دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تولید مشمع کانتینری با بهترین کیفیت در کرج

tolid-moshamae-cantineri
اگر فعالیتی در حوزه تجارت و خرید فروش پارچه در بازار داشته باشید، می دانید و مطلع هستید که مشمع کانتینری یکی از پارچه های پرفروش در بازار این روزهاست.
مشمع های کانتینری دارای انواع مختلف و گوناگونی هستند که نسل جدید آن ها با تکنولوژی نانو تولید شده و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد.
در ایران تعداد زیادی کارخانه در تهران، کرج و ... وجود دارد که به تولید مشمع کانتینری مشغول هستند. اگر شما قصد خرید دارید، بد نیست با این کارخانجات تولیدی آشنا شده و کمی درباره محصولات شان بدانید.


کارخانه تولید مشمع کانتینری

پارچه های کانتینری که در بازار با نام های مختلف مشمع کانتینری، برزنت کانتینری، چادر ترانزیتی و مواردی از این قبیل شناخته می شوند، پارچه هایی با ویژگی و خصوصیات خاص و منحصر به فرد هستند.
درست است که این پارچه ها همانند دیگر منسوجات بافته می شوند، اما شیوه بافت شان متفاوت است. آنقدر تار و پود و الیاف پلی استر و نخ پنبه ای که در این پارچه استفاده شده به صورت فشرده بافته می شوند که باعث شده پارچه مذکور از استحکام بالایی برخوردار بوده و پارچه ای مقاوم به حساب آید.
البته این ساختار پارچه های کانتینری نسل قبل است. در حال حاضر، مشمع های کانتینری که بافت شان با لایه ای از پی وی سی پوشانده شده توسط کارخانه های تولیدی روانه بازار فروش گردیده است.
این پارچه ها از خصوصیات منحصر به فرد زیر برخوردار هستند:
ضد آب
ضد حریق
مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید
مستحکم و مقاوم
قابل شست و شو
آنتی باکتریال



البته میزان کیفیت مشمع های کانتینری، به سطح مرغوبیت pvc و الیاف کاربردی در بافت پارچه وابستگی زیادی خواهد داشت. از آنجا که هر تولیدی از الیاف مورد نظر خود استفاده می کند، نمی توان کیفیت مشمع های کانتینری موجود در بازار را یکسان دانست و بالطبع این مسئله بر روی رنج قیمت فروش هم تاثیر خواهد گذاشت.

نکات مهم قبل از خرید مشمع کانتینری چیست؟

قبل از خرید مشمع کانتینری، توجه به نکات خاصی بسیار مهم و حائز اهمیت است. این نکات عبارتند از:
بررسی مشخصات پارچه و مطمئن شدن از کیفیت بالای آن
قیمت فروش پارچه در اقصی نقاط کشور
اگر به دنبال خرید پارچه مشمع کانتینری هستید اما با مشخصات و ویژگی های نوع مرغوب و باکیفیت آن آشنایی ندارید، اصلاً اقدام به خرید نکنید. زیرا برای داشتن خرید موفق، آشنایی و داشتن آگاهی یکی از شروط لازم می باشد. این روزها منابع اطلاعاتی زیادی در اختیار افراد قرار گرفته که از طریق آن می توانند به افزایش سطح آگاهی خود کمک کنند. مثل سایت های اینترنتی که شما را با خصوصیات پارچه های مختلف و نحوه تست آن ها آشنا می نمایند.
اما نکته مهم دوم که قبل از خرید بایستی بدان توجه ویژه ای کرد، رنج قیمت فروش پارچه در سطح کشور می باشد. وقتی قبل از خرید از مراکز فروش متعدد درخواست لیست قیمت کنید، راحت تر می توانید مرکز خرید مورد نظرتان را گزینش نمایید. درست است که قیمت تا حدی نشان دهنده سطح کیفیت مشمع کانتینری است، اما عده زیادی از فروشندگان از این دیدگاه خریداران سوء استفاده کرده و مشمع های کانتینری را با قیمتی بسیار بالاتر نسبت به سطح کیفیت عرضه می دارند. اگر از مراکز فروش مختلف استعلام قیمت گرفته باشید، می توانید تشخیص دهید که کدام مرکز به عبارتی گران فروش است.


قیمت مشمع کانتینری در بازار کرج
در بخش قبل راجع به رنج قیمت مشمع کانتینری در بازار صحبت شد. اما بد نیست بدانید که عوامل موثر زیادی وجود دارد که هر روزه و حتی هر ساعته رنج قیمت فروش را در بازار کرج و یا هر منطقه دیگری تغییر می دهد.
این عوامل می توانند مربوط به بازار اقتصادی باشند و یا به پروسه تولید مشمع کانتینری مرتبط باشند. به صورت رندوم، برخی از این عوامل را در زیر نام برده ایم تا راحت تر متوجه دلیل نوسان قیمت این مدل پارچه در بازار فروش شوید:
قیمت مواد اولیه در بازار، مدام در حال تغییر است و افزایش آن سبب افزایش قیمت فروش پارچه خواهد شد. به خصوص مواد اولیه وارداتی که قیمت شان وابسته به قیمت ارز می باشد.
هزینه های خرید، نگهداری و تعمیر دستگاه های بافندگی و تولیدی که هر لحظه در حال تغییر است، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت فروش مشمع کانتینری خواهد گذاشت.
میزان عرضه و تقاضا هم به نوبه خود بر روی قیمت ها تاثیر می گذارند. اگر میزان عرضه کم و تقاضا بالا باشد، قیمت مشمع افزایش خواهد یافت و برعکس.
البته عوامل تاثیرگذار بر رنج قیمت ها در بازار فروش زیاد هستند که با به معرفی همین چند مورد اصلی بسنده کردیم.



مرکز فروش عمده مشمع و پارچه های کانتینری درجه یک
در شهرهای مختلف ایران، کارخانه های تولیدی مشمع کانتینری وجود دارد که برخی از این کارخانجات، نمایندگی های فروش حضوری را در شهرهای مختلف تاسیس کرده اند.
این نمایندگی ها به خریداران کمک کرده اند تا پروسه خریدشان ساده تر از همیشه انجام شده و سبب گردیده تا میزان فروش خود تولیدی به اندازه چشم گیری افزایش پیدا کند.
برای کسی که به دنبال خرید عمده مشمع و پارچه های کانتینری درجه یک است، شاید نمایندگی گزینه مناسبی باشد. اما باید بدانید که همه شهرها دارای نماینده فروش نیستند.
لازم نیست نگران انتخاب راهکاری برای خرید باشید. زیرا این روزها فعالیت سایت های فروشنده در فضای مجازی بسیار پررنگ تر از دیروز شده و در میان این سایت ها، نمایندگی و مرکز فروش عمده برندهای خوب و برتر ایرانی هم به چشم می خورد.
بدانید که با خرید از این سایت ها می توانید:
هزینه های اضافی را حذف کنید.
خرید سریع در کمترین زمان را تجربه کنید.
با قیمت درب کارخانه خرید نمایید.
از خدماتی همچون مشاوره فروش رایگان برخوردار شوید.
در ساعات مختلف شبانه روز ثبت سفارش انجام دهید.
به لیست قیمت پارچه برندهای مختلف دسترسی آسان داشته باشید.

در بازه زمانی کم تنوع رنگ و طرح پارچه ها را مشاهده نمایید. 

مرکز خرید پارچه برزنت شمعی ارزان
قیمت چادر کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat