دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ترانزیتی ارزان قیمت

parche-teranziti-arzan-gheymat

پارچه ترانزیتی ارزان قیمت که به عنوان روکش های ضد آب نیز شناخته می شود، کاربرد های فراوانی را شامل می شود. این گونه از پارچه ها ابزاری بسیار مهم و کاربردی در صنعت هستند که معمولاً توسط صنایعی چون، کشاورزی، ساخت و ساز، حمل و نقل، دامداری، باغداری، شیلات و ... برای افزایش بازدهی کارشان و یا محافظت از محصولاتشان مورد استفاده قرار می گیرند، 

بهترین مواد برای تولید پارچه ترانزیتی ارزان قیمت

در حال حاضر پارچه ترانزیتی را از مواد مختلفی تولید می کنند، که مهمترین آن عبارت است از کرباس، پلی استر با روکش های پلاستیکی مانند پلی اتیلن و یا روکش پارافین و یورتان. این مواد در برابر عوامل مختلف مقاوم هستند و می توانند به راحتی شما و محصولات شما را در برابر آب، باد، برف، سرما و گرما محافظت کنند.
شک نکنید استفاده از پارچه ترانزیتی متناسب با فعالیت خود، میزان بهره وری شما را به شدت افزایش خواهد داد، در عصری که استفاده از مواد با کیفیت برزنتی و ترانزیتی حرف اول را می زند و کمپانی های بزرگ جهانی نیز مدل های مختلفی از آنها را طراحی و تولید می کنند، شما می توانید با حداقل قیمت یک سایبان، روکش خودرو، روکش ماشین آلات صنعتی و هر چیزی دیگری را تهیه کنید.

معمولا از پارچه ترانزیتی برای محافظت از باران و نور آفتاب استفاده می کنند. این نوع محصولات کاملا ضد آب، انعطاف پذیر، ضد نور، ضد حرارت، ضد کپک، ضد پارگی هستند، ما نیز بهتر است از این ابزار برای یک بار هم که شده استفاده کنیم تا تاثیرات و اثرات آن را در کارهای خود مشاهده کنیم.
حال شاید از خود بپرسید پارچه ترانزیتی را از کجا باید تهیه کرد؟ جای هیچگونه نگرانی نیست برای اینکه فروشگاه دنیای چادر مجموعه ای عظیم از طرح های ترانزیتی را طراحی و گردآوری نموده و شما می توانید متناسب با نیاز خود از این اینگونه پارچه ها استفاده کنید. اندازه پارچه ها بسته به نیاز شما کاملاً متفاوت است.
البته دنیای چادر این موقعیت و امکان را برای خریداران فراهم آورده تا بتوانند اندازه های مورد نیاز خود را به صورت حضوری و یا تلفنی از این مجموعه سفارش دهند. پارچه ترانزیتی ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر به طور حرفه ای، همه کاره و کاربردی طراحی شده اند. شما با یک هزینه کم می توانید، به تعداد دلخواه این نوع محصولات را از فروشگاه ما خریداری کنید.

پارچه ترانزیتی در چه شرایطی می تواند استفاده شود ؟

پارچه ترانزیتی کاربرد زیادی در صنایع دارد که به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. اگر در زمینه حمل و نقل جاده ای فعالیت می کنید می توانید از پارچه های ترانزیتی به عنوان روکش و پوشش بار کامیون، تریلر، قطارهای حمل بار و ... استفاده کنید.
با اینکه اگر در زمینه ساخت و ساز فعالیتی دارید می توانید، از پارچه های ترانزیتی به عنوان سایبان و روکش استخر، یا به عنوان محافظ رنگ کاری و نماکاری استفاده کرد. به غیر از این می توانید در حوزه کشاورزی و دامداری و باغداری از این پارچه ها استفاده کرد.
عرضه مستقیم بهترین برزنت سایبان در تهران
بهترین پارچه ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat