دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مهمترین وسایل جانبی خودرو

179
مهمترین وسایل جانبی خودرو: ۲۰ لوازم جانبی پرطرفدار برای ماشین
وسایل جانبی خودرو جزء لاینفک هر خودرو هستند زیرا با وجود آنها، رانندگی لذت‌بخش‌تر می‌شود. این وسایل جانبی کمک می‌کنند سرنشینان خودرو در هنگام مسافرت و حتی در رفت‌وآمدهای کوتاه، امکانات رفاهی لازم در ماشین را داشته باشند.

۱ – دانگل بلوتوث AUX خودرو
همواره به دنبال این هستید تا آهنگ‌های موجود در داخل موبایل و یا تبلت خود را با بلندگوی داخل خودرو پخش نموده و از جدید ترین آهنگ های خود در داخل خودرو لذت ببرید؟ دانگل بلوتوث AUX خودرو محصولی است که این رویا را بدون نیاز به هیچ سیمی و از طریق Bluetooth بر آورده می کند و تنها با اتصال آن به پورت AUX پخش خودرو به راحتی قادر خواهید بود که آهنگ های خود را داخل خودرو پخش نمایید.

۲ – هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر خودرو
این هولدر، گوشی شما را از هر نوع و جنسی باشد به وسیله مگنت کارامدی که دارد نگه می دارد و جدا کردن گوشی از آن هم بسیار آسان بوده و مشکلات نگهدارنده های قدیمی مانند نگهدارنده‌های کشویی و … را ندارد. این وسیله بر روی تمامی خودروها در عرض چند ثانیه نصب می‌شود.

۳ – تبدیل فندکی چند کاره خودرو
تبدیل فندکی چند کاره خودرو رویای شما برای استفاده از برق خودرو را به حقیقت پیوند داده تا نه تنها بتوانید برق فندک ماشین را به صورت خروجی USB دریافت کنید بلکه این محصول با داشتن خروجی دو شاخه برق به شما این امکان را می دهد تا انواع مختلف لوازم با دوشاخه معمولی را به پریز این محصول وصل نموده و از آنها استفاده کنید. این محصول شگفت انگیز و کاربردی همراه همیشگی شما در داخل خودرو شما خواهد بود.

۴ – پخش کننده اف ام بلوتوثی خودرو
پخش کننده اف ام بلوتوثی خودرو با استفاده از بلوتوث به موبایل شما متصل شده و موسیقی مورد علاقه شما را از روی موبایلتان در اسپیکرهای خودرو پخش می‌نماید و همچنین این محصول امکان اتصال انواع فلش و مموری کارت را دارا می‌باشد که با استفاده از آن ها می‌توانید به تعداد نا محدودی از آهنگ های مورد علاقه خود دسترسی یابید.

۵ – نگهدارنده مغناطیسی موبایل
نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب برای انواع گوشی های هوشمند،تبلت ها و GPS ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا قابل استفاده و نصب در تمام قسمت های خودرو می باشد. نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب‌ترین نگهدارنده برای مسافرت‌ها و رانندگی‌های طولانی با قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف که از حواس پرتی شما هنگام رانندگی جلوگیری کرده و درعین حال به راحتی روی صفحه گوشی تسلط خواهید داشت.

۶ – جلوگیری از تصادف با اسپیکر بلوتوثی خودرو Safe Car
یکی از دلایل عمده تصادف در حین رانندگی عدم توجه به جلو از سوی رانندگان می باشد. همچنین پاسخگویی به موبایل در حین رانندگی، امکان کنترل فرمان و توجه راننده به جاده را دچار مشکل می سازد.
کمپانی بزرگ و مطرح خودرو سازی در دنیا، برای رفع این مشکل، امکان پاسخگویی به تلفن را بر روی دسته فرمان ماشین‌های روز دنیا فراهم کرده اند. اما خودروهای قدیمی تر از این امکان مهم بی بهره هستند. اما با تلاش متخصصین و طراحان لوازم الکترونیکی این مشکل بزرگ حل شده است.

۷ – چراغ سیار مخصوص خودرو
امروز لامپ سیار مخصوص خودرو را برای شما تهیه کرده ایم که یار و یاور شما در سفر و جاده است. با این لامپ که با فندک ماشین کار می کند دیگر نگران نور نباشید. خیلی از مواقع ، چراغ قوه های شارژی که نور زیادی هم دارند در راه دیگر شارژ ندارند و شما هم دسترسی به برق برای شارژ مجدد آنها ندارید ولی با لامپ مسافرتی که به فندک خودرو وصل می شود همه این مشکلات حل شده است.
با چراغ فندکی خودرو شما هیچ گاه در جاده ها و سفرهای خود تنها نیستید و از تاریکی بین راه هراسی ندارید چون روشنایی شما مهیاست.ش

۸- کیسه خواب مسافرتی

کیسه خواب مسافرتی از جمله ضروریات سفر برای افرادی است که هدف آن ها طبیعت گردی و گذران شب در دل طبیعت می باشد. در این مطلب با هم درباره کیسه خواب، انواع کیسه خواب، جنس کیسه خواب، انواع عایق بندی استفاده شده در آن و نکاتی تکمیلی در این باره خواهیم خواند. 

۹- چادر مسافرتی
بسیاری از مسافران که از اقصی نقاط ایران دیدن می کنند و سالهاست که در صندوق خود یک چادر مسافرتی به همراه داشته و مشخص و روشن نیست بر اساس چه اصولی اقدام به خرید آن نموده اند. بیشتر مواقع مسافرت های طولانی و خسته کننده نیاز به استراحت شبانه و گذراندن شب و ادامه مسیر در روز بعد دارد. در این مقاله نکات مهمی را که در تهیه چادر مسافرتی باید مد نظر قرار گیرند را با شما به اشتراک گذاشته ایم.


۱۰ – جارو برقی فندکی خودرو
جارو برقی فندکی خودرو، یک وسیله فوق العاده کارآمد برای جمع آوری زباله های ریز درون خودرو است. جارو فندکی خودرو دارای ابعاد کوچکی می باشد، بسیار سبک است، به راحتی در دست قرار می گیرد و دارای کیفیت ساخت بالایی است. این جارو فندکی زباله ها را در یک مخزن ذخیره می کند، پس از پر شدن مخزن به آسانی می توانید آن را تخلیه نموده و دوباره درون دستگاه قرار دهید.

۱۱ – پمپ باد فندکی خودرو
پمپ باد کوچک و ارزان با ۶۵۰ گرم وزن یک همراه خوب در مسافرت و … برای شما می باشد و وسیله ای بسیار کاربردی و ضروری برای هر خودرو می باشد که هنگام کم شدن باد لاستیک می توانید در عرض چند دقیقه خودتان باد لاستیک ها را تنظیم کرده و با اطمینان رانندگی کنید.

۱۲ – بخور آب سرد و خوشبو کننده فندکی خودرو
دستگاه های رطوبت ساز یا همان بخور می تواند با افزایش رطوبت از خشکی پوست، گرفتگی بینی، گرفتگی گلو و پیشگیری کند. این وسیله بهترین انتخاب برای تامین رطوبت هوا در محیط بسته و آلوده می باشد. همچنین شما می توانید در داخل این دستگاه مقداری مایع اسانس خوشبو کننده بریزید تا به غیر از بخور سردی که دستگاه تولید می کند به عنوان یک خوشبو کننده داخل خودرو شما عمل کند. دقت داشته باشید فقط چند قطره اسانس داخل آب این دستگاه بریزید کافی است (مثلا ۳ الی ۵ قطره).

۱۳ – فلاسک فندكی ماشین
فلاسک فندکی ماشین! محصولی جدید که با وصل شدن با فندک تمامی ماشین ها آب را گرم می کند. این محصول بسیار جالب می تواند به راحتی در کوتاه ترین زمان چای یا قهوه را برای شما آماده کند! با وصل کردن این فلاسک به ماشین در عرض ۱۰ دقیقه درجه حرارت آب به ۱۰۰ درجه خواهد رسید. این محصول بدون دادن طمع در طولانی مدت به نوشیدنی شما، امکان درست کردن چای و قهوه حتی با آب سرد را به شما می دهد (گرمای تولیدی باعث دم شدن چای می شود).

۱۵ – دوربین مدار بسته خودرو
دوربین مدار بسته خودرو محصولی جدید در بازار لوازم جانبی ماشین بوده که به وسیله پایه‌های مخصوص بر روی داشبورد و یا شیشه خودرو نصب شده و دارای سنسور حرکتی است که از لحظه حرکت خودرو به صورت اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می‌کند.

این دوربین همچنین دارای قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی به همراه ضبط صدا نیز می‌باشد. این محصول قادر به فیلمبرداری و ضبط تصاویر در زوایای مختلف است. منبع انرژی این دوربین درگاه فندکی خودرو است.

۱۶ – جعبه ابزار طرح تایر
جعبه ابزار طرح تایر، محصولی با طراحی کاملاً جدید و در عین حال فانتزی است. این جعبه ابزار همه کاره، به سادگی می‌تواند در هر شرایطی همراه شما باشد تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده نمایید.

جعبه ابزار طرح تایر، دارای ۲۰ قطعه است که شامل کاتر، آچار بکس و انواع پیچ گوشتی می‌شود و قابل استفاده در منزل، محل کار، درون خودرو و … خواهد بود. ظاهر این جعبه ابزار مشابه یک تایر خودرو است و به همین دلیل به این عنوان نامیده می‌شود.

۱۷ – قلم تشخیص رنگ شدگی خودرو کارشناس
قلم تشخیص رنگ شدگی خودرو کارشناس، حساس ترین قلم تشخیص رنگ شدگی خودرو در ایران می‌باشد، حتی برای قطعات تعویضی فابریک خودروهای مدل بالا نیز مناسب است.

۱۸ – خش گیر سطحی و نیمه سطحی
برطرف کننده خش‌های سطحی و نیمه سطحی به شکلی که خش قابل رویت نمی‌باشد. برطرف کننده آسیب‌های که بر رنگ خودرو وارد شده و باعث تغییر رنگ خودرو شده است. برطرف کننده لکه غیر سمغ، درخت و… و برطرف کننده اثر فضله پرنده، باران اسیدی و …

۱۹- قفل چرخ خودرو
با نصب قفل چرخ، خودروی شما دیگر گزینه سارقان نیست. فقط یکبار برای همیشه قفل‌ها را بر روی لاستیک خودرو ببندید دیگر فقط کسی می‌تواند لاستیک‌ها را باز کند که کلید آنرا داشته باشد. نیازی به باز و بسته کردن قفل نیست.

۲۰ –چادر ماشین
به وسیله چادر ماشین می توان از بدنه خودرو در برابر آسیب اجسام خارجی, آفتاب, باران , خاک و… محافظت کرد.


گروه تولیدی دنیای چادر ، تولید کننده و تامین کننده تجهیزات مسافرتی در سرتاسر ایران در خدمت شما عزیزان می باشد :

انواع چادر مسافرتی ضد آب با پارچه برزنت و …
انواع کیسه خواب
انواع تجهیزات مسافرتی
طراحی و دوخت صندلی پارچه ای
انواع چادر ماشین به همراه طراحی، دوخت، نصب و غیره
کارشناسی و اندازه گیری در محل ۰۹۱۲۴۰۴۹۸۷۱

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۴۰۴۹۸۷۱

برای ملاحظه نمونه کارهای اجرایی فروشگاه دنیای چادر و سایر خدمات قابل عرضه ما اینجا را کلیک کنید. 

وسایل جالبی که در سفر بکار می آید
۷ مرحله در طراحی سازه پارچه ای
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat