دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

نقش مهم پارچه ترانزیتی به عنوان پوشش کالا

parche-teranziti-poshesh-kala-1
شرکت دنیای چادر در کنار طراحی و تولید انواع مختلف پارچه ترانزیتی، فعالیت خوبی نیز در زمینه دوخت انواع پوشش کالا دارد و همواره بهترین پوشش ها را با دوختی مناسب و بادوام تولید می کند، که شما می توانید برای خرید با این مرکز تماس بگیرید تا نیروهای ماهر دنیای چادر شما را راهنمایی کنند.

خرید پارچه ترانزیتی پوشش کالا 

هنگامی که نوع فعالیت شما مشخص شد، پوششی که برای محافظت از لوازم انتخاب می کنید بسیار مهم است. نوع پوشش انتخابی شما نحوه کنترل نور ورودی و همچنین ورود آب باران، برف و گرد و غبار را تعیین می کند. این یک عنصر بسیار مهم برای محافظت از لوازم خود است که ممکن است هزینه بر باشد، بنابراین درک انواع اساسی پوشش ها و سایر ملاحظات با توجه به سبک و نحوه نصب آنها مهم است.
اما زمان آن رسیده است که دیگر نگران انتخاب پوشش کالا متناسب با نیاز خود نباشید، با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر شما به انبوهی از پوشش های پارچه ترانزیتی دسترسی خواهید داشت که هر کدام از آنها از کیفیت و تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند، و کارشناسان دنیای چادر با تجربه کافی در این زمینه شما را در رسیدن به طرح و مدل مورد نظر یاری خواهند کرد.

پوشش های پارچه ترانزیتی دسترسی تولید شده در شرکت دنیای چادر از کیفیت فوق العاده بالا و نیز، از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار هستند. و به قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می شود. پارچه های برزنتی که از گذشته های دور در کشور ما مورد استفاده قرار می گرفت و به دلیل مقاومت و کاربردی که دارند تا کنون بیشترین فروش پارچه های صنعتی را به خود اختصاص داده اند، شما می توانید انواع مختلفی از این پارچه ها را از دنیای چادر با قیمت ارزان خریداری کنید.
پارچه ترانزیتی نوعی دیگر از پارچه ضد آب است که معمولا از دو لایه موازی و یا بیشتر تولید می شود. این نوع پارچه ها از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار هستند و شما می توانید برای تولید انواع پوشش صنعتی از آن استفاده کنید. 

انواع پارچه ترانزیتی در بازار فروش

بهترین نوع پارچه ترانزیتی برای تولید انواع پوشش های محصولات صنعتی، پارچه هایی هستند که از مواد پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) یا از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته می شوند تا در برابر و نیز در برابر آب نفوذ آب پایدار باشند.

فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین و مناسب ترین مرکز برای خرید پارچه ترانزیتی پوشش در کشور است، شما با مراجعه به این سایت قادر خواهید بود انواع مختلفی از پارچه های ترانزیتی را که برای تهیه پوشش های مختلف استفاده می شود را از این مرکز خریداری کنید.
پوشش های تولید شده در این مجموعه از مزیت های زیر برخوردار هستند:
• ضد آب و ضد نور
• مقاوم در برابر کشش
• ارزان و مقرون به صرفه
• متناسب با هر وسیله ای
• چند لایه و مقاوم
• تنوع زیاد در رنگ و طرح

• تنوع زیاد در ابعاد و اندازه 

معتبرترین مرکز خرید پارچه برزنتی ارزان قیمت
خرید مشمع کانتینری ارزان از تولید کننده
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat