parche-berezent-laminet-chist-1 پارچه برزنت لمینت
پارچه برزنت لمینت از پارچه های مقاوم و محبوب در دنیا است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، این برزنت در مقایسه با دیگر برزنت ها، زیبا، مقاوم و بادوام است. به طور کلی برزنت لمینت از الیاف پلی اتیلن (HDPE) با تراکم بالا، و روکش شده در هر دو طرف با پوشش پلی اتیلن با تراکم کم (LDPE) همراه با رینگ های تقویت شده با آب بندی حرارت از هر طرف طراحی و تولید می شود.

پارچه برزنت لمینت مقاومت در برابر کشش: حداقل 600 N مقاومت دارد در هر دو طرف. مقاومت پارگی این نوع برزنت حداقل 100 N در هر دو جهت است. علاوه بر این آنها مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش هستند، به طوری که در برابر اشعه ماورا بنفش و گرمای بیش از حد برای قرار گرفتن در معرض طولانی در فضای باز مناسب می باشند. 

 مزایای پارچه برزنت لمینت نسبت به سایر مواد

پارچه برزنت لمینت در بسیاری از کاربردها جایگزین مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن و خاک رس شده است.
تطبیق پذیری، مقرون به صرفه بودن و ثبت عالی استفاده به این معنی است که مهمترین پلیمر برای بخش ساخت و ساز است که ۶۰ درصد تولید را به خود اختصاص داده است.
پارچه برزنت لمینت یکی از محبوب ترین پلاستیک های مورد استفاده در صنعت حمل و نقل و ساخت و ساز است. این مواد در بسیاری از زمینه ها مانند، روکش خودرو، ایجاد چادر های مسافرتی، سایبان و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود زیرا جایگزینی مدرن برای مواد سنتی است. این محصولات اغلب سبک تر ، ارزان تر و دارای مزایای عملکرد بسیاری هستند.
شرکت دنیای چادر به عنوان یک تولید کننده، صادر کننده و تامین کننده پارچه برزنت لمینت شناخته شده در قالب رول های پارچه ای چند لایه است.
دنیای چادر پارچه های برزنتی لمینت بافته شده با کیفیت HDPE تولید می کند که از دو طرف روکش دارند. این پارچه های برزنتی به عنوان پوشش محافظ برای کاربردهای مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. طیف پارچه تارپولین HDPE ما در برابر آب و هوا مقاوم است و دارای وزن سبک، کنترل آسان و تمیز کردن آن راحت است.

پارچه برزنت لمینت در عرض های مختلف موجود است و گزینه ای برای حداقل ایجاد ضایعات برای کاربردهای مختلف است. با توجه به تقاضای مشتری، ما می توانیم ویژگی های برزنت را از جنبه های مختلف بسیار مقرون به صرفه تنظیم کنیم زیرا امکانات تولید داخلی را به طور کامل در اختیار داریم. 

تولید کننده حرفه ای پارچه برزنت لمینت 

شرکت دنیای چادر یک رهبر شناخته شده در صنعت پارچه برزنتی (Tarps) است، ما پارچه برزنت لمینت (چند تایی) چند لایه متقاطع قابل اطمینان، مقرون به صرفه و با کیفیت تولید می کنیم تا در کاربردهای مختلف کشاورزی، صنعتی و برای پوشش استفاده شود.
این برزنت ها شامل چندین لایه پلاستیکی هستند تا به خوبی در برابر عناصر محیطی مقاومت کنند. برزنت های ساخته شده ما از لمینیت بسیار محکم و در عین حال سبک وزن، انعطاف پذیر و سخت تر طراحی و تولید شده بنابراین در مقایسه با دیگر محصولات فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است.
ویژگی های پارچه برزنت لمینت دنیای چادر عبارتند از:
 در رنگ های جذاب و ضخامت های مختلف موجود است
 انعطاف پذیر بودن برای پوشاندن اشکال و اندازه های نامنظم راحت است
 مقاومت عالی در برابر پارگی / کشش / سوراخ شدن و ضربه
 سوراخ های پلاستیکی فوق العاده قوی / سوراخ های آلومینیومی
 در دسترس بودن و قیمت ارزان و مقرون به صرفه
 وزن سبک اما سخت
 قابل کنترل در هر شرایطی
 100 درصد قابل بازیافت
 سازگار با محیط زیست
 مقاوم در برابر اشعه U V خورشید
 درزهای دوخته شده و محکم تر
 100 درصد ضد آب
 مقاوم در برابر مواد شیمیایی
 مقاوم در برابر مواد قلیایی
 مقاوم در برابر اسیدها و دودهای اسیدی
 ضد آب و ضد پوسیدگی

پارچه برزنت لمینت ما ترکیبی از تمام خصوصیات مطلوب را در خود دارد. این مواد 100 درصد ضد آب و مقاومت در برابر آب و هوا و اشعه مضر خورشید است، علاوه بر این، اتصالات سخت، سبک، ضد پوسیدگی نیز از دیگر خصوصیات این برزنت است. 

 اهمیت خرید پارچه برزنت لمینت

خرید پارچه برزنت لمینت می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند. این نوع برزنت از معتبرترین و نامدار ترین برزنت های موجود در بازار فروش است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان از شرکت دنیای چادر خریداری کنید.
برند تجاری دنیای چادر در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است، ارزش اصلی این شرکت بر پایه "توجه اول به کارمندان، رضایت بیشتر از مشتریان، کار تیمی متحد و حفظ فروتنی، فداکاری، یادگیری فعال" است.
وظیفه دنیای چادر ارائه انواع برزنت با کیفیت، و ارزان قیمت و دیگر محصولات مشابه است، برای این منظور، ما از بهترین مواد موجود محصولات خود را تهیه و تولید می کنیم، تا طول عمر بالا و کیفیت خوبی داشته باشند، تاکنون همه محصولات تولیدی شرکت دنیای چادر از جمله پارچه برزنت لمینت ها مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید شده اند و کیفیت خوبی دارند.

شرکت دنیای چادر به خاطر فناوری پیشرفته، امکانات و تجهیزات به روز و رشد سریع شرکت شناخته شده است. این برند همچنین یکی از پیشروترین تولید کنندگان منسوجات صنعتی در کشور است. شما می توانید برای خرید پارچه برزنت لمینت به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید. 

 پارچه برزنت لمینت از محصولات پر کاربرد در بازار است که کیفیت فوق العاده خوبی در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار دارد، شما می توانید این نوع برزنت را با ارزان ترین قیمت همراه با ضمانت معتبر از فروشگاه اینترنتی بزرگ دنیای چادر خریداری کنید.

از مهمترین ویژگی های پارچه برزنت لمینت می توان به جنس بسیار خوب آن، استحکام و وزن سبک آن اشاره کرد. جنس خوب باعث افزایش طول عمر برزنت شده است و وزن سبک آن، باعث می شود تا به راحتی آن را با خود حمل و جابجا کنید.