دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت پی وی سی

parche-berezent-pvc-1
پارچه برزنت پی وی سی، یک ماده ترموپلاستیک نیمه کریستالی است، این نوع ماده بدون بو و غیر سمی است، و احساسی شبیه به موم دارد، این ماده مقاومت عالی در برابر دمای پایین دارد، و عایق الکتریکی خوبی است، می تواند به طور معمول در دمای۷۰- تا ۱۰۰- درجه سانتیگراد استفاده شود، و اینکه ثبات شیمیایی خوبی دارد.
آنها در اندازه های مختلف موجود هستند و به دلایل مختلفی می توانند مورد استفاده قرار گیرند. آنها معمولاً مقاوم در برابر پوسیدگی و ضدآب هستند و در صورت نیاز به پوشاندن لوازم و کالاهای مخصوصاً در هوای نامناسب بسیار مفید هستند. ضخامت پارچه برزنت پی وی سی بر حسب میل اندازه گیری می شود.
یک میل برابر با ۱/۱۰۰۰ اینچ است. هرچه تعداد شناسه های عدد بزرگتر باشد، پارچه برزنت پی وی سی ضخیم تر است. ضخامت اکثر برزنت ها ۶ میل است اما اگر برای استفاده به عنوان یک سایبان سنگین مورد نیاز باشد، ضخامت آنها تا ۲۳ میل نیز موجود است. تعداد مش به عنوان تعداد رشته ها در هر اینچ تعریف می شود.

تعداد شبکه ۱۰ × ۱۰ به معنای وجود ۱۰ رشته در هر اینچ در هر جهت است. پارچه برزنت پی وی سی یا به صورت رول یا در اندازه های دقیق به فروش می رسند. آنها با گرومت فلزی، آلومینیومی یا برنجی (منظور از گرومت حلقه های روی پارچه می باشد که جهت اتصال طناب یا ... استفاده می شود) در دسترس هستند. از گرمت ها برای اتصال برزنت به هر آنچه که باید پوشانده شود استفاده می شود.
فاصله حلقه می تواند در هر مکانی بین ۱۸ ″ تا ۳۶ باشد. فاصله کوتاه تر پارگی و حرکت را به حداقل می رساند و مقداری مقاومت به برزنت می بخشد. یک پلاستیک مثلثی برای تقویت و جلوگیری از پارگی سوراخ پارچه در هر گوشه برزنت نیز بکار می برند. این نوع گوشه ها در وزش باد شدید، به دلیل کشش اضافی، به پارچه برزنت کمک شایانی می کند.
به طور کلی پارچه برزنت پی وی سی یک بار استفاده نمی شود و کاملا ضد آب است، مهمترین مزیت آن سبک بودن و کیفیت بالا آن است. این گونه از پارچه ها تمیز و عاری از هر گونه آلودگی هستند. به طور کلی برای ساخت روکش ها از این نوع پارچه استفاده می کنند، مانند روکش های موقت، روکش های باران، روکش های ضد گرد و غبار و ... . البته برای استفاده طولانی مدت در محیط هوای آزاد بسیار مناسب هستند.

پارچه برزنت نظامی

نوعی دیگر از پارچه برزنت وجود دارد که بیشتر کاربرد نظامی دارد و برای پوشش خودروهای سنگین و استفاده می شود، گاهی نیز برای جلوگیری از خیس شدن تسلیحات نظامی مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه از پارچه ها از ضخامت و وزن بیشتری برخوردار هستند و عمر طولانی تری نسبت به برزنت های معمولی دارند.

آنها همچنین می توانند برای محافظت از وسایل و سازه های نظامی در شرایط جوی طوفان استفاده شوند. آنها همچنین سایبان های عالی می سازند و سایه یا پناهگاه محکمی را برای نظامیان در هر نوع محیطی فراهم می کند. 

مرکز پخش پارچه برزنت شمعی در تهران
مناسب ترین قیمت مشمع کانتینری در کرج
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat