Silver-transit-fabric-1

 پارچه ترانزیتی که آن را با نام پارچه های کانتینری نیز می شناسند، در طرح ها و رنگ های مختلفی به فروش می رسد. برای مثال پارچه ترانزیتی نقره ای که می تواند انتخابی جذاب و مناسب برای ساخت چادر های ماشین و خودرو، کانتینر، کامیون و تریلی باشد.

پارچه برزنتی نقره ای به لطف کیفیت در تولید و مشخصات عالی محصول می تواند برای کاربرد های گوناگون پوششی استفاده شود. این پارچه ها در برابر تغییرات جوی و شرایط آب و هوایی ایمن بوده و ضد آب هستند. الیاف محکم پارچه های برزنتی نیز استحکام کششی لازم را فراهم می آورند. هم چنین این نوع از پارچه ها با لایه ای پی وی سی پوشانده شده اند که ظاهری یکدست، یکنواخت، درخشان و شیک را پدید می آورد. 

 محافظت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی با پارچه ترانزیتی

هر زمان که خودرو یا کالاها و وسایل و اقلامی نیاز به محافظت از شرایط مختلف آب و هوایی اعم از باران و برف و تگرگ و یا سطح بالایی از رطوبت داشته باشند، پارچه ترانزیتی که عموماً برزنتی هستند، انتخابی ثابت شده به حساب می آیند.  به این ترتیب خودرو یا محصولات شما که حساس به شرایط نا مساعد جوی هستند، از زنگ زدگی یا نم دیدگی و یا خسارت های بیشتر و خرابی ها در امان می مانند.

 

سبک و کم وزن بودن پارچه ترانزیتی

پارچه های ترانزیتی بسیار محبوب هستند زیرا با وجود محافظت در برابر باد و باران، بسیار سبک هستند و وزن خیلی کمی دارند. این ویژگی حمل آن ها را آسان تر می کند و این امکان را به شما می دهد تا به سادگی و با صرف نیروی کمی و در کوتاه ترین زمان ممکن، پارچه ها را جمع کرده یا برای کاربری های مختلف سر هم کنید.

مطالب پیشنهادی چادر 24 برای شما:

آیا پارچه ترانزیتی امکان بازیافت دارد؟

 

 ضد حریق و نسوز بودن پارچه ترانزیتی

پارچه  برزنت در کاربری های مختلف به ویژه برای وسایل نقلیه حمل و نقل باربری مانند کامیون و تریلی ها، باید دارای ویژگی های خاصی در ساختار شیمیایی خود باشند. وسایل نقلیه باربری نیز برای حمل و نقل کالا های خطرناک باید الزامات فنی خاصی را رعایت کنند. 

به این ترتیب در این موارد باید از پارچه های ترانزیتی مقاوم در برابر شعله های آتش استفاده کرد. ضد حریق و نسوز بودن این دست از پارچه ها می تواند مانع از بروز حوادث و آسیب های مالی و جانی جبران ناپذیر شود.

 

چاپ دیجیتال روی پارچه های ترانزیتی

کانتینر ها و کامیون ها علاوه بر استفاده برای حمل و نقل و باربری، کارت بازرگانی یک شرکت نیز محسوب می شوند. حتی در مواردی چادر های خودرو ها نیز می توانند معرف یک شرکت یا برند تجاری باشند.

به این ترتیب پارچه های ترانزیتی به عنوان فضای تبلیغاتی سیار و مسافرتی عمل می کنند که می توانند توجه تعداد زیادی از مردم را به خود جلب کرده و منجر به تبلیغات گسترده ای شوند. پارچه های ترانزیتی قابلیت چاپ دیجیتال را برای این منظور فراهم می آورند و به خصوص پارچه ترانزیتی نقره ای مانند یک بوم نقاشی فضای مناسبی را برای ارائه ایده ها و جلوه های جذاب تبلیغاتی در اختیار قرار می دهد.

 

پارچه ترانزیتی سقف کشویی

پارچه های ترانزیتی مورد استفاده برای سقف کانتینر ها و کامیون ها می توانند به گونه ای طراحی و نصب شوند که به صورت کشویی باز یا بسته شده و محل مناسبی را برای بارگیری تریلی ها فراهم کنند. به طوری که در هنگام نیز این سقف برزنتی به جلو رانده شده و امکان بارگیری کالا های حجیم را نیز امکان پذیر سازد.

نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی

پارچه های ترانزیتی به ویژه برای نگهداری مواد غذایی در کانتینر ها و یا حمل و نقل آن ها توسط کامیون ها و تریلی ها مفید هستند و با مقررات مربوطه مطابقت دارند و هیچ ماده ناخواسته ای از پارچه های ترانزیتی به مواد غذایی رسوخ نخواهد کرد. در این کاربری، ویژگی های زیر را می توان برای پارچه های ترانزیتی برشمرد:

  • پوشش ویژه اقلام و کالاهای داخلی
  • گواهی تماس و مجاورت با مواد غذایی از پیش بسته بندی شده طبق مقررات
  • محافظت مواد غذایی از پیش بسته بندی شده در مقابل رطوبت 
همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله انتخاب برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه ها را مطاله کنید.

پوششی ایمن

پیش از این نیز از موارد زیادی به عنوان ویژگی های حفاظتی پارچه ترانزیتی نام برده شد. نقش این قبیل از پارچه ها در نگهداری و محافظت بسیار قابل تاکید است و در توضیحی بیشتر مزایای استفاده از پارچه های ترانزیتی به عنوان سطحی پوششی عبارتند از :

  • محافظت از کالاها در برابر خسارت، مفقودی و سرقت
  • قابلیت پوشش کالاهای حساس و خصوصی
  • محافظت از کالا ها در برابر اشعه های آسیب زننده خورشید

با در نظر گرفتن موارد بالا اکنون سوالی که ذهن شما را معطوف خود می کند دیگر این نیست که چرا به پارچه ترانزیتی نیاز دارم. چرا که اکنون برای شما پر واضح و مبرهن است که استفاده از پارچه های ترانزیتی و کانتینری چه مزایا و ویژگی های خاص و منحصر به فردی را می توانند ارائه دهند و خودرو و کالا های شما را از آسیب های متعددی حفظ کرده و در امان نگه دارند. سوالی که حالا باید در نظر گرفت، این است که به چه طرح و رنگی از پارچه ترانزیتی نیاز دارم. در پاسخ به این سوال، پارچه ترانزیتی نقره ای بر اساس ظاهر و کارایی می تواند انتخابی ایده آل یا به بیانی بهتر همان چیزی باشد که دنبالش می گردید.

تمامی نمونه های برزنت را می توان در فروشگاه دنیای چادر یا وبسایت اینترنتی آن دید و سفارش داد. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه ارائه و فروش انواع پارچه ها و محصولات برزنتی، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. هم چنین انجام تمامی پروژه های سازه ای یا محصولات برزنتی که نیاز به نصب داشته باشند را در سراسر کشور اجرا می نماید.