دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مزایای سازه پارچه ای

mazayaye_saze_chadori.jpg

 پس از معرفی سازه پارچه ای، نوبت به بررسی مزایای سازه پارچه ای میرسد. مزایای سازه پارچه ای در سازه های نوین بسیار تاثیرگذار بوده و بر کیفیت دقت سرعت و هزینه های نهایی بسیار تفاوت ایجاد کرده است.


ویژگی های سازه کششی از جمله تنوع رنگ، قابلیت جابجایی آسان، بدون نیاز به فونداسیون، دارای پنجره در کناره ها، قابلیت جمع شدن و جدا شدن پرده های کناره، قابلیت نصب سریع و آسان در کمتر از ۱ ساعت، مانع نفوذ باران و برف و گرد و غبار، تامین نور مناسب در روز بدون نیاز به روشنایی الکتریکی و قابلیت استفاده در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه (زلزله) باعث رشد سریع این صنعت در دنیا گردیده است.


از جمله مهمترین مزایای سازه پارچه ای، میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

دوام و ماندگاری طولانی
این المان ها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر آنها به عنوان سقف، سایبان و آلاچیق استفاده شوند بر خلاف مصالح رایج در ساختمان و بسته به جنس پارچه بین ۱۵ الی ۳۰ سال دوام و پایداری خواهند داشت. این عمر وابسته به پارامترهایی است که در طراحی در نظر گرفته شده اند نظیر میزان دوام پارچه، استحکام، کشیدگی و مقاومت کششی. روکش دادن و زدن لاک و لعاب روی پارچه به آن خاصیت ضد حریق (آتش)، جذب اشعه UV خورشید، خاصیت خود تمیز کنندگی و ثبات رنگ را می دهد. سازه های کششی حتی بعد از سالها قرارگیری در معرض بادهای شدید و تغییرات آب و هوایی شکل اولیه خود را حفظ می کنند.

طراحی بهینه ساز
استفاده از حداقل مصالح برای پوشش یک سطح بزرگ و قابلیت بازیافت پارچه موجب می شود تا پارچه مورد نیاز برای سازه های کششی را بتوان بصورت خیلی بهینه طراحی و محاسبه نمود. با حداقل پارچه می توان یک سایبان برای استخر و یا پوشش استخر را طراحی و اجرا نمود.

هزینه کم سرمایه گذاری اولیه
استفاده از پارچه های کششی برای احداث یک سقف بزرگ و بدون ستون های میانی میزان فولاد و آهن و کارهای مرتبط با آن را در پروژه کاهش می دهد، ساخت سازه را آسان تر کرده، سرمایه گذاری اولیه را کاهش داده و سرعت ساخت سازه را نسبت به روش های ساخت و ساز سنتی در مدت زمان بسیار کمتری به انجام می رساند.

سرعت اجرای بالا و کاهش هزینه های کارگاهی
دستاورد و پیشرفت بسیار مهم در سازه های پارچه ای عدم نیاز به فعالیت مهندسی و ساخت در کارگاه و سایت ساختمانی می باشد.

قابلیت جابجایی
سازه می تواند برای استفاده در یک محیط طراحی و اجرا شود، سپس باز شده و در محیط دیگری مورد استفاده قرار گیرد به همین دلیل عمر سازه و قابلیت استفاده از آن افزایش می یابد. این توانایی در اجرا و جابجایی سایبان پارکینگ ها بسیار استفاده می گردد.

برخی سازه ها با هدف اجرای موقت و عمدتا برای مصارف نمایشگاهی و ساخت غرفه نمایشگاهی نیز کاربرد دارند.

هزینه کم حمل و نقل
همه المان ها پیش ساخته و بسیار کم وزن هستند که موجب کاهش هزینه حمل و نقل اجزاء ، جوشکاری و فلز کاری، کاهش زمان اجرا در سایت کارگاهی می شود که همه اینها سودآوری پروژه را افزایش می دهد.
سازه پارچه ای
انواع سازه چادری و خصوصیات آن
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat