دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

اهمیت استفاده از سایبان پارکینگ

sayeban-parking.jpg
بسیار اتفاق افتاده است که پس از شستشوی ماشین، با صحنه های نامناسب کثیف شدن ماشین در مواجه با بارش باران، برف و یا فضولات پرندگان مواجه شدید. در مواقعی که ماشین خود را در پارکینگ غیر مسقف قرار می دهید، باید علاوه بر انتظار چنین صحنه هایی، منتظر آسیب دیدن رنگ ماشین در برابر اشعه های خورشید نیز باشید. استفاده از پارکینگ های مسقف به دلیل عدم مواجهه با عوامل مختلف جوی، تابش اشعه ی نامناسب آفتاب و همچنین فضولات پرندگان بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. اما در بسیاری از مکان ها پارکینگ مسقف وجود نخواهد داشت. در این پارکینگ ها استفاده از سایبان پارکینگ می تواند انتخاب عاقلانه و هوشیارانه ای باشد. این سایبان ها مزایای بسیار زیادی را برای افراد در بر خواهند داشت.

کاربردهای و مزایای استفاده از سایبان پارکینگ :
o طراحی سایبان پارکینگ جذاب و ایده آل :
در مرحله ی اول برای دسترسی به یک پارکینگ مطلوب و ایده آل، استفاده از طراحی خاص و منحصر بفرد در آن می باشد. طراحی این سایبان ها توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام خواهد پذیرفت. همچنین طراحی با توجه به درخواست مشتریان ، میزان فضای مورد استفاده ، کیفیت متریال های مورد استفاده و ... انجام می پذیرد. با توجه به استقبال بسیار زیاد مشتریان از این محصولات ، تنوع در طراحی و تولید آنها بسیار گسترده و مورد توجه خواهد بود.

o نصب سایبان پارکینگ :
از جمله مزایای قابل توجه در این سایبان ها ، نحوه ی اجرای سایبان پارکینگ خواهد بود. اجرای این سازه های متداول توسط افراد کارآزموده و کارشناس انجام می پذیرد. این سازه ها از وزن مناسب و سبکی برخوردار هستند. از این رو افراد می توانند به راحتی برای نصب آنها اقدام نمایند. اجرای این سازه ها به دو صورت امکان پذیر می باشد. علاقمندان می توانند با توجه به نیاز خود ، اقدام به بهره برداری از این محصولات نمایند.
o سایبان پارکینگ جمع شونده :
افراد متخصص در زمینه ی تولید سایبان ها، با بهره گیری از علوم و تکنولوژی های روز دنیا، اقدام به تولید این سایبان ها نموده اند. از این سایبان ها اغلب با نام تونل های متحرک نیز یاد می شود. از جمله ویژگی های این محصولات می توان به :
 تولید و استفاده در ابعاد متغیر
 کیفیت بسیار بالا در نوع آهن آلات بکار رفته
 استحکام بسیار بالا در برابر برخی از عوامل جوی مانند تگرگ و ...
 موارد استفاده ی گسترده با توجه به جمع شدن در مواقع عدم استفاده و باز شدن در مواقع استفاده
 برخورداری از قیمت مناسب و ایده آل

o سایبان پارکینگ اتوماتیک :
یکی از راههای بهره برداری از این محصولات، استفاده از سایبان های اتوماتیک می باشد. این سایبان ها در بهترین مکان ها نصب شده و هیچ گونه مزاحمتی برای عبور و مرور افراد نخواهند داشت. استفاده از این سایبان ها به صورت اتوماتیک و بدون دخالت افراد در جابجایی آنها خواهد بود. افراد می توانند به راحتی با استفاده از ریموت، اقدام به باز و بستن این سایبان ها نمایند. قیمت این سایبان ها با توجه به اتوماتیک بودن آنها، بالاتر از مابقی سایبان ها می باشد. استفاده از این سایبان ها برای کلیه ماشین های سدان و شاسی بلند مناسب و ایده آل خواهد بود. همچنین از مزایای دیگر این سایبان ها ، ارائه ی آنها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف خواهد بود.

راهنمایی برای خرید سایبان پارکینگ :

خرید این سایبان ها زمانی هوشمندانه و ایده آل تلقی می شود که بتوانید با مناسب ترین قیمت، کالای با کیفیت و مرغوبی را تهیه نمایید. برای خرید سایبان پارکینگ قیمت مناسب می توانید به سایت اینترنتی مراجعه نموده و پس از جستجو در کمترین زمان و با کمترین هزینه، کالای مورد نظر خود را بیابید. اغلب سایبان پارکینگ ارزان قیمت با شرایط خاص و ویژه ای به فروش می رسد. اغلب افرادی که به دنبال خرید کالاهای مرغوب و با کیفیت هستند، هزینه های بیشتری را برای خرید در نظر خواهند گرفت. هر چه میزان کیفیت در آهن آلات بکار رفته و همچنین متریال تولید سایبان، مطلوب و مرغوب تر باشد، قیمت بالاتری را نیز در بر خواهد داشت. از این رو توجه به برخی از عوامل در خرید و فروش سایبان پارکینگ بسیار مورد توجه خواهد بود. 

ویژگی های یک سایبان هوشمند خوب را بدانیم
​چتر و سایبان آلاچیق
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat