parche_berezent_shame.jpg

 پارچه برزنت شمعی انواع مختلفی دارد که هر کدام متناسب با ساختار و جنسشان کاربرد مختلفی در تولید محصولات گوناگون دارد. برزنت شمعی جنس ضخیمی داشته و می توان از آن در ساخت محصولات محکم مانند کاور و یا چادر استفاده کرد. در ادامه به توضیح کاملی از این محصول خواهیم پرداخت.


برزنت شمعی دقیقا چه جنسی است و چه کاربردی دارد ؟

برزنت همانطور که می دانید جنس خشن و ضخیمی دارد که به دو دسته نیز تقسیم می شود یکی جنس پنبه ای و دیگری جنس پلی استر. جنس خشن و ضخیم برزنت شمعی موجب می شود که در ساخت وسایلی از قبیل چادرهای مسافرتی کاربرد بسزایی داشته باشد.

چگونه می توان پارچه برزنت شمعی را تهیه کرد ؟

گاهی برای ساخت وسیله ای به پارچه برزنت شمعی نیاز پیدا می کنید و می خواهید که در سریع ترین زمان به دستتان برسد در این مواقع فروشگاه های اینترنتی موجود در بستر اینترنت به شما پیشنهاد می شود . فروشگاه های اینترنتی امروزه کار را بسیار آسان کرده اند و هر فرد بدون هیچگونه نگرانی می تواند محصول مورد نظر خود را تهیه نماید.
قیمت برزنت شمعی با توجه به کیفیتی که در بازار عرضه می گردد، متفاوت است. البته با خرید اینترنتی می توانید پارچه برزنت شمعی با کیفیت مطلوب را با قیمت ارزان تر خریداری کنید. پارچه برزنت در دو نوع شمعی و نسوز در بازار عرضه شده اند که هم قیمتشان متفاوت بوده و هم کاربردهای مختلفی دارند. پارچه برزنت شمعی پر کاربرد تر از نوع نسوز آن است که در ادامه در مورد تولید برزنت شمعی و فروش برزنت شمعی نیز خواهیم گفت.

کاربردهای پارچه برزنت شمعی را بیان کنید.

• از این محصول در ساخت پوشش های محافظتی برای اجناس موجود در انبار استفاده می شود.
• برای جلوگیری از نفوذ باران
• برای تهیه چادرهای مخصوص اتومبیل
• تهیه لانه مخصوص برای حیوانات
• ساخت پوشش برای بالکن های ساختمان ها
• ساخت پوشش مناسب برای استخر
• ساخت انواع سایبان در مکان های گوناگون

تولید پارچه برزنت شمعی 

مواد یو وی که خاصیت ضد ماوراء بنفش نور خورشید را دارند در برزنت های شمعی به کار گرفته شده است. خاصیت ضد آب بودن پارچه برزنت موجب شده در ساخت انواع پوشش ها و سایبان ها کاربرد فراوان داشته باشد. برزنت شمعی لایه ای در بازار موجود است که این نوع به نفوذناپذیرترین نوع پارچه در برابر هر نوع مایعاتی است.
جنس نرم برزنت شمعی موجب می شود منعطف باشد و کار را برای ساخت هر چیزی آسان می سازد. الیاف مصنوعی برزنت های شمعی قیمت مناسبی از پارچه نفوذناپذیر به وجود آورده که هرگز با الیاف طبیعی این مبلغ امکان پذیر نیست. فروش پارچه برزنت شمعی با طرح و ظاهر گوناگون در بازارهای سطح شهر و بستر اینترنت انجام می شود.

فروش برزنت شمعی به چند صورت انجام می شود؟

در کشور ما فروش این محصول به دو صورت کلی و جزئی انجام می شود در بازارهای داخل ایران این محصول را می توان مستقیم از تولید کننده و غیر مستقیم از فروشگاه های مختلف تهیه کرد.
مراکز تولید کننده پارچه های برزنتی
شرکت هایی جهت فروش مستقیم این محصول ثبت شده اند که موجب می شود مصرف کننده بدون واسطه و با پرداخت هزینه ی بسیار کمتر محصول را خریداری نماید.
این شرکت ها یا داشتن نمایندگی های مختلف در شهرهای گوناگون کار را برای خریدار و مصرف کننده آسان کرده است. برخی از شرکت های تولید کننده برزنت شمعی با راه اندازی سایت های اینترنتی فروش خود را به چند برابر رسانده اند . داشتن سایت اینترنتی معتبر هم برای فروشنده و هم برای خریدار مفید است. زیرا فرد در هر نقطه از کشور باشد به راحتی با چند کلیک می تواند طرح های مختلف محصول را مشاهده کند و محصول مورد نظر را در سریع ترین زمان ممکن داشته باشد.

نوسانات قیمت برزنت شمعی 

قیمت این محصول را می توانید از مراکز تولید کننده دریافت نمایید. امروزه با توجه به نوسانات بازار و همانطور اقتصاد کشور قیمت این پارچه نیز بالا رفته است و قیمت دقیق آن را می توان از سایت های معتبر نیز به دست آورد.
با بالا رفتن قیمت دلار ، قیمت پارچه های برزنتی نیز افزایش می یاید. شرکت های تولید کننده همیشه جدیدترین لیست قیمت های این پارچه را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.