دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه چادر ترانزیت در دنیای چادر

gheymat-parche-chador-teranziti-4

برای اطلاع از آخرین قیمت پارچه چادر ترانزیت ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان دنیای چادر آماده ارائه قیمت ها به شما هستند.


خرید پارچه چادر ترانزیت به صورت مستقیم از تولیدی

پارچه چادر ترانزیت با GSM (گرم در متر مربع) درجه بندی و اندازه گیری می شوند. این اساساً معیار اندازه گیری وزن و ضخامت موادی است که از آن ساخته شده اند. هرچه عدد GSM بیشتر باشد، پارچه ترانزیت سنگین تر، ضخیم تر و مقاوم تر است.
تمام پارچه های ترانزیتی ما ضد آب، ضد پوسیدگی، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش می باشند که با بهترین نوع دوخت لبه آنها تقویت شده است. آنها در چهار نوع اصلی وجود دارند:
برزنت های بودجه ای- برزنت های بودجه ای در ۲۳ اندازه، با رنگ آبی تیره / سبز زیتونی، با بافت ۱۱۰ گرم و ۱۰ اینچ 10 ×10× 10 اینچ مربع وجود دارد. ایده آل برای همه مشاغل، آنها قوی، بادوام و مناسب برای استفاده در محیط داخلی یا خارجی هستند. برای پوشاندن مبلمان / کف در هنگام تزئینات، مبلمان و وسایل باغ ، حمل مواد و مواد زائد باغبان ، به عنوان پوشش گرد و غبار به عنوان روکش محصولات صنعتی و روکش خودرو استفاده می شود.

پارچه چادر ترانزیت ضد آب ما به ویژه از پلی اتیلن فوق العاده محکم بافته شده (PE) ساخته شده اند و محافظت فوق العاده و طولانی مدت را از عناصر ایجاد می کنند. پارچه های فوق العاده همه کاره و پیشرفته با دوام و در عین حال شگفت آور و سبک هستند - و آنها را برای استفاده های صنعتی در محیط های سخت و همچنین برای کارهای سختگیرانه در خانه مناسب می کند. آنها به رنگ های سبز (مورد علاقه کشاورزان)، آبی (مورد علاقه علاقه مندان به قایقرانی) و حتی سفید قرار دارند (که اغلب در غرفه های بازار و موارد مشابه استفاده می شود، زیرا باعث می شود نور کمی عبور کند).
پارچه چادر ترانزیت مونوتکس - برزنت های مونوتکس مخصوص کارهای صنعتی هستند. این نوع پارچه ها ساخته شده اند تا در کارهای صنعتی ویژه ای استفاده شوند ! از یک شبکه چند رشته ای که بین ۲ ورق پلی اتیلن سخت پوش قرار دارد، در ۱۶ اندازه و ۲ رنگ موجود است. سبز و شفاف پارچه های مونوتکس سبز ما اغلب توسط سازندگا ، برای پوشاندن داربست ها یا به عنوان پوشش های موقت سقف و غیره استفاده می شود. با وزنی معادل ۲۵۰ گرم در متر با بافت 3.2× 3.× 3.2 اینچ مربع ، می توانید این پارچه ها ها را برای هر استفاده تجاری که فکر می کنید، به کار برد.

خرید پارچه چادر ترانزیت ارزان قیمت

فروش ارزان قیمت پارچه چادر ترانزیت از دنیای چادر، مجموعه دنیای چادر معتبر ترین فروشگاه عرضه کننده پارچه های ترانزیتی در کشور است. پارچه های ترانزیتی عرضه شده در این مجموعه ضد پوسیدگی، ضد کپک زدن و جمع شدن است. به دلیل مواد سبک وزن ، به راحتی قابل حمل و حمل و نقل بوده و به هر کجا قابلیت جابجایی دارد. برای خرید با ما تماس بگیرید.
پارچه شمعی ضد آب
مرکز فروش پارچه برزنت چادر ماشین ضد آب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat