دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت متری

kharid-berezent-metri

برزنت، یکی از پر مصرف ترین پارچه های ضد آب در بازار است که به دو صورت عمده و متری برای مصرف کنندگان عرضه می شود. به نظر من بخش مهم و حساس برزنت ها، نوع و جنس آن است، این بخش از پارچه معمولا در برابر باد، باران، برف، رطوبت و ... مقاومت می کند و طول عمر پارچه را مشخص می کند. پارچه های برزنتی را معمولا از جنس های مختلفی تولید می کنند، به عنوان مثال؛ برزنت، نایلون و پلی استر که هر کدام از آنها خواص و ویژگی های مخصوص دارند.

مرکز خرید برزنت متری ارزان قیمت

برزنت متداول ترین نوع پارچه برای ساخت، انواع روکش کامیون، روکش لوازم برقی، چادر مسافرتی و ... است که بسیار مقاوم و بادوام است و طول عمر زیادی نیز دارد. آنها در رنگ ها و ضخامت های مختلفی تولید می شوند و می توان از آنها برای هر نوع فعالیتی استفاده کرد.
برزنت ها علاوه بر این که مزیت های زیادی دارند، از نظر معایب نیز کمی آسیب پذیر هستند، به عنوان مثال، برزنت ها هنگامی خیس شدن سنگین تر می شوند و همین عامل باعث می شود که برای ساخت آنها از نایلون نیز استفاده شود. تا ضمن ضد آب شدن در برابر رطوبت نیز مقاوم باشد.

بعد از جنس پارچه، نوع دوخت برزنت دومین عامل مهم و نیز حساس است. دوخت مناسب باعث می شود تا موقع بارش آب و موقع وزش باد پارچه مقاوم باشد و عمر پارچه افزایش پیدا کند. علاوه بر این دوخت مناسب باعث می شود به پارچه آسیبی وارد نشود و پارچه با استحکام بیشتر در چارچوب خود باقی بماند.
معمولا برای دوخت برزنت از حرفه ای ترین خیاط ها استفاده می کنند. اگر علاقه مند به خرید برزنت متری هستید بهتر است، به مراکز فروش دنیای چادر مراجعه کنید تا با قیمت ارزان تری خرید کنید. به غیر از این می توانید به صورت اینترنتی به وب سایت های دنیای چادر مراجعه کنید تا ضمن دریافت تخفیفات ویژه از سایر خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوید.
دنیای چادر معتبرترین تولید کننده برزنت در کشور است که در زمینه فروش عمده و متری فعالیت می کند، محصولات دنیای چادر از کیفیت فوق العاده بالایی دارند و مقاومت آنها در برابر عناصر بیرونی مانند، باد و باران مثال زدنی است.

قیمت خرید برزنت متری

همواره خرید برزنت متری، با قیمت ارزان ، یکی از دغدغه‌های بسیار مهم مصرف کنندگان به شمار می رود، قیمت برزنت تاثیر زیادی در فروش این محصولات دارد، بهترین مراکز برای خرید ارزان قیمت پارچه های برزنتی متری، شرکت دنیای چادر است.
شما می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه دنیای چادر در هر زمان و در هر کجا که هستید، برای خرید برزنت متری اقدام کنید و ضمن دریافت تخفیفات از سایر خدمات شرکت نیز بهره مند شوید. شرکت دنیای چادر این محصول را در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید و برای مصرف به بازار فروش عرضه می کنند.
شاید فکر کنید تمامی تخفیفات ارائه شده در دنیای چادر برای خرید های عمده است، ولی اینطور نیست و باید گفت که با خرید برزنت متری نیز از تخفیفات ارائه شده برخوردار خواهید شد.
مرکز پخش عمده برزت کانتیتری با قیمت درب کارخانه
برزنت آلاچیق
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat