دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ترانزیتی

chador-teranziti-7

معمولا چادرهای ترانزیتی قدیمی به مرور زمان دچار مشکل و آسیب می شوند و خطرات زیادی را نیز برای صاحبان خود ایجاد می کنند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تولید کنندگان توانستند برای این مشکل بزرگ راهکار های خوبی ارائه دهند، که در ادامه مطلب این راهکارها را بررسی خواهیم کرد.


راهکارهای استفاده شده برای بالا بردن کیفیت چادر ترانزیتی

یکی از راهکار های جدید و موفق برای بالا بردن کیفیت چادر ترانزیتی استفاده از مواد با کیفیت و ضد آب برزنت، پلی استر، پی وی سی و نانو می باشد. همانطوری که می دانید تولید کنندگان این نوع محصول را در ابعاد های مختلفی تولید و به بازار محصولات ساختمانی و صنعتی عرضه می کنند تا بتواند به راحتی در پروژه های مختلف به کار برده شوند.
همچنین نوع و جنس چادر ترانزیتی نیز بسته به شرایط و موقعیت کاری شما می تواند متفاوت باشد. جنس و ساختار چادر های ترانزیتی تاثیر گذار بوده و با توجه به اندازه و جنس چادر، خریداران این محصول را انتخاب می کند.

چادر ترانزیتی از نوع برزنت و یا پلی استر، نسبت به چگالی که دارد از مقاومت قابل توجهی برخوردار است، این نوع چادر استحکام بسیار بالایی در میان سایر چادر ها دارد. برزنت از رایج ترین پارچه ها است که در جامعه امروز مورد استفاده قرار می گیرد و در قالب های مختلفی این نوع مواد را مشاهده می کنیم، از جمله آنها می توان به چادرهای مسافرتی، روکش خودرو، روکش محصولات کشاورزی و ... اشاره کرد.
مهمترین خاصیت چادر ترانزیتی این است که در برابر آب، باد و نور خورشید مقاومت بالایی دارد، و می توان از آنها در صنایع مختلف به خصوص صنعت حمل و نقل استفاده کرد. یكی از مهمترین فاکتورهای این نوع چادرها، قیمت ارزان و نیز کیفیت بالا آن ها است.

ارائه دهنده انواع چادر ترانزیتی

شرکت دنیای چادر بزرگترین مرکز تولید و عرضه انواع چادر ترانزیتی در تهران و کرج می باشد، شرکت دنیای چادر با داشتن نیروی مجرب و متخصص در این زمینه توانسته خدمات ارزنده ای را برای مشتریان خود ارائه دهد. البته این شرکت در شهرهای دیگر نیز حضوری فعال دارد. برای ارتباط با این شرکت و استفاده از خدمات آن می توانید به راحتی به وب سایت اینترنتی آن مجموعه مراجعه کنید و ضمن آگاهی و مشاهده نمونه چادرهای ترانزیتی، از دیگر خدمات آنها بهره مند شوید.

شما در وب سایت دنیای چادر می توانید از قیمت به روز چادر ترانزیتی در تهران، کرج با خبر شوید؛ و نیز قادر هستید اطلاعات زیادی درباره چادرهای ترانزیتی، و ویژگی های آنها به دست بیاورید.
بهتر است قبل از خرید چادر ترانزیتی، با کارشناسان دنیای چادر مشورت کنید تا اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کنید.
برای تهیه چادر ترانزیتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کشور می توانید به شرکت دنیای چادر مراجعه کنید و این محصول را با تخفیفات ویژه خریداری کنید. این شرکت یک برند موفق در زمینه فروش چادرهای ترانزیتی در کشور است که به دلیل موفقیت های زیاد و نیز کیفیت بالای محصولاتش در چند سال اخیر از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است.
فروش پارچه ترانزیتی
مرکز فروش اینترنتی پارچه برزنت ضد آب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat