دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش چادر برزنتی

forosh-chador-berezenti

چگونه بهترین فروشندگان چادر برزنتی را در بازار پیدا کنیم!

آیا می خواهید چادرهای برزنتی با کیفیت بالا برای فعالیت خود داشته باشید؟ به دنبال مراکز فروش معتبر و قابل اعتماد هستید که بتوانید چادر برزنتی مناسب را برای نیازهای خاص خود تهیه کنید؟ هنوز قادر به انتخاب عرضه کننده مناسب برزنت نیستید؟ دیگر نگران این مواد نباشید، شما بهترین مکان را برای خرید چادر برزنتی انتخاب کرده اید .
دنیای چادر ارائه دهنده انواع چادر برزنتی در طرح و نقش های مختلف است. شما با حداقل قیمت و با بالاترین سطح کیفیت می توانید این محصولات را از دنیای چادر خریداری کنید. همانطوری که می دانید چادرهای برزنت در ایران استفاده بسیار خوبی دارند. بازار بزرگی فقط برای این مواد پوششی پلاستیکی وجود دارد که فراتر از تصور من بود، از مهمترین کاربرد این نوع چادر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- حمل و نقل و لجستیک: از نور مستقیم خورشید و باران محافظت کنید:
از چادر برزنتی به عنوان عامل محافظت از کالاهای بشردوستانه معمولاً زیاد استفاده می شود. آنها از تابش شدید آفتاب و بارندگی شدید محافظت کامل می کنند. به خصوص برای خودروهایی که حاوی مواد غذایی و فاسد شدنی هستند، به بهترین شکل از آنها در برابر گرما، گرد و غبار و آب محافظت می کند. پارچه ها و سایر کالاهای تزئینی باید از گرما و آب محافظت کنند. برخی از کالاهای پوشش داده شده با لاستیک نیاز به محافظت در برابر اشعه های آفتاب سوزان دارند که برای ذوب شدن کافی است. و برزنت بهترین پاسخ در همه این شرایط است.

۲- کشاورزی: تولید محصولات کشاورزی را تقویت کنید:
کشاورزی یکی دیگر از بهترین زمینه ها برای استفاده کامل از چادر برزنتی است. هم در کشاورزی در مقیاس کوچک و هم در مقیاس وسیع کشاورزان نیاز به استفاده از گلخانه ها برای پرورش گیاهان و اتاق های ذخیره موقت برای نگهداری محصولات دارند. بنابراین، کشاورزان ترجیح می دهند در اینجا از چادرهای برزنتی استفاده کنند. جدا از این، آنها برای خشک کردن نارگیل، زردچوبه، آجیل فوفل، فلفل قرمز و غیره به این محصول نیاز دارند.
۳- پناهگاه موقت برای تأمین آسایش و ایمنی:
هنگامی که برخی از بلایای طبیعی به ملت حمله می کنند و صدها نفر بی خانمان می شوند، کمتر پناه می گیرند، پناهگاه های چادر برزنتی به محبوب ترین مکان تبدیل می شوند. راحتی و ایمنی موقت آنها را در اختیار افراد بی خانمان قرار می دهد.
۴- دام: حمایت از حیوانات در آب و هوای سرد و گرم:
از چادر برزنتی در مزارع و دفتر خاطرات استفاده می شود که مناطق وسیعی برای برخی از حیوانات به منظور خاص از آنها محافظت می شود. گاهی اوقات ساختن خانه دائمی برای حیوانات غیرممکن است یا بعضی از حیوانات باید در فضای باز خیره شوند اما به برخی از ایمنی در برابر گرما ، باران و سرما احتیاج دارند. برزنت بهترین جواب برای آنهاست.

۵- از چادرهای برزنتی در زندگی روزمره استفاده می شود:
در زندگی خانگی مردم برای پوشاندن موتورسیکلت، اتومبیل و سایر وسایل ذخیره سازی خود از چادر برزنتی استفاده می کنند.
پارچه برزنت شمعی
مرکز خرید پارچه برزنت شمعی ارزان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat