دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری

parche_cantineri.jpg

پارچه کانتینری نوعی پارچه با ویژگی های خاص می باشد که کاربرد های مختلفی دارد. از ویژگی های مهم این نوع پارچه ضد آب بودن آن است. ممانعت از ورود آب توسط این نوع پارچه، باعث شده است که پارچه کانتینری، پارچه ای مناسب به عنوان روکش برای ماشین های حمل بار مانند تریلی و همچنین کامیون باشد. علاوه بر این از این نوع پارچه برای تولید انواع مختلف چادر های مخصوص مسافرتی و نیز حتی ساخت آلاچیق ها نیز استفاده می شود. پارچه کانتینری تنوع بالایی در رنگ های متفاوت دارند. پخش پارچه کانتینری با طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد. از رنگ های موجود در بازار می توان به رنگ های طوسی یا انواع مختلف رنگ سبز مانند سبز یشمی اشاره کرد. از کاربردهای مختلف این پارچه می توان به ساخت نمایشگاه در فضاهای باز اشاره کرد. از این پارچه برای روکش خودرو های شخصی نیز استفاده می گردد و به عنوان محافظی در برابر نور آفتاب عمل می کند.



ویژگی های پارچه کانتینری
پارچه کانتینری می تواند با ویژگی های مختلفی برای استفاده به عنوان روکش کانتینری ارائه گردد. یکی از مهمترین ویژگی های این پارچه مقاومت بالای آن در برابر باد است. این ویژگی پارچه کانتینری را برای روکش ماشین های حمل بار بسیار مناسب می کند. در باد های شدید وجود این روکش باعث محافظت بار می شود. علاوه بر آن این نوع پارچه در برابر نفوذ حشرات مزاحم و نیز میکروب ها به درون ماشین جلوگیری می نمایند و به عنوان عایقی برای بار عمل می کنند. این موضوع مخصوصا برای بارهای بهداشتی بسیار مهم است زیرا از آلوده شدن بار محافظت می نماید. از ویژگی دیگر این نوع پارچه ها مقاومت بالای آن در برابر ضربه می باشد. ضد آب بودن این پارچه ها نیز نکته ی مهم دیگری در انتخاب آن ها به عنوان روکش کانتینری ماشین می باشد زیرا در برابر بارندگی ها مانند یک محافظ عمل می نماید. در برابر نور آفتاب نیز پارچه کانتینری بسیار مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد، این ویژگی نیز بارها را از اشعه مضر نور خورشید حفظ می کند و نیز در خودرو های شخصی از آسیب رسیدن به ماشین جلوگیری می نماید.


قیمت پارچه کانتینری
در قیمت پارچه کانتینری عوامل زیادی دخالت دارند. مهمترین عامل تاثیرگذار در این موضوع جنس مواد اولیه استفاده شده در این پارچه ها است. این مواد می تواند طبیعی باشند یا جنس ماده اولیه از الیاف مصنوعی تولید می گردد. هر چه کیفیت این مواد بیشتر باشد، قیمت تا حدودی افزایش می یابد و تحت تاثیر آن قرار می گیرد. به علاوه هر چه ویژگی های مطرح شده در پارچه بیشتر باشد، نیز تاثیر گذاری آن در قیمت بیشتر می شود. تنوع طرح، مدل و رنگ نیز از عواملی است که در مشخص کردن قیمت دخالت دارد. پارچه کانتینری ارزان قیمت طرفداران زیادی دارد، به ویژه برای روکش ماشین هایی مانند کامیون ها. استفاده از پارچه کانتینری ارزان امکان تعویض آن را برای افراد فراهم می کند.


خرید پارچه کانتینری مناسب برای روکش کانتینری
این پارچه با نام های دیگری نیز شناخته می شود. مشمع کانتینری یا برزنت کانتینری نام های دیگر این محصول می باشد. عرضه پارچه کانتینری در بسیاری از فروشگاه ها از جمله فروشگاه پارچه کانتینری صورت می گیرد. نکاتی در هنگام خرید پارچه کانتینری برای روکش کانتینری باید مورد توجه قرار داد. شاید مهمترین نکته کیفیت آن باشد. بهتر است پارچه ای که برای روکش انتخاب می گردد ویژگی هایی همچون ضد حریق بودن و نیز مقاوم در برابر نفوذ آب را داشته باشد. علاوه بر آن توجه به عایق حرارت بودن آن نیز نکته مهمی در هنگام خرید این پارچه می باشد. زیرا در این صورت از هدر رفتن انرژی جلوگیری می نماید. معمولا مراکز فروش پارچه کانتینری امکان دوخت و تهیه روکش را نیز برای مشتری فراهم می نمایند. نکته مهم دیگر در هنگام انتخاب این پارچه برای روکش کانتینری توجه به مشخصات فنی آن است. توجه به تک لایه یا دو رو بودن پارچه ها نیز برای استفاده به عنوان روکش کانتینری مهم می باشد. برای روکش کانتینری هم از نوع پارچه معمولی کانتینری و هم از نوع ضد آب آن می توان استفاده کرد ولی نوع ضد آب کاربردی تر می باشد. توجه به ضخامت و مقاومت پارچه انتخابی برای روکش کانتینری نکته ی مهمی است. بنابراین باید دید افراد به دنبال چه کارایی و ویژگی هایی از روکش کانتینری هستند تا انتخاب پارچه مناسبی صورت گیرد.
سازه کششی را بشناسیم
قیمت پارچه برزنت و عوامل موثر در آن
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat