دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

آلاچیق پارچه ای و انواع آن به چه صورت است؟

alachigh_parchei.jpg
آلاچیق پارچه ای و انواع آن به دلیل نصب آسان و سبک بودن آن ها طرفداران بیشتری پیدا کرده است همچنین کم وزن بودن مواد و ساخت و ساز آسان یکی از دلایل ارزان بودن این آلاچیق ها است استفاده همزمان از طبیعت و گاهی معماری خاص آلاچیق ها است. کارکرد آلاچیق های پارچه ای و انواع آن در فضاهای باز مثل پارک ها، کافی شاپ ها و ساحل دریا می باشد پارچه های مورد استفاده در آلاچیق های پارچه ای انواع مختلفی دارند اما تعداد معدودی از آن ها در ساخت آلاچیق های پارچه ای استفاده می شوند پارچه های که روکش PVC دارند مناسب تر می باشند چرا که در برابر خاک مقاوم و آفتاب گیر مناسب هستند. به دلیل خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری که دارند استفاده جهانی دارند و از دیگر ویژگی های این پارچه ها شفاف بودن و مقاومت در برابر چروک شدن و چین خوردگی است.
اگر بخواهید از کاربرد های آلاچیق پارچه ای و انواع آن نام ببریم می توان به استفاده در انبار داری، کاربرد های صنعتی، پارکینگ ها و استخر های رو باز اشاره کرد.
در آلاچیق پارچه ای و انواع آن نوع پارچه ی استفاده شده در انتقال نور خورشید و شدت باد و مقاومت در برابر بارندگی تاثیر بسزایی دارد.
بهتر است بدانید آلاچیق های پارچه ای دو نوع ثابت و متحرک دارند. آلاچیق های ثابت سایه بان های ثابتی می باشند که قابلیت جابجایی ندارند اما آلاچیق های پارچه ای متحرک دو نوع دستی و برقی دارند
نوع دستی آن که به وسیله ی یک اهرم خیلی آسان باز و بسته می شود و نوع برقی آن موتور که بالا و پایین بردن آلاچیق را با ریموت کنترلی که برای این نوع آلاچیق تعبیه شده انجام می شود.
همچنین آلاچیق پارچه ای و انواع آن محلی جذاب و دوست داشتنی برای جمع های خانوادگی و دوستانه در فضا های خاص و دوست داشتنی می باشد. پس شما با توجه به فضایی که دارید می توانید در خرید آلاچیق پارچه ای مناسب خود اقدام فرمایید.

آلاچیق پارچه ای و انواع آن برای کدام محیط ها مناسب است؟
آلاچیق های پارچه ای به دلیل داشتن رنگ بندی های جذاب و مدل های خاص و گوناگون توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.
آلاچیق پارچه ای و انواع آن به دلیل رنگ بندی و طراحی خاصی که دارند زیبایی محیط ها را چندین برابر می کنند و باعث جذابیت محیط می شوند. آپارتمان نشینی و فضا های محدود علاقه ی مردم را به فضا های باز دو چندان کرده است.
آلاچیق پارچه ای و انواع آن که بیشتر در پارک ها و کافی شاپ ها وجود دارد مکان جذابی برای جمع های دوستانه و خانوادگی می باشد. آلاچیق پارچه ای در فصل گرما و سرما محافظ خوبی برای استفاده از محیط های مختلف می باشد. آلاچیق پارچه ای و انواع آن در مکان هایی مثل پارک ها، کافی شاپ ها، رستوران های سرباز و ساحل دریا استفاده فراوانی دارد و با وجود این آلاچیق ها استقبال مردم در رفتن به
این مکان ها بیشتر شده است. به دلیل نصب آسان و هزینه های پایین آلاچیق پارچه ای و انواع آن بسیاری مشاغل ترجیح شان به این نوع آلاچیق بوده و مورد استقبال قرار گرفته، در عین حال صاحبان این مشاغل مطمئنا در پی پیدا کردن آلاچیق های پارچه ای ارزان قیمت و با کیفیت تر هستند و به دنبال آن فروشندگان آلاچیق های پارچه ای در پی بدست آوردن بازار های گسترده برای فروش بصورت عمده ی آلاچیق پارچه ای هستند.
اگر شما برای فضا های بزرگ تر یعنی در تعداد بالا تر از این آلاچیق ها نیاز داشته باشید می توانید قیمت آلاچیق پارچه ای را بیشتر جستجو کنید و آلاچیق پارچه ای ارزان قیمت را پیدا کرده و خریداری کنید.

آلاچیق پارچه ای و انواع آن را چگونه تهیه کنیم؟
برای خرید آلاچیق پارچه ای و انواع آن با یک جستجوی ساده در اینترنت به شرکت های زیادی دسترسی پیدا می کنید که توضیحات جامع و کاملی را درباره ی محصولات در دسترس شما قرار می دهند.
آلاچیق پارچه ای در دنیا بازار خرید و فروش خوبی دارد و طرفداران زیادی در کسب و کارهای مختلف دارد.

با جستجو در برنامه هایی مثل دیوار و شیپور دسترسی به آلاچیق پارچه ای ارزان قیمت راحت تر می شود و با مقایسه ی قیمت ها می توان آلاچیق مناسب به نسبت محیطی که دارید انتخاب نمایید. در اکثر شهرها نیز بخاطر استفاده و استقبالی که از آلاچیق پارچه ای و انواع آن شده بازار های مخصوصی برای فروش این محصول وجود دارد. 

​شناخت مهمترین ویژگی سازه پارچه ای؟
از پارچه برزنت چه می دانیم ؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat