By چادر 24 on یکشنبه, 18 مهر 1400
Category: بلاگ دنیای چادر

قیمت روز چادر کانتینری

 قیمت روز چادر کانتینری

قیمت روز چادر کانتینری به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهم ترین آن ها مواد اولیه ی خریداری شده برای تولید آن ها می باشد . البته آن که از چه فروشگاهی هم اقدام به خرید می نمایید بی تاثیر نخواهد بود.

پیدا کردن یک فروشگاه که قیمت انواع پارچه کانتینری آن مناسب تر از سایر مراکز باشد ، خود دغدغه ای برای خریداران است. فروشگاه دنیای چادر سالیان بسیاری است که به فروش محصولات برزنتی و انواع چادر های کانتینری می پردازد.

علاوه بر فروش محصولات ، این مجموعه خدمات دیگری هم چون طراحی ، ساخت و نصب انواع سازه های برزنت در سراسر ایران و خارج از ایران را انجام می دهد. در این مقاله می خواهیم از قیمت روز چادر کانتینری و فاکتور های تاثیر گذار بر آن سخن بگوییم.

چادر کانتینری چیست؟

پارچه های کانتینری نمونه هایی از پارچه های برزنتی هستند که برای پوشاندن بار ماشین های سنگین به کار می روند. این چادر ها را از مواد پلی آستر تولید می نمایند که بسیار مقاوم در برابر پارگی می باشند. چادر های کانتینری را معمولا از برزنت های شش لا تولید می کنند که نسبت به سایر برزنت ها مستحکم تر می باشد.

کاربرد این پارچه ها به این صورت است که آن ها را بر روی بار های ماشین می کشند تا وقتی رانندگان بار ها را در طول جاده جا به جا می کنند ، وسایل موجود در بار در شرایط جوی مختلف آسیب نبیند و اگر باران و برفی می بارد به کالاها برخورد نکند. 

نمونه های دیگری از این پارچه های برزنتی در بازار موجود می باشند که هر کدام قابلیت ها و موارد استفاده ی خود را دارند ، برای مثال پارچه های نظامی ، برزنت های شمعی ، نانو و.... قیمت انواع پارچه های برزنتی می تواند روز به روز متفاوت باشد و به عوامل متعددی بستگی داشته باشد. در همین راستا قیمت روز چادر کانتینری نیز متفاوت است.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه ضد آب برزنت کانتینری با قیمت ارزان

عوامل تاثیر گذار بر قیمت روز چادر کانتینری:

 فاکتور های متعددی در قیمت روز پارچه کانتینری تاثیر گذار می باشد که در زیر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

مزایای استفاده از چادر های کانتینری:

استفاده از این چادر ها برای رانندگان ماشین های سنگین لازم و ضروری می باشد. در زیر مزیت استفاده از چادر های کانتینری را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

خرید چادر های کانتینری از فروشگاه دنیای چادر:

در بخش های قبل گفتیم که استفاده از این چادر ها برای روکش بار ماشین ها رایج گشته است. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان این محصول در فکر خرید آن از یک فروشگاه مطمئن می باشند.‌ یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید چادر کانتینری ، قیمت آن ها می باشد.

فروشگاه دنیای چادر با سال ها تجربه ی حرفه ای در زمینه ی طراحی و فروش انواع سازه کششی ها و محصولات برزنت ، آماده ی خدمت رسانی به تمامی متقاضیان در سراسر کشور می باشد. متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص قیمت روز چادر کانتینری با مشاوران این فروشگاه تماس حاصل نمایند.

سخن نهایی:

قیمت روز چادر کانتینری از جمله مسائل مهم در خرید این چادر ها می باشد. خریداران اغلب به دنبال قیمت های پایین تری برای این محصولات می باشند که خرید را برای آن ها مقرون به صرفه نماید. شما می توانید بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت ها را در فروشگاه دنیای چادر ببینید.

Related Posts

Leave Comments