دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تولید کننده پارچه برزنتی کیف

parche-berezent-kif-6
مجموعه دنیای چادر بیش از یک دهه است که در زمینه تجهیزات کمپینگ، طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر فعالیت می کند. و طیف کاملی از محصولات را برای تفریح در فضای باز و شرایط مختلف آب و هوایی ارائه می دهد.
اما یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات ارائه شده در مجموعه دنیای چادر پارچه برزنتی کیف است که در انواع مختلفی از رنگ ها و ضخامت ها برای خریداران به صورت عمده و خرده ارائه می شود. کار ما تلاش برای تولید محصولات با کیفیت است تا نیاز شما را برآورده کنیم.
هدف ما ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات حرفه ای به شما خریداران محترم است. ما قاطعانه اعتقاد داریم که با پایان فروش، کار تمام نشده است، برعکس، این فقط ابتدای خدمات ما است. تیم دنیای چادر در راستای ارائه انواع پارچه برزنتی با کیفیت تمام تلاش خودش را می کند.

پارچه برزنتی تولید شده در مجموعه دنیای چادر علاوه بر تولید کیف کاربرد فراوانی در صنعت دارد به عنوان مثال:
 برای پوشاندن تجهیزات و وسایل نقلیه در فضای باز، محافظت از آنها در برابر باران، برف، گرد و غبار و غیره
 هنگام اردو به عنوان یک صفحه زمین یا پوشش ضد باران
 برای پوشش داربست به دلیل محافظت از مناطق کار در برابر آسیب های جوی
 به عنوان روکش چوب یا آستر، محافظ برای اتومبیل های شخصی و کامیون ها
 به عنوان حصیر یا ملافه پیک نیک برای حمل و نقل بقایای حیاط مانند برگها و ...
 در شرایط اضطراری مانند پوشاندن پنجره شکسته یا سقف آسیب دیده
 به عنوان یک پناهگاه موقت برای امدادرسانی به بلایا
پارچه برزنتی سه نوع اصلی دارد: برزنت بوم، برزنت پلی اتیلن و برزنت وینیل (پی وی سی). وقتی با تارهای بوم و تارهای وینیل مقایسه می شود ، الیاف پلی اتیلن از بین سه مورد کمترین هزینه را دارند. آنها همچنین ضد آب و ضد پوسیدگی هستند در مقایسه با برزنت های بوم که فقط در برابر آب مقاوم هستند و ممکن است در شرایط بسیار مرطوب پوسیده شوند. برزنت پلی اتیلن یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره است و در صورت در وجود اشعه ماورا UV بنفش این نوع برزنت به خوبی میتواند از شما و کالا های شما محافظت کند. با این وجود ماندگاری آنها به اندازه برزنت های وینیل یا بوم نیست.

فروش عمده پارچه برزنتی کیف ؟

فروش عمده پارچه برزنتی با حداقل قیمت از مجموعه دنیای چادر، شما می توانید پارچه برزنت ارزان قیمت را به صورت متری و نیز عمده از فروشگاه دنیای چادر تهیه کنید. دنیای چادر با تولید پارچه برزنتی خوب و با کیفیت علاوه بر تامین نیاز داخلی، آن را با بسته بندی شکیل و زیبا برای صادرات مهیا می کنند؛ که این امر با درآمد ارزی به اقتصاد کشور کمک زیادی می کند، و زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند. شما می توانید پارچه برزنتی را به قیمت تولیدی از ما خریداری کنید. 

کمترین قیمت انواع برزنت شمعی در تهران
مرکز پخش پارچه برزنت شمعی در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat