Container-tarpaulin-2

کانتینرهای حمل و نقل هر روز کاربرد هایی فرا تر از صنعت حمل و نقل پیدا می کنند، زیرا انواع مختلفی از کانتینرها را می توان برای اهداف مختلف به کار برد. کانتینر های روباز همان طور که از نامشان پیداست ویژگی منحصر به فردی دارند. می توان از آن ها برای حمل بار های بزرگ استفاده کرد. آن ها هم چنین بارگیری و تخلیه را آسان می کنند. شما می توانید در عوض یک سقف فولادی سنگین از یک برزنت کانتینری استفاده کنید و این در واقع چیزی است که سعی کرده ایم در این مقاله به آن بپردازیم.

بهترین برزنت کانتینری برای خرید کدام است؟

آیا به دنبال یک پوشش کانتینر رو باز یا یک برزنت صنعتی بزرگ مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و نمک برای محافظت از وسایل نقلیه و تجهیزات کنار بندر خود هستید؟ اگر برنامه ‌ای را که برای آن به پوشش نیاز دارید می‌شناسید، می ‌توانید به راحتی نوع برزنت مورد نیاز خود را تعیین کنید. انواع متفاوتی از روکش ‌های استخر، برزنت ‌های عایق‌ شده، برزنت‌ های حصاری و حتی روکش‌ های چهارچرخ برای انتخاب وجود دارند. اگر هنوز مطمئن نیستید، با ما تماس بگیرید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

خصوصیات و ویژگی های مختلف برزنت کانتینری 

در این جا اصطلاحات، انواع واندازه‌ گیری ‌های مختلفی وجود دارد که بدون شک در هنگام سفارش در مورد آن ها صحبت خواهد شد.

 

ضخامت برزنت کانتینر

ما ضخامت را بر حسب میلی متر اندازه گیری می کنیم و برزنت ها معمولاً بین 0.10 تا 0.40 میلی متر هستند. هرچه پارچه کانتینری ضخیم تر باشد، سنگین تر است. اگر به دنبال برزنتی برای استفاده در خانه هستید - شاید برای پوشاندن مبلمان باغ در زمستان - به مواد نازک تری نیاز دارید. در عوض، هنگامی که به روکشی برای تراکتور نیاز دارید، باید ضخامت آن بسیار زیاد باشد. 

 

تعداد مش پارچه

این یک راه دیگر برای تشخیص استحکام برزنت است به گونه ای که هر چه تعداد آن بیشتر باشد، برزنت از نظر کارکرد قوی تر است. لذا روش خوبی برای قضاوت در مورد ضخامت، وزن و سطح محافظتی است که برزنت ارائه می دهد.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: مشمع کانتینری آنتی باکتریال

 

برزنت کانتینری مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

این نوع برزنت های کانتینری رنگ‌ های زیادی دارند و از ماشین‌ ها، ساختمان‌ ها یا محصولات ذخیره شده در کانتینر ها در برابر اشعه‌ های مضر خورشید محافظت می‌کنند. 

برزنت کانتینری آبی

این یکی از رایج ترین و پرمصرف ترین برزنت هایی است که دیده می شود و به دلیل مقاومت در برابر آب و لبه ها و گوشه های تقویت شده محبوب است. این نوع برزنت ها می توانند سال ها دوام داشته باشند.

مش مشکی

این نوع برزنت برای پاسیو ها و سایر سازه های فضای باز مانند فریم های سازه های کوهنوردی عالی است. هم چنین برای محافظت از باغ ها از آفتاب، باد و یخبندان کارآمد می باشد.

برزنت ترانزیتی کامیون و نیسان

این برزنت های کانتینری سنگین دارای حلقه های تقویت شده هستند و در تریلی های تخت استفاده می شوند.

برزنت کانتینری حصاری

این نوع مشمع کانتینری معمولاً سیاه یا سبز هستند و اغلب از حریم خصوصی در سایت های ساخت و ساز محافظت می کنند.

بهترین متریال 

شما هم چنین باید بهترین مواد اولیه به کار رفته در ساخت برزنت کانتینری را بشناسید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا برزنت کانتینری با کیفیت و مرغوب را با قیمت ارزان سفارش داده و خریداری کنید.

در همین راستا پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی برزنت سایبان را نیز مطالعه کنید.

پارچه کانتینری مشبک

این نوع پارچه کانتینری از نخ نایلونی ساخته شده است و اجازه می دهد تا باد و آب با مقاومت کمی از آن عبور کند. این نوع برزنت اغلب برای کاهش سرعت باد در یک منطقه استفاده می شود.

برزنت کانتینری ضد حریق

این یکی از رایج‌ ترین برزنت ‌هایی است که دیده می ‌شود و به دلیل مقاومت در برابر آتش و لبه ‌ها و گوشه ‌های تقویت‌شده ‌اش محبوبیت زیادی دارد. برزنت های کانتینری ضد حریق یا به بیانی دیگر نسوز می توانند تا سال ها دوام داشته باشند.

رنگ بندی متنوع برزنت کانتینری

شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، برزنت ‌های کانتینری سفید، مشکی، قهوه‌ای یا آبی تهیه کنید. بسته به این که از برزنت خود برای چه چیزی استفاده می کنید، ممکن است بخواهید از رنگ روشن تر نیز استفاده کنید.

رنگ برزنت شما چیزی بیش از جذابیت زیبایی شناختی آن را مشخص می کند. سفید هر رنگ طول موجی را به سمت شما منعکس می کند، در حالی که سیاه تقریباً همه آن را جذب می کند. به‌طور خلاصه، برزنت‌های سفید و برزنت‌های روشن، گرمای بسیار بیشتری را منعکس می‌کنند.

اگر از برزنت به عنوان پوشش حیاط خلوت استفاده می کنید، روشن ترین رنگ ممکن را می خواهید. ممکن است متوجه شوید که یک برزنت تیره اجازه عبور نور را نمی دهد، و شما درست می گویید، زیرا یک برزنت سفید در صورتی که مواد به اندازه کافی نازک باشد، نور را از طریق خود منعکس می کند. برای دریافت مشاوره برای انتخاب و خرید انواع پارچه برزنت، پارچه ترانزیتی و... می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید.