دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

ارزانترین پارچه ترانزیتی

arzantarin-parche-teranziti-3
همانطوری که می دانید مدل های گسترده ای از پارچه ترانزیتی در بازار فروش وجود دارد. برای اینکه بتوان به نیاز های خود در این حوزه پاسخ در خور دهید و یا بتوانید پارچه ای با کیفیت و ارزان قیمت خریداری کنید. می توانید به شرکت دنیای چادر مراجعه کنید. کارشناسان دنیای چادر با داشتن تخصص لازم در این حوزه شما را راهنمایی کنند تا زودتر به هدف خود برسید.

بهترین مرکز برای خرید ارزان ترین پارچه ترانزیتی 

دنیای چادر بهترین مرکز برای خرید ارزان ترین پارچه ترانزیتی است، این شرکت محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای برای خریداران ارائه می دهد. دلیل این که اکثر مردم به استفاده از پارچه های ترانزیتی رو آورده اند این است که، پارچه های ترانزیتی به راحتی قابل برش هستند. فرقی نمی کند که شما یک پارچه مستطیل شکل کلاسیک می خواهید یا یک دایره شکل می خواهید زیرا آنها ها حتی بدون استفاده از دستگاه های برش به راحتی قابل برش هستند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک قیچی تیز است.
پارچه ترانزیتی بسیار مقرون به صرفه است. اگرچه شرکت های بزرگ توانایی خرید روکش های گران قیمت را دارن ، اما باز هم پارچه های ترانزیتی را انتخاب می کنند زیرا قیمت ارزان تری دارند. آنها همچنین در اندازه و رنگ بندی های مختلفی موجود هستند. در حقیقت، استفاده از پارچه های ترانزیتی می تواند کمک فراوانی به محافظت از شما و کالاهای شما کند.

پارچه های ترانزیتی بادوام و ضد آب هستند. از آنجا که پارچه های ترانزیتی از پی وی سی تقویت شده با پلی استر ساخته شده اند، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر آب آنها فوق العاده خوب است. به طور منظم گزارش می شوند که عمر آنها بیش از ده ها سال طول می کشد.
پارچه ترانزیتی را می توان در هر اندازه ای تهیه کرد، از https://chador24.ir/product/tarpaulin-fabric برای اهداف دیگری جز حمل و نقل و تبلیغات استفاده کرد. پارچه های ترانزیتی را می توان هنگام تزئین به عنوان یک ورق گرد و غبار استفاده کرد و یا می توانید از آن به عنوان پوشش زمینی برای آب بند کردن استفاده کنید. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده مجدد کنید زیرا برزنت ها بسیار کاربردی و سازگار هستند.

تولید کننده ارزانترین پارچه ترانزیتی 

مجموعه دنیای چادر واقع در کرج از معتبر ترین تولید کنندگان پارچه ترانزیتی با کیفیت به قیمت تولیدی می باشد، این مجموعه همواره محصولات تولیدی خود را با مواد درجه یک تولید می کند و همچنین آنها را به قیمت تولیدی برای مصرف کنندگان ارائه می کند.

برای خرید پارچه ترانزیتی و سایر محصولات این شرکت می توانید به فروشگاه دنیای چادر در کرج به صورت حضوری و یا اینترنتی مراجعه کنید تا پارچه ترانزیتی را با قیمت ارزان و با کیفیت مناسب تهیه کنید.

محصولات تولید شده در کارخانه دنیای چادر از نظر کیفیت با محصولات مشابه خارجی برابری می کند و گاهی شاهد آن هستیم که حتی کیفیت آنها بیشتر از محصولات خارجی است. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید! می توانید با ما تماس بگیرید. 

خصوصیات یک پارچه ترانزیتی خوب
لیست قیمت بهترین پارچه برزنت چادر ماشین
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat