دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی نسوز

chador-berezenti-nasooz-1
چادر برزنتی نسوز، عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر را می توان برترین و محبوب ترین نوع چادر برزنتی مقاوم در برابر حرارت دانست که از نظر کیفیت قابل مقایسه با دیگر چادرها های داخلی نمی باشد. محصولات دنیای چادر از محصولات معتبر و پرآوازه در کشور است که از مواد درجه یک و کاملا با کیفیت را بر پایه علم و فناوری روز دنیا طراحی و تولید می شوند.

کجاها می توان از چادر برزنتی نسوز استفاده کرد؟

معمولا از چادر برزنتی نسوز در محیط هایی که در آن احتمال آتش سوزی وجود دارد استفاده می شود، به عنوان مثال از روکش بار کامیون گرفته تا چادرهای مسافرتی، روکش محصولات در انبار ها و ... می توان از این نوع چادر استفاده کرد.
چادر برزنتی نسوز که در ادامه با کاربرد آن آشنا خواهیم شد، با آخرین فناوری روز دنیا تولید می شود. این نوع چادرها که پرکاربردترین نوع چادرهای برزنتی در بازار می باشد با قیمت بسیار مناسب برای خریداران و با ضمانت معتبر از سوی شرکت دنیای چادر عرضه می شود.

چادر برزنتی نسوز به نوعی پارچه صنعتی گفته می شود که در برابر حرارت و شعله مقاوم بوده و کاربرد فراوانی دارد، شاید شما این نوع چادر را با نام هایی همچون پارچه نسوز و پارچه های ضد آتش شنیده باشید. به وسیله این چادر شما قادر خواهید بود از محصولات خود در برابر حرارت و نیز آب محافظت کنید.
چادر برزنتی نسوز شرکت دنیای چادر در انواع مختلف و متناسب با نیاز بیشتر صنایع طراحی و تولید می شود، که هر کدام از آنها دارای خصوصیات مخصوص به خود هستند. دنیای چادر با دانش و تخصص کافی توانسته در زمینه تولید چادرهای برزنتی نسوز به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کند.
گر قصد خرید این محصول را دارید حتما به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج سر بزنید، با مراجعه به این فروشگاه می توانید از تخفیفات ویژه دنیای چادر نیز استفاده کنید.

قیمت چادر برزنتی نسوز 

قیمت چادر برزنتی نسوز و ضد آب که به عنوان روکش محافظ یا سرپناه استفاده می شود. بر اساس کیفیت آن مشخص می شود. هر اندازه کیفیت آن بیشتر باشد قیمت این محصول نیز بیشتر خواهد بود. برای خرید پارچه برزنتی ضد حرارت ارزان قیمت از فروشگاه آنلاین دنیای چادر- شما می توانید انواع مختلفی از پارچه برزنتی مقاوم، ضد آب، ضد نور، ضد کپک را در تهران و کرج با بهترین و کمترین قیمت، از شرکت تولید کننده دنیای چادر خریداری کنید.

دنیای چادر معتبرترین تولید کننده چادر برزنتی نسوز ارزان قیمت و با کیفیت در رنگ بندی های مختلف در کرج و تهران است. برای خرید این محصول پیشنهاد می کنیم حتما به مجموعه ما سر بزنید. در صورت خرید عمده خواهید توانست از تخفیفات ویژه نیز استفاده کنید.

شما می توانید در کمترین زمان چادر برزنتی نسوز را به صورت اینترنتی و با بالاترین کیفیت از مجموعه دنیای چادر خریداری کنید. به شما تضمین می دهیم قیمت ارائه شده در این فروشگاه زیر قیمت بازار است و کیفیت چادرهای برزنتی نسوز ما به مراتب بالاتر از سایر فروشگاه ها است. 

قیمت عمده پارچه کانتینری در بازار تهران
چادر نسوز
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat