه تفاوت را ایجاد کند. وقتی تصمیم جدی برای ایمن نگه داشتن وسایل خود گرفته اید، به این برزنت های که مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش، مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر باد هستند، اعتماد کنید. آنها واقعا ساخته شده اند تا دوام بیاورند و به خوبی از شما و محصولات شما محافظت کنند.
در مورد محافظت از وسایل ارزشمند خود، می توانید با یک پارچه برزنتی با دوام و ضد آب، به صورت هوشمندانه عمل کنید. پوشش های برزنتی دارای بالاترین کیفیت می باشند و به بهترین شکل ممکن از لوازم شما محافظت می کنند.


تفاوت فروشگاه دنیای چادر با سایر مراکز فروش

تفاوت فروشگاه دنیای چادر با سایر مراکز فروش این است که، محصولات تولید شده در این مرکز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با استانداردهای روز دنیا تولید می شوند، علاوه بر این از نظر قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند.

دنیای چادر با داشتن نیروی متخصص و ماهر روز به وز کیفیت محصولات خود را بالا می برد و شما می توانید با ضمانت معتبر پارچه برزنتی را از این شرکت خریداری کنید. 

خرید چادر برزنت کانتینری | بازار روز خرید چادر کان...
پارچه برزنت کانتینری | عرضه پارچه برزنت کانتینری ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat