دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه نظامی چیست؟

parche_nezami.jpg
امروزه شاید کمتر کسی به فکر استفاده از پارچه نظامی و دوخت لباس نظامی بیفتد اما باید بدانید که سوددهی این کار بسیار خوب بوده بنابراین ما در این مقاله موضوعاتی مانند قیمت پارچه نظامی، فروش عمده پارچه نظامی، قیمت عمده پارچه نظامی، چگونگی دوخت پارچه نظامی و ... را برایتان شرح می دهیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.
اصلا به چه نوع پارچه هایی پارچه نظامی می گویند باید گفت که این پارچه ها نوع خاصی مانند ساتن یا ژاکارد ندارند و تنها به این دلیل که در انواع لباس نظامی مورد استفاده قرار می گیرد این نام را بر روی آنها گذاشته شده است حتی امروزه لباس هایی با این طرح برای عموم مردم برای فروش گذاشته می شود و این طرح ها می توانند دیجیتالی، کامپیوتری، پلنگی یا چریکی باشند.

طرح پارچه ها در دوخت لباس نظامی باید چگونه باشد؟
یکی از مهم ترین موارد در پارچه نظامی چگونگی دوخت پارچه است در دوخت لباس نظامی باید مواردی مانند مدل لباس، سبک دوخت پارچه نظامی، طرح پارچه مصرفی و قابلیت های پارچه رعایت شود تا بهترین نوع آن تولید گردد.
بدلیل اینکه استتار مهم ترین عامل در موارد مختلف نیروی نظامی است پس طرح پارچه باید به گونه ای باشد که بتوان راحت سربازان را استتار کند برخی از لباس ها که در نیروهای نظامی مورد استفاده قرار می گیرد عبارت اند از:
• لباس شکار مناسب برای استتار در جنگل
• لباس صحرا مناسب برای استتار در صحرا
• لباس غواصی مناسب برای استتار در دریا
• لباس های مناسب برای استتار در شب و روز
• لباس های استتار دارای سنسور های حرارتی
• لباس های استتار دارای سنسور های هوشمند
• لباس های استتار هوایی
• و ...
طرح پارچه بیشتر بستگی به منطقه ای که افراد نظامی میخواهند استتار کنند بستگی دارد اما در بیشتر موارد از پارچه پلنگی دیجیتالی در رنگ های مختلف استفاده می گردد.

انواع پارچه نظامی
طرح گیاه: این نوع پارچه که بیشتر در تور های نظامی مورد استفاده قرار می گیرد دارای طرح گیاهان، تنه درختان، بوته ها، برگ درختان و ... هستند تا به بهترین شکل ممکن استتار یابد.
طرح پلنگی: همانطور که از نامش مشخص است این نوع پارچه دارای طرح هایی به شکل طرح پوست پلنگ و ببر است که با خلاقیت بر روی پارچه پیاده سازی شده و برای لباس نظامیان و شکارچیان استفاده می گردد.
طرح ساده: بسیاری از نیرو های نظامی مانند نیروی دریایی دارای طرح های ساده با رنگ متفاوت هستند البته جنس این پارچه ها متفاوت با پارچه های معمولی بوده.
طرح کامپیوتری یا دیجیتالی: این طرح دارای مربع های زیادی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و برای رنگ های زیاد و متنوعی بوده و به همین دلیل در بسیاری از محیط ها برای استتار گزینه ی بسیار خوبی محسوب می شود.

خرید و فروش پارچه نظامی
خرید پارچه نظامی بر اساس طرح، رنگ، نوع و دیگر ویژگی های آن ها انجام می گیرد همانطور که گفتیم چون اوایل فقط از این نوع پارچه ها در نیروی های نظامی استفاده می شد این نام را گرفت.
سپس این پارچه ها برای دوخت لباس های مختلفی مانند شلوار، تاپ، مانتو و حتی لباس های کار مورد استفاده قرار گرفت. به همین دلیل فروش پارچه نظامی امروزه بیشتر شده و بطبع خریداران متقاضیان آن نیز افزایش پیدا کرد.
فروش عمده این نوع پارچه برای تولیدی هایی که دوخت لباس نظامی انجام می دهند بالا بوده بنابراین فروشنده های پارچه قیمت عمده پارچه نظامی را برای این افراد کمتر حساب می کنند.
همانطور که مشخص است خرید هر موردی به صورت عمده از قیمت پایین تری برخوردار است بنابراین قیمت عمده پارچه نظامی نیز پایین است.
خرید پارچه نظامی برای متقاضیان به دو صورت انجام می شود هم خرید به صورت مستقیم از بازار های مربوطه و هم به صورت آنلاین.
معمولا آنلاین شاپ ها این پارچه ها را در دسته های متفاوتی بر اساس نوع و قیمت پارچه نظامی قرار می دهند و برای دوخت لباس های غیر نظامی پارچه نظامی ارزان قیمت بهترین گزینه است.

پارچه هایی که برای نیرو های نظامی مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای بهترین نوع پارچه باشد تا در موقعیت های مختلف دچار آسیب و خرابی نشود بنابراین پارچه نظامی ارزان قیمت بیشتر در دوخت لباس های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. 

سازه چادری فرودگاه جده و کاربرد آن
تفاوت پارچه برزنت با سایر پارچه ها
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat