دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت و مراکز فروش آن

markaze_forosh_berezent.jpg

پارچه برزنت یکی از مقاوم ترین و ماندگارترین نوع پارچه های موجود در بازار است. این نوع پارچه به دلیل ضد آب بودن و استحکام فوق العاده ای که دارد همواره در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. پارچه برزنت از ترکیب انواع کرباس، پلی استر، پلی اتیلن و رویه پلی یورتان تشکیل شده است. البته کیفیت این نوع پارچه با توجه به کیفیت مواد اولیه نیز می تواند متفاوت باشد. برزنت دارای ویژگی ها و مزیت های فراوانی است که موجب شده است تا تولید کنندگان از این نوع پارچه استقبال شایان توجهی به عمل آورند. وجود کارخانه ها و محصولات مختلفی که در ساخت آنها از این نوع پارچه مقاوم استفاده می شود موجب شده است تا برای فروش پارچه برزنت در بازار قیمت های متفاوتی ارائه شود. مهمترین دلایلی که می تواند در قیمت پارچه برزنت تاثیر بگذارد عبارتند از:

• نوسانات ارز در بازارهای جهانی
• افزایش قیمت مواد اولیه
• عدم موازنه عرضه و تقاضا در بازار
در ادامه به منظور آشنایی بیشتر شما با کاربردهای برزنت توصیه می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

صرفه های اقتصادی خرید پارچه برزنت از مراکز فروش داخلی
کشور ما از نظر تولید پارچه برزنت در سالیان اخیر از جمله کشورهایی بوده است که رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. هر چند برزنت موجود در بازارهای داخلی در مواردی وارداتی بوده و دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. با این وجود توصیه می کنیم به منظور خرید پارچه برزنت حتما اولویت هایتان را طوری تنظیم کنید که برزنت های تولید داخلی در صدر این گروه قرار گیرند. غیر از حفظ درآمدهای ارزی و کمک به تداوم تولید برزنت ساخت ایران برخی از دلایلی که می تواند خرید برزنت از مراکز فروش داخلی را بر سایر گزینه های موجود در بازار توجیه کند عبارتند از:
• کاربردهای متنوع انواع پارچه برزنت
• ماندگاری بالا و استحکام برزنت
• رنگ بندی متنوع
• مناسب بودن قیمت پارچه برزنت
در ادامه به بررسی بیشتر هر یک از ویژگی های مذکور خواهیم پرداخت. قطعا شناخت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از موارد فوق می تواند شما را یاری دهد تا خرید موفقیت آمیزی را تجربه کنید.

کاربردهای متنوع انواع پارچه برزنت
نخستین کاربردی که از پارچه برزنت به ذهن خطور می کند استفاده از آن به منظور پوشش دادن یا به عنوان کاور انواع خودرو یا سایبان می باشد. در واقع برزنت با توجه به کیفیت آن که می تواند از درجات عالی تا متوسط و ضعیف را شامل شود به عنوان چادر وسایل نقلیه، کاور انواع کامیون های ترانزیتی، کاور کانتینر، کاور انواع قایق موتوری، پوشاندن انواع سقف ساختمان های نیمه کاره، تولید انواع خیمه و سایبان، تولید انواع کیف و چتر به کار می رود. غیر از این موارد از برزنت در مصارف کشاورزی برای پوشش الوارها و محصولات کشاورزی از قبیل انواع انبارها به کار می رود. کاربردهای برزنت به همینجا محدود نمی شود بلکه در مرغداری ها و سایبان باغچه و پوشش پارکینگ ها نیز انواع برزنت مورد استفاده قرار می گیرد.

ماندگاری بالا و استحکام پارچه برزنت
یکی از ویژگی های قابل توجه انواع پارچه برزنت مقاومت آن در برابر رطوبت یا ضد آب بودن آن است. هر چند کاورهایی از جنس پارچه های مختلف نیز برای مصارف مشابه مورد استفاده قرار می گیرد با این وجود محافظت از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی به دلیل ضد آب بودن این محصول و استحکام آن موجب شده است تا مشتریان گرایش بیشتری به خرید انواع برزنت پیدا کنند. مقاومت در برابر کشش و ساییدگی و نیز مقاومت در برابر نور و تغییرات جوی نیز از جمله دلایل گرایش به استفاده از این محصول می باشد.

رنگ بندی متنوع
انواع پارچه برزنت هم در برزنت های پوششی با کیفیت و پارچه برزنت ارزان قیمت دارای رنگ های متنوعی هستند. از این طریق مشتریان می توانند از حق انتخاب بیشتری برخوردار باشند.
مناسب بودن قیمت پارچه برزنت
هر چند پارچه برزنت در مقایسه با سایر منسوجات موجود در بازار دارای قیمت بیشتری می باشد. با این وجود می تواند با توجه به نیازتان این محصول را از مرکز فروش پارچه برزنت با قیمت مناسب تهیه نمایید. در واقع این قیمت با در نظر گرفتن کاربردهای آن می تواند از هر نظر مناسب و مقرون به صرفه باشد. همانطور که اشاره کردیم قیمت پارچه برزنت ارزان در واقع با توجه به کیفیت آن و معمولا برای برزنت های درجه دو و پایین تر تعیین می گردد. هر چند امروزه مراکز و فروشگاه های مختلفی در زمینه عرضه و فروش پارچه برزنت فعالیت دارند با این وجود توصیه می کنیم این محصول را از مراکز معتبر خریداری نمایید. در زمان خرید حتما اطلاعات تکمیلی محصول را از فروشنده پارچه برزنت بخواهید.

مراکز فروش انواع پارچه برزنت در کشور
هر چند عرضه و پخش پارچه برزنت توسط مراکز معتبر آن در سراسر کشور صورت می گیرد. تهران به عنوان قطب تولید انواع برزنت و کیفیت های مختلف به نوعی در مقایسه با سایر مناطق کشور از فروشگاه ها و تولیدکنندگان برزنت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل تهران و سایر کلانشهرهای کشور از مراکز متعدد و معتبری نیز در این زمینه برخوردار هستند. این مراکز در اغلب شهرهای کشور نیز دایر شده و مشتریان در هر نقطه از کشور که باشند با مراجعه به هریک از این مراکز و فروشگاه های موجود می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایند. البته ذکر این نکته نیز لازم است که در سالیان اخیر رشد استقبال از انواع برزنت تولید داخل و رقابت تولیدکنندگان داخلی با برندهای معتبر خارجی موجب شده است تا بازار برزنت ایران از گسترش و رشد شایان توجهی برخوردار شود. مشتریان در صورتی که تمایل دارند این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند طبیعتا قیمت عمده پارچه برزنت در مقایسه با قیمت خرده آن کمتر بوده و می تواند فرصت سودآوری بیشتری را برای فروشندگان این محصول ایجاد نماید. این محصول را می توانید از مراکز خرید معتبر و فروشگاه پارچه برزنت هم به صورت آنلاین و هم از طریق مراجعه حضوری و مشاهده نمونه های آن تهیه و خریداری نمایید.
پارچه برزنت چه تفاوتی با پارچه های دیگر دارد؟
​شناخت مهمترین ویژگی سازه پارچه ای؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat