دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه ترانزیتی

kharid-parche-teranziti

پارچه ترانزیتی تولید شده در شرکت دنیای چادر را می توان بهترین و مناسب ترین پارچه در ایران دانست، از نظر کیفیت محصولات تولید شده در مجموعه دنیای چادر با محصولات مشابه خارجی مطابقت می کند و در خیلی از مواقع حتی شاهد هستیم که کیفیت آنها به مراتب بهتر و بالاتر از محصولات خارجی است. 


خرید پارچه ترانزیتی ارزان و با کیفیت

مجموعه دنیای چادر واقع در کرج بهترین مرکز برای خرید پارچه ترانزیتی در ایران است، شما می توانید انواع محصولات تولیدی این مجموعه را با بالاترین کیفیت و نیز ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. پارچه های ترانزیتی و سایر محصولات تولید شده در مجموعه دنیای چادر، در برابر شرایط محیطی نامناسب، در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید به راحتی دچار آسیب نمی شود و همچنین در برابر حرارت نیز غیر قابل احتراق هستند.
همانطوری که می دانید ساخت پارچه ترانزیتی ضد آب و مقاوم بسیار حساس بوده و به دانش خاص و مهارت بالایی نیاز دارد، و هر کسی نمی تواند به صورت دقیق آن ها را تولید کند. اما مجموعه دنیای چادر با داشتن دانش و مهارت لازم، قابلیت آن را دارد تا محصول با کیفیت بالا تولید نماید.

شما می توانید پارچه ترانزیتی ضخیم، سبک، چند لایه و نیز ضد آب را با تخفیفات ویژه از فروشگاه دنیای چادر خریداری نمایید. دنیای چادر تمامی محصولات خود را با مواد درجه یک و نیز با استانداردهای روز دنیا تولید می کند. به همین دلیل محصولات این شرکت کاملا ضد آب و مقاوم هستند.
علاوه بر این، آنها از دوخت مناسب و نیز با کیفیت برخوردار هستند که در دراز مدت دچار پارگی نمی شوند و عوامل محیطی مانند، گرمای زیاد، باد، باران تاثیری روی آنها نمی گذارد.

استعلام قیمت پارچه ترانزیتی

مصرف کنندگان پارچه ترانزیتی می توانند قیمت به روز این محصول را از مجموعه دنیای چادر استعلام بگیرند. از نظر قیمت نیز این اطمینان را به شما کاربران عزیز می دهد که محصولات این مجموعه نسبت به کیفیت، بسیار مقرون به صرفه هستند، اگر علاقه مند به خرید از این مجموعه باشید قطعا با تخفیفات بیشتری نیز روبرو خواهید شد. فقط کافیست به دو صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا مشاوران این مجموعه بهترین مشاوره را در خصوص خرید پارچه ترانزیتی به شما بدهند.

دنیای چادر بزرگترین مجموعه تولیدی پارچه ترانزیتی در ایران است که علاوه بر تولید و فروش این محصول در زمینه اجرای سازه های چادری و سایر زمینه ها نیز فعالیت های متعددی را نیز انجام می دهد به عنوان مثال:
 تجهیزات مسافرتی (کیسه خواب، چادر، صندلی، میز، زیر انداز،)
 پوشش های سیلو (علوفه، پوشش غلات، سیلو و … )
 روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی
 طراحی و اجرای سازه های پارچه ای و کششی
 پوشش های استخر آب (سایه بان، بستر سازی، و … )
 سازه های بادی
 تولیدات برزنتی (چادرهای روباری، چادرهای اسکلتی و …)
 مت ژیمناستیک
 چادر ماشین
 و خیلی از فعالیت های دیگر در زمینه سازه های چادری.
 سازه های نمایشگاهی
 سازه های تفریحی و ورزشی
 تولیدات ترانزیتی ( انواع چادر کامیون و … )
نمایندگی فروش مشمع کانتینری مستقیم از تولید کننده
فروش چادر ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat