gheymat_parche_berezent.jpg
قیمت پارچه برزنت برای مصرف کننده اهمیت ویژه ای دارد. زیرا پارچه برزنت ارزان می تواند، بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان را مرتفع کرده و به لحاظ اقتصادی به سود آنان باشد. همانطور که میدانید، برزنت یک نوع پارچه محکم قابل انعطاف و نفوذ ناپذیر در مقابل آب می باشد. که از اجناس مختلفی همچون: پلی استر، کرباس و یا ترکیبی از نخ و پلی استر تهیه می شود. همچنین در ساخت این نوع پارچه ها از روکش پی وی سی، یورتان، پلاستیک و چرم استفاده می کنند. به همین جهت این نوع پارچه ها دارای قابلیت ضد آب و در بعضی موارد ضد حریق هستند. این نوع پارچه ها را در رنگ ها متنوع سبز، آبی، خاکی، سورمه ای و مشکی به صورت طرح دار و ساده تولید می کنند، که هر کدام مصارف خاص خودشان را دارند. از آنجایی که این نوع پارچه مصارف زیادی داشته و اصولا در متراژ های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. خرید پارچه برزنت ارزان و با کیفیت برای مصرف کننده اهمیت ویژه ای پیدا می کند. زیرا خرید پارچه برزنت ارزان و با کیفیت به مصرف کننده این امکان را می دهد، که هم از نظر اقتصادی سود کند، و هم نیاز خود را برطرف کند. جالب است بدانید، عوامل مختلفی در تهیه ی پارچه برزنت ارزان موثر است. عواملی همچون: نحوه ی خرید، متراژ مورد نیاز، اندازه ی طول و عرض پارچه، مواد به کار رفته در آن، طرح و رنگ، جنس و...

پارچه برزنت ارزان به صورت جزئی و عمده
برای خرید پارچه برزنت ارزان به صورت عمده خرید کنید. همانطور که میدانید، استفاده از این نوع پارچه معمولا در متراژهای گسترده صورت می گیرد. بنابراین بهتر است، که جهت تهیه ی پارچه برزنت ارزان خرید خود را به صورت عمده انجام دهید، تا به لحاظ اقتصادی به سود شما باشد. و یا حتی در شرایطی که متراژ خرید شما بالا نیست، قصد خرید به صورت جزئی را دارید. باز هم برای خرید پارچه برزنت ارزان قیمت بهتر است. به مراکز عمده فروشی و یا مکان هایی مراجعه کنید، که خود تولید کننده هستند. و یا پارچه برزنت را به صورت مستقیم از تولیدی ها تهیه و سپس توزیع و عرضه می کنند. و هرگز سراغ مکان هایی نروید که در فروش پارچه برزنت تجربه کافی نداشته و یا رعایت انصاف را نمی کنند.

پارچه برزنت ارزان و راه های تهیه ی آن
برای تهیه ی پارچه برزنت ارزان چندین روش متفاوت وجود دارد، که آنها را با هم بررسی می کنیم. روش اول؛ پیدا کردن تولیدکنندگان در شهر های مختلف، مراجعه به آن شهر ها و خرید مستقیم از آنها، که عملا این کار برای همه نه تنها میسر نیست، بلکه از لحاظ اقتصادی مقرون و به صرفه نخواهد بود. چون شامل هزینه ی اضافه ی رفت و آمد می شود. روش دوم؛ جستجو در بازار های سطح شهر و یافتن مراکز مختلف فروش پارچه برزنت، مقایسه ی قیمتها و در نهایت خرید پارچه برزنت ارزان از منصف ترین فروشنده. این روش هرچند معمول ترین روش خرید است اما مستلزم صرف وقت و زمان بسیار است. ساده ترین و آخرین روش خرید پارچه برزنت ارزان ؛ جستجو در فضای اینترنتی، یافتن نمایندگی های فروش، مقایسه ی قیمتها، انتخاب منصف ترین نمایندگی و در پایان اقدام به خرید پارچه برزنت ارزان از طریق اینترنت و یا مراجعه حضوری به نمایندگی ها.

پارچه برزنت ارزان به صورت متری یا کیلویی
میتوان پارچه برزنت را به دو صورت برزنت کیلویی یا برزنت متری خریداری کرد. در صورتی که بافت پارچه ساده باشد. برزنت را برحسب کیلو میتوان خرید. در این شرایط ابعاد و طول عرض پارچه چندان اهمیت نداشته و مبنا وزن برزنت می باشد. اما در شرایطی که در ساختار پارچه برزنت از روکش پی وی سی و یا چرم استفاده کرده باشند. فروش بر حسب طول و عرض می باشد، و برزنت متری به فروش می رسد. انواع پارچه برزنت بر اساس نوع بافت، تار و پود به کار برده شده، جنس آن، ضد آب بودن، ضد حریق بودن و... تعیین قیمت می شوند. به عبارتی این شرایط است، که مشخص می کند. پارچه برزنت ارزان باشد و یا قیمت بالاتری داشته باشد.

پارچه برزنت ارزان و مصارف آن

پارچه برزنت ارزان علاوه بر قیمت مناسب جنس مرغوب و با کیفیتی دارد. زیرا پارچه برزنت جزو نخستین پارچه های ضد آب محسوب می شود، که به عنوان عایق مناسب در مقابل نور، رطوبت، حرارت، سرما، باکتری و کپک مورد استفاده قرار گرفته است. به همین جهت پارچه برزنت علاوه بر زندگی روزمره در مشاغل و مکان های متفاوت کاربرد بیشمار دارد. به عنوان نمونه: ساخت انواع چادر های مسافرتی و صحرایی، روکش محصولات تجارتی، روکش محصولات در کشتی ها، روکش ترانزیتی، ساختن انواع سایبان، ساختن لباسهای ضد حریق، پوشش استخر ها، ساخت انواع آلاچیق در فضای باز، ساخت انواع چادر، روکش وسایل نقلیه و یا ماشین سنگین ها، روکش کولر، سقف سوله ها، ساخت انواع کیف، ساک مسافرتی، ساک دستی و...