دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت کانتینری |فروش پارچه برزنت کانتینری

forosh-parche-berezent-cantineri-6
پارچه برزنت کانتینری از بار در برابر آسیب های جوی و ساییدگی کلی که در طول سفر در بزرگراه ها ایجاد می کند، محافظت می کند. برزنت کانتینری ضدآب است و اغلب از وینیل، کولار، یا بوم با پوشش پلی اتیلن برای محافظت بیشتر ساخته می شود. برای درک تفاوت بین انواع برزنت های تریلر ادامه مطلب را بخوانید.

انواع پارچه برزنت کانتینری موجود در بازار داخلی

نوع پارچه برزنت کانتینری که باید استفاده کنید به آنچه که حمل می کنید و اندازه آن بستگی دارد. همه برزنت های کانتینری مثل هم نیستند.

۱- پارچه برزنت کانتینری چوب:
پارچه برزنت چوبی کانتینری در بارهایی که بلند و جعبه ای هستند استفاده می شود. آنها در هر انتها خود فلپ دارند تا انتهای الوار را بپوشانند. دو طرف و فلپ دم برزنت چوبی معمولاً از سوراخ های حلقه دار مخصوص در چندین ردیف استفاده می شود تا بتوان پارچه برزنت چوب را به بدنه کامیون سفت کرد. معمولاً برای پوشش دادن یک بار چوب از دو تا پارچه برزنت استفاده می شود.
۲- پارچه برزنت کانتینری مخصوص ماشین آلات:
پارچه برزنت ماشین آلات برای محافظت از تجهیزات تولیدی یا ماشین آلات در برابر آب و هوا و لرزش جاده طراحی شده اند. این نوع از پارچه ها سنگین دارای گرمت در اطراف لبه ها و چندین ردیف حلقه D در هر طرف خود هستند.
۳- پارچه برزنت کانتینری شن و ماسه:
برزنت کانتینری مش بهترین و مناسب ترین پارچه برای پوشاندن وسایل سست مانند شن و ماسه است، شما می توانید از این محصول انعطاف پذیر استفاده کنید تا در برابر باد و باران بار کامیون خود را محافظت کنید.
شرکت دنیای چادر از بهترین تولید کنندگان پارچه برزنت کانتینری در کشور است، این شرکت بیش از یک دهه در این زمینه تجربه کاری دارد و توانسته در این زمینه به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کند. اگر علاقه مند به خرید پارچه برزنت کانتینری ارزان قیمت هستید بهتر است به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.
ما معتقدیم که پارچه برزنت کانتینری کامیون باید با دوام باشند و بنابراین ما فقط از بهترین مواد موجود برای ساخت پارچه برزنت کانتینری استفاده می کنیم. پارچه برزنت کانتینری ضد آب بهترین گزین برای محافظت از بار کامیون ها است.

فروشگاه برتر پارچه برزنت کانتینری در کشور

برای اطمینان از اینکه بار شما برای سفر خود ایمن است، حتماً محصولات مربوط به برزنت کانتینری بار ما را بررسی کنید. برزنت کانتینری تولید شده در شرکت دنیای چادر شامل بندهای لاستیکی، زنجیرها ، تسمه ها ، سیم پیچ های تسمه ای و طناب های محکم است. همه محصولات برزنت کانتینری این مجموعه بدون هیچ مشکلی از در اختیار شما قرار می گیرد، بنابراین اگر به هر دلیلی محصول را دوست ندارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را برای بازپرداخت به ما پس دهید. (لطفاً برای اطلاعات بیشتر به شرایط بازپرداخت با کارشناسان ما تماس بگیرید.)

فروشگاه دنیای چادر تنوعی گسترده از محصولات برزنتی را در اختیار دارد، بنابراین خریداران با مراجعه به این فروشگاه می توانند با قیمت ارزان و با ضمانت معتبر این محصولات را خریداری کنند. 

فروش چادر برزنت کانتینری | بهترین چادر برزنت کانتی...
فروش پارچه برزنت کانتینری |​ تولید انواع پارچه برز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat